• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌🔸مردم شهر زاهدان با وجود فضای …

  • کد خبر : 124999
  • 17 دی 1401 - 20:52
‌🔸مردم شهر زاهدان با وجود فضای …

    ‌🔸مردم شهر زاهدان با وجود فضای امنیتی و نظامی حاکم بر این شهر و بازداشت ده‌ها تن از شهروندان در روزهای گذشته، باز هم به خیابان‌ها آمدند و علیه جمهوری اسلامی و علی خامنه‌ای شعار دادند. شعارهایی چون «مرگ بر خامنه‌ای»، «مرگ بر جمهوری اعدامی»، «چه دار باشه چه زندان، ایستاده‌ایم تا پایان […]

 

‌🔸مردم شهر زاهدان با وجود فضای … 531657001673112028

 

‌🔸مردم شهر زاهدان با وجود فضای امنیتی و نظامی حاکم بر این شهر و بازداشت ده‌ها تن از شهروندان در روزهای گذشته، باز هم به خیابان‌ها آمدند و علیه جمهوری اسلامی و علی خامنه‌ای شعار دادند.
شعارهایی چون «مرگ بر خامنه‌ای»، «مرگ بر جمهوری اعدامی»، «چه دار باشه چه زندان، ایستاده‌ایم تا پایان …»، «شعار هر ایرانی، یا مرگ یا آزادی»، «کرد و بلوچ برادرن، تشنه خون رهبرن»، «امسال سال خونه، سیدعلی سرنگونه»، «مرگ بر سپاهی» و «مرگ بر بسیجی».
زنان نیز همچون هفته‌های گذشته در تظاهرات حضور یافته و به زبان بلوچی شعار دادند: «شیعه و سنی با‌ هم‌اند، خامنه‌ای چشم دیدن ندارد …»
@VahidOOnLine
تصاویر از این پست به پایین: @rasadbalochistan

🔸مولوی عبدالحمید، رهبر پرنفوذ سنی‌های ایران، در تازه‌ترین سخنرانی خود بار دیگر از عملکرد رهبران جمهوری اسلامی انتقاد کرد و بدون ذکر نام کسی گفت: «حاکم باید دیدش خیلی وسیع باشد، خیلی بلند باشد، نظر حاکم اگر تنگ باشد، هم برای خودش رنج درست می‌شود و هم مردم به رنج می‌افتند.»
@VahidHeadline
او با اشاره به اختیارات حاکمان، گفت آنها اختیارات خدایی ندارد و باید حرف مردم را گوش کنند.
@VahidHeadline
جواد لاریجانی درباره مولوی عبدالحمید: باید تعارف را کنار گذاشت، مسجد مکی محل توطئه است
رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و معاون سابق ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفته: «در دوره اصلاحات به عبدالحمید میدان دادند و در مواردی که او امروز فکر می کند، توانمندی دارد، فراموش کرده که این توانمندی به کجا مرتبط بوده است.»
@VahidHeadline

🔸در ادامه بازداشت گسترده اصحاب رسانه در جریان اعتراضات سراسری، مهدی بیک، دبیر سرویس سیاسی روزنامه اعتماد، هم روز پنج‌شنبه، ۱۵ دی، در تهران بازداشت شد.
همسر آقای بیک روز جمعه در توییتی اعلام کرد که این روزنامه‌نگار «توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت و موبایل، لپ‌تاپ و وسایلش ضبط شده است.»
مهدی بیک در هفته‌های گذشته مصاحبه‌هایی با خانواده‌های بازداشتی‌های اعتراضات سراسری و به‌ویژه چند معترض محکوم به اعدام انجام داده بود.
@VahidHeadline

🔸ابوالفضل حسین‌زاده برادر لیلا حسین‌زاده، در یک پست اینستاگرامی خبر داد که در پی به راه‌ افتادن «توفان رسانه‌ای» در حمایت از خواهرش، ماموران حدود نیمه‌شب به زندان عادل‌آباد شیراز رفتند و به او اعلام کردند که برای انتقال آماده شود.
به گفته آقای حسین‌زاده، به دلیل مقاومت خواهرش و اصرار بر حق آزادی، ماموران با ضرب و شتم شدید و کشان‌کشان، «بدن بیمار او را از زندان خارج کردند» و خانم حسین‌زاده، غروب پنج‌شنبه در تماس تلفنی از اوین، از انتقال خشونت‌آمیز خود به این زندان خبر داده است.
@VahidHeadline

🔸دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام کرد که در پی اعتراضات سراسری در کشور اعلام اسامی فیلم‌های بخش «سودای سیمرغ» این دوره از جشنواره به تعویق افتاده است.
این دبیرخانه دلیل تعویق پیش‌آمده را «تاخیر در روند تولید آثار سینمایی» به دلیل «شرایط کشور در ماه‌های گذشته» اعلام کرد و عنوان کرد که «برخی صاحبان آثار» از دبیر جشنواره درخواست زمان بیشتری برای تحویل نسخه نهایی فیلم خود کرده‌اند.
@VahidHeadline

🔸جمعی از فعالان مدنی آنچه را «بی‌توجهی به حقوق کودکان هنگام انتشار تصاویرشان در رسانه‌ها» در جریان خیزش سراسری خواندند، محکوم کردند و خواستار رعایت حقوق کودکان در بازنشر تصاویر یا اطلاع‌رسانی شدند.
@VahidOOnLine

🔸فرزندان میریوسف یونسی که به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق بازداشت شده، نسبت به در خطر بودن جان پدرشان در بازداشت و شکنجه او هشدار دادند.
میریوسف یونسی پدر علی یونسی، دانشجوی نخبه زندانی، است.
@VahidHeadline

🔸از میان ۱۶ نیروگاه بخار در ایران ۱۴ نیروگاه در حال حاضر مازوت می‌سوزانند، روندی که سبب افزایش شدید آلودگی هوا در ایران شده است.
@VahidHeadline

🔸علی دایی در واکنش به توهین عضو سپاه قدس در شبکه افق صدا و سیما نوشت: «کسی می‌رود که آمده باشد، نه کسی که ریشه در این خاک دارد.»
@VahidOOnLine

🔸کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهدی ترابی و احمد موسوی را به دلیل درگیری دربازی پرسپولیس – نساجی، تا اطلاع‌ ثانوی محروم کرد.
@VahidOOnLine

🔸همزمان با اعلام آتش‌بس از سوی روسیه، رئیس جمهوری اوکراین اقدام پوتین را ریاکارانه نامید. از سوی دیگر، جو بایدن اقدام پوتین را تلاش او برای تجدید قوا دانست.
@VahidHeadline

🔸یک کشتی جنگی آمریکایی روز پنجشنبه از تنگه تایوان که بین جزیره تایوان و سرزمین اصلی چین قرار دارد، عبور کرد که با واکنش پکن مواجه شده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

📷 «از زاهدان تا ایذه، خون از وطن می‌ریزه»، ‘زاهدان، ۱۶ دی’

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=124999

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.