• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌🔸چهلم کاروان قادرشکری روز جمع …

  • کد خبر : 124834
  • 17 دی 1401 - 20:51
‌🔸چهلم کاروان قادرشکری روز جمع …

    ‌🔸چهلم کاروان قادرشکری روز جمعه در پیرانشهر در میان شعارهای «شهید نمی‌میرد» و «زن، زندگی، آزادی» و با سخنرانی مادر این نوجوان ۱۶ ساله‌ کشته شده با شلیک نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی برگزار شد. همزمان جمعی از مردم نیز در خرم‌آباد چهلم حسین زرینجویی، بلاگر و ‌کمدین، را برگزار کردند. در بوکان نیروهای […]

 

‌🔸چهلم کاروان قادرشکری روز جمع … 862885001673111999

 

‌🔸چهلم کاروان قادرشکری روز جمعه در پیرانشهر در میان شعارهای «شهید نمی‌میرد» و «زن، زندگی، آزادی» و با سخنرانی مادر این نوجوان ۱۶ ساله‌ کشته شده با شلیک نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی برگزار شد.
همزمان جمعی از مردم نیز در خرم‌آباد چهلم حسین زرینجویی، بلاگر و ‌کمدین، را برگزار کردند. در بوکان نیروهای سپاه پاسداران از حضور مردم در چهلم اسعد رحیمی جلوگیری کردند.
@VahidHadlin

🔸در پی انتشار گزارش‌هایی مبنی‌بر قبول کفالت سیاسی ۱۰ معترض پرونده «خانه اصفهان» توسط ۱۱ نماینده پارلمان و نمایندگان ایالتی آلمان، یک قانونگذار این کشور می‌گوید تاکنون، «بیش از ۱۰۰ سیاستمدار آلمانی» کفالت معترضان زندانی در ایران را پذیرفته‌اند.
کاوه منصوری، نماینده ایرانی‌تبار پارلمان آلمان از حزب سوسیال دموکرات، روز جمعه نهم دی‌ماه به روزنامه «الشرق‌الاوسط» گفته است که تقریبا نمایندگان تمامی احزاب آلمانی به جنبش قبول کفالت زندانیان سیاسی ایران پیوسته‌اند.
@VahidHadlin

🔸وزیر خارجه بریتانیا گفت تا زمانی که حکومت جمهوری اسلامی ایران به دلیل سرکوب اعتراضات و نقض حقوق بشر پاسخگو نشود، اقدامات لندن علیه این حکومت ادامه خواهد یافت و متوقف نمی‌شود.
جیمز کلورلی در توییتی بر لزوم اقدام در مقابل جمهوری اسلامی تاکید کرده JamsClvrly و نوشته است: «ما از زمان مرگ مهسا امینی ۴۷ نفر را تحریم کردیم، ایران را از کمیسیون مقام زن سازمان ملل بیرون انداختیم و به تحریم کامل سپاه ادامه می دهیم.»

@VahidHadlin

🔸روابط عمومی کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای سخنان حمید اباذری، یکی از فرماندهان سپاه، را درباره ایستادن برخی «سرداران بزرگ» مقابل رهبر ایران را «برداشت شخصی» او عنوان و تاکید کرده که او «مشاور فرمانده کل سپاه نیست».
حمید اباذری که دیروز از او با عنوان «مشاور فرمانده کل سپاه» نام برده شد، گفته بود که در جریان اعتراضات گسترده اخیر، بعضی از فرماندهان «کم آوردند و مقابل ارزش‌ها، آقایشان و نظام ایستادند.»
در بیانیه سپاه پاسداران همچنین آمده که سخنان او «تقطیع شده است.»
@VahidHadlin

🔸غلامحسین غیب‌پرور، جانشین علی خامنه‌ای در قرارگاه زمینی امام علی، در مراسمی به مناسبت سومین سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی از اعتراضات ماه‌های اخیر به عنوان یک «جنگ ترکیبی» نام برد که به گفته او از «نبرد با داعش کمتر نیست».
آقای غیب‌پرور در ادامه سخنرانی خود با تاکید بر این که «نباید در چنین شرایطی دچار تردید شویم» از «دستگاه دیپلماسی» به دلیل عدم «برخورد انقلابی» و از «برخی خواص» به دلیل «سکوت» و «تنها گذاشتن انقلاب» در اعتراضات اخیر شکایت کرد.
@VahidHadlin

🔸رئیس کل جدید بانک مرکزی ایران روز شنبه، ۱۰ دی، در نخستین روز از کار رسمی خود در این مقام وعده داد که «حتما با مداخله مناسب» از بهای ارزهای خارجی در بازار بکاهد.
محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی، ادعا کرد: «نرخ بازار آزاد تحریف شده است؛…
@VahidHadlin

🔸باربارا والترز، مجری زن پیشرو و از مشهورترین خبرنگاران و برنامه سازان تلویزیونی آمریکا پس از نیم قرن فعالیت حرفه‌ای، در سن ۹۳ سالگی درگذشت.
او در سال ۱۹۷۶ با پیوستن به شبکه «ای‌بی‌سی»، نخستین مجری زن اخبار شامگاهی شد. باربارا والترز با تمامی روسای جمهوری آمریکا از ریچارد نیکسون تا دونالد ترامپ مصاحبه کرده بود. او همچنین مصاحبه‌هایی با شماری از رهبران سیاسی جهان از جمله فیدل کاسترو، محمدرضا شاه پهلوی و ولادیمیر پوتین انجام داده بود.
@VahidHadlin
از او به عنوان گزارشگری یاد شده که سقف شیشه‌ای حضور زنان را در حرفه‌ای که تحت سلطه مردان بود، شکست.
@VahidHadlin
‏Googl

🔸ارتش کره جنوبی اعلام کرد که کره شمالی ساعت ۸ صبح شنبه سه فروند موشک بالستیک به سمت دریای شرقی٬ دریای ژاپن٬ شلیک کرده است.
وزارت دفاع ژاپن نیز اعلام کرد که هر سه موشک در ارتفاعی در حدود ۱۰۰ کیلومتر پرواز کردند و مسافتی در حدود ۳۵۰ کیلومتر را طی کردند.
رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی با محکوم کردن شلیک این سه موشک، از این اقدام به عنوان نقض آشکار قطعنامه شورای امنیت یاد کرد.
@VahidHadlin

🔸پاپ سابق، بندیکت شانزدهم، در ۹۵ سالگی درگذشت.
بندیکت شانزدهم در سال ۲۰۱۳ به دلیل کهولت سن استعفا داد، او اولین پاپ در ۶۰۰ سال گذشته بود که از این مقام کناره‌گیری کرد.
@VahidHadlin

🔸جمهوری آذربایجان اولین سفیر خود در اسرائیل را معرفی کرده و الهام علی‌اف، رئیس‌جمهوری آذربایجان گفته است کشورش برای روابط با اسرائیل «اهمیت ویژه‌ای» قائل است.
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=124834

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.