• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌🔸فعالان حقوق بشر نسبت به اجرا …

  • کد خبر : 125461
  • 19 دی 1401 - 2:00
‌🔸فعالان حقوق بشر نسبت به اجرا …

    ‌🔸فعالان حقوق بشر نسبت به اجرای حکم اعدام محمد قبادلو و محمد بروغنی، از زندانیان خیزش انقلابی مردم ایران، ابراز نگرانی کردند و هشدار دادند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دو جوان از اندرزگاه رجایی شهر به سلول انفرادی منتقل شدند. @VahidOOnLine 🔸مناطق مختلفی از تهران و شماری از دیگر شهرهای ایران […]

 

‌🔸فعالان حقوق بشر نسبت به اجرا … 168937001673217003

 

‌🔸فعالان حقوق بشر نسبت به اجرای حکم اعدام محمد قبادلو و محمد بروغنی، از زندانیان خیزش انقلابی مردم ایران، ابراز نگرانی کردند و هشدار دادند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دو جوان از اندرزگاه رجایی شهر به سلول انفرادی منتقل شدند.
@VahidOOnLine

🔸مناطق مختلفی از تهران و شماری از دیگر شهرهای ایران از جمله اصفهان، سنندج، بندرعباس، جوانرود، قزوین و بابل شامگاه یکشنبه ۱۸ دی صحنه تجمعات اعتراضی در همراهی با فراخوان‌ها برای سومین سالگرد سرنگونی هواپیمای اوکراینی با موشک‌های پدافند سپاه پاسداران بود.
@VahidHeadline

🔸وزیر خارجه دانمارک گفت سفیر ایران را دوشنبه در اعتراض به اعدام دو معترض احضار خواهد کرد.
@VahidHeadline

🔸یک وکیل دادگستری که شرح شکنجه موکلش را نوشته بود روز یکشنبه ۱۸ دی از سوی دادستانی کرج احضار و پس از تفهیم اتهام و تودیع وثیقه، تا زمان برگزاری دادگاه آزاد شد.
علی شریف‌زاده اردکانی وکالت محمد حسینی، از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری اخیر، را برعهده داشت که روز ۱۷ دی همراه با یک معترض دیگر به نام محمد مهدی کرمی اعدام شد.
این وکیل دادگستری روز ۲۷ آذر در توئیتی نوشته بود: «با سید محمد حسینی در زندان کرج ملاقات کردم. روایتش همه اشک بود. از شکنجه، ضرب‌وشتم با چشم و دست و پای بسته تا لگد به سر و بیهوشی، از میله آهنی به کف پا و شوکر در قسمت‌های مختلف بدن، مردی که اقرارهایش تحت شکنجه بوده و هیچ وجاهت قانونی ندارد».
@VahidHeadline

🔸جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا، روز یکشنبه در سومین سالگرد ساقط کردن هواپیمای اوکراینی توسط سپاه پاسداران که «روز ملی گرامیداشت قربانیان فجایع هوایی» نامیده شده، بیانیه‌ای منتشر کرد.
او در ابتدای این بیانیه با خانواده‌های قربانیان تمام فجایع هوایی از جمله پرواز پی‌اس۷۵۲ ابراز همدردی کرد.
@VahidHeadline

🔸یک روز پس از اعلام خبر اعدام دو معترض دیگر، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن تیم باشگاهی پورتو پرتغال، در توییتی نوشت: «با طناب دار، عدالت برقرار نمی‌شه».
این فوتبالیست ۳۰ ساله بدون اشاره به نام محمدمهدی کرمی و محمد حسینی که بامداد ۱۷ دی در ارتباط با اعتراضات اخیر اعدام شدند، افزود: «این‌همه اختلاسگر و جنایتکار داریم تو زندان که دادگاه‌شون چند سال طول می‌کشه. اما این جوانان مظلوم چون از خانواده‌های ضعیف هستن و دست‌شون به جایی بند نیست، بشمار سه اعدام می‌کنین؟»
او در پایان بدون نام بردن از مقام و یا نهاد خاصی در جمهوری اسلامی آورده است: «بسه دیگه تمومش کنین. کدوم جامعه با هر روز خونریزی و اعدام به آرامش می‌رسه؟»
@VahidHeadline

🔸منابع نظامی عراق از رهگیری و انهدام یک پهپاد توسط سامانه‌های دفاعی در نزدیکی پایگاه نظامی عین‌الاسد که میزبان نیروهای آمریکایی است، خبر دادند.
این منابع روز یکشنبه ۱۸ دی‌ به خبرگزاری رویترز گفتند مشخص نیست این پهپاد تنها ماموریت تجسسی داشته یا حامل مواد منفجره بوده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline
📷 ‘بزرگراه همت تهران، پل توانیر’

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=125461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.