• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌🔸پس از افزایش قیمت دلار در چن …

  • کد خبر : 125611
  • 20 دی 1401 - 18:00
‌🔸پس از افزایش قیمت دلار در چن …

    ‌🔸پس از افزایش قیمت دلار در چند هفته گذشته که به ۴۴ هزار تومان هم رسید، در تقریبا طی یک هفته اخیر قیمت دلار روی ۴۰ هزار تومان باقی مانده و در روز سه‌شنبه به ۴۱ هزار تومان هم نزدیک شد. @VahidHeadline 🔸درحالی که تعیین حداقل حقوق کارکنان دولت محل بحث کارشناسان بود […]

 

‌🔸پس از افزایش قیمت دلار در چن … 699295001673361002

 

‌🔸پس از افزایش قیمت دلار در چند هفته گذشته که به ۴۴ هزار تومان هم رسید، در تقریبا طی یک هفته اخیر قیمت دلار روی ۴۰ هزار تومان باقی مانده و در روز سه‌شنبه به ۴۱ هزار تومان هم نزدیک شد.
@VahidHeadline

🔸درحالی که تعیین حداقل حقوق کارکنان دولت محل بحث کارشناسان بود و وزارت کار جمهوری اسلامی خط فقر یک خانوار ۴ نفره را ۱۵ میلیون تومان اعلام کرده؛ احسان خاندوزی حداقل حقوق کارکنان دولت در سال آینده را ۷ میلیون تومان اعلام کرد.
@VahidHeadline

🔸عبدالصمد خرم‌آبادی، معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسراها و ضابطین سراسر کشور می‌گوید اخیرا طی بخشنامه‌ای از سوی دادستانی کل کشور به پلیس دستور داده شده است در سراسر کشور با قاطعیت با «کشف حجاب» برخورد کند.
@VahidHeadline

🔸خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران می گوید دادگاه انقلاب اسلامی تهران الیویر وند کاستیل، تبعه بلژیکی بازداشت شده در ایران را به ۱۲ سال و نیم زندان، ۷۴ ضربه شلاق و جریمه نقدی محکوم کرده است.
@VahidHeadline

🔸دست‌کم ده تن از معترضان شهرهای آبدانان و دهلران پس از سه ماه بازداشت موقت در اعتراض به بلاتکلیفی و وضعیت نامناسب زندان ایلام، اقدام به اعتصاب غذا کرده‌اند.
@VahidHeadline

🔸به گفته همسر احسان پیربرناش، این خبرنگار ورزشی و طنزنویس ایرانی به ۱۸ سال حبس محکوم شده که ۱۰ سال آن قابل اجرا است.
@VahidHeadline

🔸مصطفی نیلی، وکیل دادگستری که در زندان به‌سرمی‌برد، روز سه‌شنبه اعلام کرد که در اعتراض به نقص گسترده حقوق بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر در جلسه دادگاه انقلاب تهران حضور نخواهد یافت.

@VahidHeadline

🔸ندا شمس، وکیل فائزه هاشمی در حساب کاربری‌اش در توئیتر اعلام کرد موکلش به پنج سال حبس تعزیری محکوم شده است.
@VahidHeadline

🔸محمد رسول‌اف، سینماگر، شامگاه دوشنبه، پس از شش ماه حبس در زندان اوین در تهران به مدت دو هفته به «مرخصی درمانی» اعزام شد.
گزارش‌ها حاکی است که آزادی موقت این فیلمساز پس از سپردن وثیقه و با تلاش خانه سینما امکان‌پذیر شده است.
@VahidHeadline

🔸لیلا حسین‌زاده، دانشجوی انسان‌شناسی دانشگاه تهران که در تاریخ ۲۹ مرداد ماه در مقابل منزلش بازداشت شده بود، به قید وثیقه از زندان آزاد شد.
@VahidOOnLine

🔸بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر تازه به قدرت بازگشته اسرائیل، گفت که «به لطف مردان و زنان شجاع ایران، تمامی دنیا آن‌چه را که ما می‌گفتیم، می‌بینند؛ این که رژیم حاکم بر ایران وحشتناک، ظالم و تروریستی است».
آقای نتانیاهو که برای مدیریت ارشد کمیته آمریکا- اسرائیل، لابی موسوم به ایپک، که نشست خود را در واشینگتن برگزار کرده، سخنرانی مجازی می‌کرد افزود: «زمان آن فرا رسیده که اسرائیل و آمریکا در کنار سایر کشورها در مورد ایران صف‌آرایی کرده و هم‌سو باشند.»
@VahidHeadline

🔸سازمان ملل در گزارش جدیدی اعلام کرد که لایه ازون در جو زمین به کندی ولی به شکل مشهودی در حال ترمیم است و حفره بزرگ آن که بر فراز جنوبگان (قطب جنوب) قرار دارد حدود ۴۳ سال دیگر کاملا ترمیم خواهد شد.
۳۵ سال پیش تمام کشورهای جهان در مورد توقف تولید مواد شیمیایی که به لایه ازون آسیب می زند، توافق کردند. لایه ازون از کره زمین در برابر اشعه زیانبار با پیامدهای گوناگونی نظیر افزایش ریسک سرطان پوست، ابتلا به آب مروارید و آسیب به مزارع کشاورزی محافظت می‌کند.
@VahidHeadline

🔸رئیس‌جمهوری ترکیه از «صادرات ۴.۴ میلیارد دلاری صنایع دفاعی» کشورش در سال گذشته میلادی خبر داد و گفت این رقم در سال ۲۰۰۲ کمتر از ۲۵۰ میلیون دلار بود.
رجب طیب اردوغان همچنین اعلام کرد که بودجه تحقیقات و توسعه صنایع نظامی برای سال جاری ۱.۵ میلیارد دلار خواهد بود؛ این رقم نیز ۳۰ برابر سال ۲۰۰۲ است.
@VahidHeadline

🔸دیوان عالی آمریکا رای داد که واتس‌اپ، پلتفرم متعلق به شرکت متا می‌تواند شکایت خود علیه شرکت اسرائیلی «ان‌اس‌او» تولید کننده ابزار جاسوسی «پگاسوس» را پیگیری کند.
واتس‌اپ در شکایت خود به مراجع قضایی آمریکا گفته است که شرکت «ان‌اس‌او» ابزار جاسوسی خود را با سوءاستفاده از یک ویروس در این شبکه پیام‌رسانی نصب کرده و امکان جاسوسی از بیش از هزار و چهارصد کاربر واتس‌اپ از جمله روزنامه‌نگاران، فعالان حقوق بشر و مخالفان حکومت‌های گوناگون در گوشه و کنار جهان را فراهم کرده است.
@VahidHeadline

🔸کاخ سفید می‌گوید وزارت دادگستری ایالات متحده در حال بررسی اسنادی است که دارای مهر «طبقه بندی» بوده و در دفتر سابق جو بایدن، رئیس جمهور، در یک مرکز تحقیقاتی یافت شده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=125611

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.