• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌🔸قوه قضائیه جمهوری اسلامی از …

  • کد خبر : 125853
  • 24 دی 1401 - 18:00
‌🔸قوه قضائیه جمهوری اسلامی از  …

    ‌🔸قوه قضائیه جمهوری اسلامی از اجرای حکم اعدام علیرضا اکبری خبر داده است. اتهام آقای اکبری، جاسوسی برای بریتانیا و اقدام گسترده علیه امنیت ملی و افساد فی‌الارض و مجازاتش اعدام عنوان شده بود. ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا، اعدام آقای اکبری را محکوم کرد و گفت: «این یک اقدام بی رحمانه و بزدلانه […]

 

‌🔸قوه قضائیه جمهوری اسلامی از  … 751875001673706602

 

‌🔸قوه قضائیه جمهوری اسلامی از اجرای حکم اعدام علیرضا اکبری خبر داده است.
اتهام آقای اکبری، جاسوسی برای بریتانیا و اقدام گسترده علیه امنیت ملی و افساد فی‌الارض و مجازاتش اعدام عنوان شده بود.
ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا، اعدام آقای اکبری را محکوم کرد و گفت: «این یک اقدام بی رحمانه و بزدلانه بود که توسط یک رژیم وحشی و بدون احترام به حقوق بشر مردم خود انجام شد.»
جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه بریتانیا هم در توییتر نوشته است «این اقدام وحشیانه به شدیدترین وجه ممکن باید محکوم شود.»
مقام‌های بریتانیا تاکید کرده‌اند این اقدام ایران بدون ‌پاسخ نخواهد ماند.
@VahidHeadl
جیمز کلورلی، وزیر خارجه بریتانیا، اعلام کرد این کشور در واکنش به اعدام علیرضا اکبری در ایران محمدجعفر منتظری، دادستان کل جمهوری اسلامی را تحریم کرده است.
کلورلی در توییتی نوشت: «دادستان کل محور صدور مجازات اعدام در ایران است. ما رژیم را مسئول نقض وحشتناک حقوق بشر می‌دانیم.»
@VahidOOnL
واکنش‌های جهانی به اعدام علیرضا اکبری: @VahidHeadl

🔸سفیر و نماینده ایالات متحده در سازمان ملل جمعه ۲۳ دی ماه در نشست شورای امنیت درباره جنگ روسیه علیه اوکراین نسبت به تداوم همکاری تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران با مسکو هشدار داد.
لیندا توماس گرینفیلد گفت: «ما معتقدیم که ایران اکنون در حال بررسی فروش صدها موشک بالستیک به روسیه و همچنین نقض قطعنامه‌های شورای امنیت است. از ایران می‌خواهیم تجدید نظر کرده و چنین اقداماتی را انجام ندهد.»
@VahidHeadl

🔸موج سرمای شدید که در یک هفته گذشته وارد ایران شده اختلال در سیستم حمل و نقل عمومی شهری در کشور را به دنبال داشته و سبب شده سفر برخی از قطارها در مسیر تهران مشهد لغو شود.
@VahidHeadl

🔸آویو کُوخاوی، در آخرین روزهای کار در مقام ریاست ستاد ارتش اسرائیل، گفت که در چهار سال پست او، ارتش برای اجرای سه طرح جهت «خنثی کردن» توان هسته‌ای ایران آماده شده است.
اما به گفته او، ایران در حال حاضر از تمامی مواد، توان و دانش کافی برای تولید چهار بمب اتمی برخوردار است.
@VahidHeadl

🔸حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، در چارجوب یک دیدار رسمی برای گفت‌وگو با بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، وارد دمشق شد.
@VahidHeadl

🔸گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی و از مخالفان سرسخت رهبر جمهوری اسلامی، به عنوان یکی از برندگان جایزه «ارزش شجاعت» در ایتالیا معرفی شد.
جایزه «ارزش شجاعت» از سوی «بنیاد ایتالیا» به افرادی اهدا می‌شود که «شجاعت خود بودن را دارند و به ایده‌های خود و دیگران احترام می‌گذارند.»
@VahidHeadl

🔸پدر آرش صادقی، زندانی سیاسی، در توییتی اعلام کرد فرزندش به دستور دادستانی از یک هفته پیش ممنوع التماس شده و هنوز دلیل مشخصی برای این اقدام اعلام نشده است.
@VahidOOnL

🔸گزارش جدیدی که دولت ایالات متحده از طبقه بندی خارج کرده حاکی از مشاهده صدها مورد جدید از رویت اشیاء ناشناس پرنده توسط سربازان آمریکایی است.
شورای امنیت ملی ایالات متحدهٔ آمریکا اکنون بیش از ۵۱۰ گزارش در باره مشاهدهٔ چنین اشیایی دارد که نسبت به ارزیابی و آمار سازمان جاسوسی در سال ۲۰۲۱، افزایش قابل توجهی داشته است.
بنابر این گزارش حدود نیمی از مشاهدات جدید «فاقد اهمیت» تلقی می‌شوند و منشاء انسانی دارند.
هر‌چند هنوز بیش از ۱۰۰ مورد از مشاهدات ناشناخته و توضیح‌ناپذیر هستند.
@VahidHeadl

📡 @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=125853

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.