• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‏کانال تلگرامی “شوراهای صنفی د …

  • کد خبر : 125866
  • 24 دی 1401 - 21:30
‏کانال تلگرامی “شوراهای صنفی د …

    ‏کانال تلگرامی “شوراهای صنفی دانشجویان کشور” با انتشار جزییاتی در باره مرگ مشکوک دنیا فرهادی، دانشجوی معماری دانشگاه آزاد اهواز، ادعای مقامات جمهوری اسلامی در باره سقوط او از پل به رودخانه را رد کرده است. ‏در این گزارش آمده که دنیا روز ۱۶ آذر در اعتراضات دانشجویی حضور یافته و با بسیجی‌های […]

 

‏کانال تلگرامی “شوراهای صنفی د … 532713001673719204

 

‏کانال تلگرامی “شوراهای صنفی دانشجویان کشور” با انتشار جزییاتی در باره مرگ مشکوک دنیا فرهادی، دانشجوی معماری دانشگاه آزاد اهواز، ادعای مقامات جمهوری اسلامی در باره سقوط او از پل به رودخانه را رد کرده است.

‏در این گزارش آمده که دنیا روز ۱۶ آذر در اعتراضات دانشجویی حضور یافته و با بسیجی‌های دانشگاه درگیری کلامی داشته است. سپس ساعت ۹ شب با یکی از دوستان خود که هویت او مشخص نیست قرار داشته و این را با تماسی به اطلاع مادر خود می‌رساند.
‏او ساعت ۱۰ شب نیز تماس ناموفقی با پدر خود داشته و پس از آن ناپديد شده است.

در این گزارش گفته می‌شود که خانواده دنیا فرهادی پس از ردیابی گوشی تلفن او متوجه می‌شوند که کنار پل کارون آخرین محل حضورش بوده و آنجا با خونی ریخته شده روی زمین مواجه می‌شوند.

‏تا چهار روز نیروهای امنیتی اجازه حضور غواص برای پیدا کردن این دانشجو در کارون را نمی‌دهند تا اینکه جسد بی‌جان او توسط ماهیگیرهای کوت عبداله پیدا شده و خانواده متوجه شده‌اند دخترشان تیر خورده است.

dw_persian

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=125866

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.