• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
1

‌علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسل …

  • کد خبر : 125562
  • 19 دی 1401 - 18:00
‌علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسل …

    ‌علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، روز دوشنبه ۱۹ دی در یک سخنرانی در دیدار با گروهی از اهالی قم گفت که به باور او، اعتراض معترضان در ایران علیه ضعف‌های مدیریتی و اقتصادی حکومت او نیست. او همچنین خواستار افزایش تبلیغ مواضع حکومتش برای جوانان در ایران شد و گفت: «وسوسه‌ای را که […]

 

‌علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسل … 196809001673274603

 

‌علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، روز دوشنبه ۱۹ دی در یک سخنرانی در دیدار با گروهی از اهالی قم گفت که به باور او، اعتراض معترضان در ایران علیه ضعف‌های مدیریتی و اقتصادی حکومت او نیست.

او همچنین خواستار افزایش تبلیغ مواضع حکومتش برای جوانان در ایران شد و گفت: «وسوسه‌ای را که روی آن جوان و نوجوان اثر می‌گذارد چه چیزی می‌تواند برطرف کند؟ باتوم که نمی‌تواند برطرف کند، آن وسوسه را تبیین می‌تواند برطرف کند.»

علی خامنه‌ای همواره خواستار توضیح بیشتر مواضع خود برای شهروندان ایرانی شده و از این توضیح و تبلیغ با عنوان «تبیین» یاد می‌کند.

علی خامنه‌ای درحالی که در سخنان روز دوشنبه خود به اثربخش نبودن ضرب‌وجرح شهروندان با باتوم نیروهای خود اذعان کرد اما همزمان گفت که آتش زدن سطل زباله و اعتراض خیابانی «بدون تردید خیانت است و دستگاه‌های مسئول نیز با خیانت، برخورد جدی و عادلانه می‌کنند.»

او در ادامه این سخنرانی نیز گفت: «یک عده‌ای و خارجی‌ها در تبلیغات‌شان این‌جور می‌خواستند وانمود بکنند که این اغتشاشات -که حالا یک تعدادی می‌آیند در خیابان‌ها و فریاد می‌کشند و فحش می‌دهند و یک شیشه‌ای را می‌شکنند و سطل زباله‌ای را آتش می‌زنند- مخالف با ضعف‌های کشورند؛ ضعف‌های مدیریتی، ضعف‌های اقتصادی و… نه، بنده به شما عرض می‌کنم عکس این قضیه است. این‌ها می‌خواستند نقاط قوت ما را از بین ببرند.»
او گفت که «دست دشمن خارجی در این حوادث کاملاً عیان بود و اینکه تا گفته می‌شود دخالت دشمن خارجی، عده‌ای آن را انکار می‌کنند و می‌گویند این حوادث تقصیر شما است، صحیح نیست.»

علی خامنه‌ای که روز دوشنبه به مناسبت سالروز تظاهرات ۱۹ دی ۵۶ در قم علیه حکومت پهلوی سخن می‌گفت، سپس از هواداران خود خواست تا «بدون تأخیر وارد میدان» شوند، «احساس تکلیف» کنند و «خطرات را به جان بخرند».
او برای تأکید بر این موارد، از تاریخ شیعه و همچنین جنگ ایران و عراق یادآوری‌هایی کرد.
به گفته او، افراد مرتبط با «قیام توابین» که در تاریخ شیعه از آن به عنوان یکی از قیام‌های بعد از واقعه کربلا یاد می‌شود «دیر جنبیدند.»

RadioFarda_

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=125562

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.