• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌🔸قیمت دلار آمریکا پس از آن که …

  • کد خبر : 125748
  • 22 دی 1401 - 18:30
‌🔸قیمت دلار آمریکا پس از آن که …

    ‌🔸قیمت دلار آمریکا پس از آن که در بازار غیررسمی ایران مدتی کوتاه در حدود ۴۰ هزار تومان تثبیت شده بود، بار دیگر در روز پنج‌شنبه، ۲۲ دی‌ماه، از ۴۱ هزار تومان فراتر رفت و به ۴۱ هزار و ۲۵۰ تومان هم رسید. @VahidHeadline 🔸بر اثر تصادف اتوبوس کارگران یک کارخانه با یک […]

 

‌🔸قیمت دلار آمریکا پس از آن که … 239131001673535603

 

‌🔸قیمت دلار آمریکا پس از آن که در بازار غیررسمی ایران مدتی کوتاه در حدود ۴۰ هزار تومان تثبیت شده بود، بار دیگر در روز پنج‌شنبه، ۲۲ دی‌ماه، از ۴۱ هزار تومان فراتر رفت و به ۴۱ هزار و ۲۵۰ تومان هم رسید.
@VahidHeadline

🔸بر اثر تصادف اتوبوس کارگران یک کارخانه با یک کامیون در استان مرکزی در روز پنج‌شنبه، پنج نفر کشته شدند. برخی منابع آمار تلفات را شش نفر اعلام کردند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور دلیل این حادثه را «نقص فنی اتوبوس» اعلام کرد و گفت که بر اثر آن راننده کامیون به همراه چهار کارگر کشته شده‌اند.
@VahidHeadline

🔸علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در دیدار با گروهی از مداحان مذهبی بار دیگر بر ادعای خود مبنی بر نقش «دشمنان خارجی» در اعتراضات سراسری تأکید کرد و گفت: «نقشه‌ دشمن نقشه‌ جامعی بود، اما محاسبه‌‌اش غلط بود.»
@VahidHeadline

🔸همزمان با اعلام یخبندان گسترده در ایران در روز پنج‌شنبه، ۲۲ دی، دمای هوا در بخش‌هایی از استان خراسان رضوی به ۲۸ درجه زیر صفر رسید.
به گفته رئیس اداره هواشناسی فریمان، این شهر بامداد امروز با دمای ۲۸.۶ درجه زیر صفر سردترین شهر در کشور بود.
بر اساس گزارش‌ها در پی ورود سامانه بارشی اخیر، ارتفاع برف در این شهر در روزهای پیش به ۱۸ سانتی‌متر رسیده است.
کاهش شدید دما در نقاط مختلف ایران در روزهای گذشته همچنین موجب اختلال در پرواز هواپیماها شده است.
@VahidHeadline

🔸رئیس جمهوری ایتالیا در مراسم دریافت اعتبارنامه سفیر جدید جمهوری اسلامی سرکوب اعتراضات در ایران را به شدت محکوم کرد.
سرجیو ماتارلا در دیدار با محمدرضا صبوری اقدامات حکومت ایران در سرکوب معترضان و صدور احکام اعدام علیه آنان را «وحشیانه» توصیف کرد.
@VahidHeadline

🔸انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران گزارش داد که همچنان ۳۰ روزنامه‌نگار در ارتباط با اعتراضات اخیر در ایران در بازداشت به‌سرمی‌برند.
@VahidHeadline

🔸صدها شخصیت دانشگاهی، فرهنگی، ادبی، رسانه‌ای و هنری از چندین کشور، جمهوری اسلامی ایران را به توقف فوری اجرای احکام اعدام فراخواندند و همزمان بر اهمیت اقدام سریع و موثر نهادهای جهانی در این زمینه تاکید کردند
@VahidHeadline

🔸دیده‌بان حقوق بشر در گزارش سالانه خود از «بی‌رحمی» جمهوری اسلامی در سرکوب مخالفانش در اعتراضات سراسری ایران و صدور حکم اعدام در محاکمه‌هایی «به شدت نامنصفانه» انتقاد کرده است.
@VahidHeadline

🔸فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد، شامگاه چهارشنبه در جریان تیراندازی به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان، یک سرباز کشته و دو مامور دیگر زخمی شدند.
@VahidHeadline

🔸سازمان سنجش در واکنش به اخبار منتشر شده درباره لغو آزمون‌های «آیلتس» در ایران اعلام کرد که با هدف «بازنگری مقررات در زمینه برپایی این آزمون» ثبت‌نام برای این آزمون را به شکل «موقت» ممنوع کرده است.
@VahidHeadline

🔸وزارت دفاع طالبان اعلام کرده است چهار مهندس ایرانی را که در ولایت هرات در برف گیرمانده بودند، نجات داده است.
@VahidAfLine

🔸وزارت خارجه ایران سفیر سوئد در تهران را احضار کرده است.
احضار سفیر سوئد که در حال حاضر کشورش ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را بر عهده دارد، در واکنش به انتشار کاریکاتورهایی از علی خامنه‌ای در نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» انجام شده باشد.
@VahidHeadline

🔸فرمانده نیروی دریایی ایران: برای حضور در تنگه پاناما در حال برنامه‌ریزی هستیم
@VahidHeadline

🔸اداره فدرال مهاجرت و پناهندگان آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد، شمار افرادی که در سال ۲۰۲۲ از این کشور درخواست پناهندگی کرده‌اند بالاترین آمار از سال ۲۰۱۶ به این سو بوده است.
آمار سالیانه این اداره نشان می‌دهد که در سال گذشته میلادی ۲۱۷ هزار و ۷۷۴ نفر از آلمان درخواست پناهندگی کرده‌اند که این آمار به نسبت سال ۲۰۲۱ رشدی تقریبا ۴۷ درصدی را نشان می‌دهد.
@VahidAfLine

🔸وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که فرمانده ارشد نظامی این کشور در اوکراین تغییر کرده است.
@VahidHeadline

🔸در میانه نگرانی فزاینده آمریکا و متحدانش در آسیای دور از تحرکات چین، وزیران دفاع و خارجه آمریکا و ژاپن، در یک نشست مشترک تاکید کردند که چین «بزرگ‌ترین چالش مشترک راهبردی» است و هر گونه حمله چین، از جمله حمله فضایی، با واکنش متحدان روبه‌رو خواهد شد و با تمامی ظرفیت نظامی به آن پاسخ داده می‌شود.
@VahidHeadline

🔸دستیاران جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، یک بسته دیگر شامل پرونده‌های محرمانه دولتی را در یکی دیگر از محل‌های مورد استفاده او پیدا کرده‌اند.
جزئیات بیشتری در این مورد منتشر نشده اما پیدا شدن این اسناد باعث شرمساری کاخ سفید شده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=125748

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.