• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

جواد روحی، از بازداشت شدگان اع …

  • کد خبر : 125624
  • 20 دی 1401 - 18:00
جواد روحی، از بازداشت شدگان اع …

  جواد روحی، از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری در نوشهر، توسط دادگاه انقلاب ساری از بابت اتهامات «افساد فی الارض» و «محاربه» به اعدام محکوم شد. «اخلال در نظم و امنیت جامعه، تحریک برخی از شهروندان به ایجاد ناامنی، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی کشور، ارتداد از طریق هتک حرمت […]

جواد روحی، از بازداشت شدگان اع … 178667001673361003
جواد روحی، از بازداشت شدگان اع … 300396001673361003

 

جواد روحی، از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری در نوشهر، توسط دادگاه انقلاب ساری از بابت اتهامات «افساد فی الارض» و «محاربه» به اعدام محکوم شد.
«اخلال در نظم و امنیت جامعه، تحریک برخی از شهروندان به ایجاد ناامنی، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی کشور، ارتداد از طریق هتک حرمت قرآن و آتش زدن آن و همچنین توهین به مقدسات»، از دیگر اتهاماتی است که آقای روحی با آن مواجه شده است.
بعلاوه دادگاه صادر کننده حکم، تخریب و به آتش کشیدن مقر پلیس راهنمایی و رانندگی، اماکن دولتی و نظامی، بانک‌ ها و شهرداری نوشهر» و همچنین «لیدری و عاملین اصلی هدایت و برنامه ریزی» تجمع اعتراضی «روز یکشنبه ۲۰ آذرماه» را از دلایل صدور این حکم دانسته است؛ بنابر ادعای مندرج در حکم و اظهارات قاضی، تجمع صورت گرفته در تاریخ مورد اشاره، به «جانباختن ۵ تن و جراحت تعدادی از ماموران» منجر شده است.

این اظهارات در حالی مطرح است که پیشتر سلیمان وطن‌ دوست، وکیل تسخیری او اظهار داشته بود: «جواد روحی⁩ مبتلا به بیماری اعصاب و روان است، او در هیچ احراق و تخریبی مشارکت نداشته است. حتی در تصاویر ضبط شده نیز او تنها در صحنه حضور دارد و مشارکتی در اقدامات ندارد.»
hra-news
ویدیوی پدر و مادرش مربوط به قبل از صدور حکمه.
📡 @

 

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=125624

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. هرکس به خامنه ای فحش بده میشه محارب

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.