نماد سایت خبرکده

TavaanaTech پیامرسان پرطرفدار …

TavaanaTech
پیامرسان پرطرفدار  … 759313001673112026 1024x1024

 

 

TavaanaTech
پیامرسان پرطرفدار واتس‌اپ اعلام کرده است که امکان ارتباط از طریق پروکسی را فراهم کرده است و به این ترتیب کاربران در کشورهایی چون ایران، که با فیلتر خدمات اینترنتی مواجه هستند، می‌توانند با دور زدن فیلتر از واتس‌اپ استفاده کنند.
[توییت فارسی WhatsApp]
واتس‌اپ در اطلاعیه‌اش گفته: «اختلالاتی نظیر آنچه در ماه‌های اخیر در ایران دیدیم مردم را از حقوقشان محروم و دسترسی آنان به دریافت کمک ضروری را قطع می‌کند.»
@VahidHeadline

❗️با توجه به تیترها و برچسب‌های خبر فوری و… ممکنه خبر اشتباه برداشت بشه طوری که انگار قراره کیفیت دسترسی به واتس‌اپ عوض بشه.

وقتی یک نرم‌افزار امکان اضافه کردن پروکسی نداره (مثل نسخه‌های قبلی واتس‌اپ)، برای اینکه بتونه از فیلترشکن پروکسی استفاده کنه باید پروکسی رو روی کل ارتباطات تنظیم کنیم و اونجوری نرم‌افزارهایی که نیاز به فیلترشکن ندارند هم مجبورند از فیلترشکن استفاده کنند که خب خیلی کند میشن.
اتفاق خوبی که الان افتاده اینه که دیگه برای استفاده از واتس‌اپ مجبور نیستیم فیلترشکن رو برای کل دستگاه اجرا کنیم و حالا میشه به واتس‌اپ هم مثل خیلی از نرم‌افزارهای دیگه گفت شما از فیلترشکن پروکسی استفاده کن بدون اینکه همه اپلیکیشن‌ها رو وادار به استفاده از فیلترشکن بکنیم.

مشکل بزرگ ولی اینه که فعلا خیلی از فیلترشکن‌ها در ایران کار نمی‌کنند یا با اختلال زیادی مواجه هستند، حالا چه روی یک یا چند نرم‌افزار تنظیم بشن چه روی کل دستگاه. این قابلیت باعث نمیشه که وضعیت دسترسی به واتس‌اپ در ایران تغییری بکنه.
📡 @

خروج از نسخه موبایل