• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌🔸روز پنج‌شنبه هشتم دی، مراسم …

  • کد خبر : 124811
  • 17 دی 1401 - 20:51
‌🔸روز پنج‌شنبه هشتم دی، مراسم  …

    ‌🔸روز پنج‌شنبه هشتم دی، مراسم چهلم هفت تن از کشته‌شدگان خیزش انقلابی از جمله حمیدرضا روحی، میلاد سعیدیان‌جو، علی عباسی، آرمان عمادی، سپهر مقصودی، جواد موسوی و عاطفه نعامی برگزار شد. مراسم یادبود این کشته‌شدگان در تهران، مرودشت، ایذه، اصفهان و سمیرم و اهواز، با حضور گسترده مردم و سر دادن شعارهای ضد […]

 

‌🔸روز پنج‌شنبه هشتم دی، مراسم  … 466841001673111981

 

‌🔸روز پنج‌شنبه هشتم دی، مراسم چهلم هفت تن از کشته‌شدگان خیزش انقلابی از جمله حمیدرضا روحی، میلاد سعیدیان‌جو، علی عباسی، آرمان عمادی، سپهر مقصودی، جواد موسوی و عاطفه نعامی برگزار شد.
مراسم یادبود این کشته‌شدگان در تهران، مرودشت، ایذه، اصفهان و سمیرم و اهواز، با حضور گسترده مردم و سر دادن شعارهای ضد حکومتی، به صحنه اعتراض بدل شد.
@VahidOOnLine
شرکت‌کنندگان در مراسم چهلم آرمان عمادی در مرودشت، شعار «رضا شاه روحت شاد» و «تا آخوند کفن نشود، این وطن وطن نشود» دادند.
@VahidHeadline
تصاویر ویدئویی از سراسر ایران نشان میدهد که امروز ۸ دیماه، همزمان با مراسم چهلم تعدادی از کشته‌شدگان اعتراضات ایران، معترضان وعزاداران، شعارهای ضد حکومتی سر داده‌اند که با برخورد خشن نیروهای پلیس و پرتاب گاز اشک آور رو برو شده است.
@VahidHeadline

🔸در پی افت بی‌سابقه ارزش پول ملی ایران در روزهای اخیر، رئیس بانک مرکزی کشور تغییر کرد و محمدرضا فرزین با رای اعتماد هیات دولت ابراهیم رئیسی، جایگزین علی صالح‌آبادی شد.
این تغییر در شرایطی صورت می‌گیرد که همزمان با تداوم اعتراضات سراسری ضدحکومتی و دور شدن احتمال دستیابی به یک توافق هسته‌ای، پول ملی ایران حدود یک‌چهارم ارزش خود را از دست داد.
در روزهای اخیر قیمت دلار برای مدتی از مرز ۴۴ هزار تومان عبور کرد.
@VahidHeadline

🔸ادعای سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ایکائو) مبنی بر این که برای اقدام درباره به زمین نشاندن هواپیمای مسافربری حامل همسر و فرزند علی دایی «دستش بسته است»، با واکنش‌های گسترده، از جمله تجمع مقابل دفتر این سازمان در مونترال و اعتراض‌ها در رسانه‌های اجتماعی، مواجه شده است.
ایکائو در واکنش به بازگرداندن هواپیمای مسافربری حامل خانواده علی دایی از آسمان دبی و نشان آن در جزیره کیش، در توییتی اعلام کرد که برای اقدام درباره این ماجرا دستش بسته است.
این سازمان اعلام کرد که درباره پرواز هواپیمایی ماهان ایر «توضیحاتی دریافت کرده» است، اما در این مورد نمی‌تواند اقدامی کند و تنها قادر است در امور پروازهای بین‌المللی که توسط دولت‌های زیان‌دیده مطرح شده است، وارد عمل شود.
@VahidHeadline

🔸در میانه تشدید تحریم‌های غرب علیه جمهوری اسلامی به دلیل ارسال پهپاد به روسیه برای به‌کارگیری در جنگ علیه اوکراین، ارتش ایران از برگزاری یک رزمایش نظامی در جنوب کشور و در نزدیکی تنگه استراتژیک هرمز خبر داد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی اعلام کرد که رزمایش مشترک «ذوالفقار ۱۴۰۱» از شامگاه پنجشنبه هشتم دی در منطقه جاسک در شرق تنگه هرمز تا «مدار ۱۰ درجه شمالی» در اقیانوس هند برگزار خواهد شد.
پیش از آن هم، نیروی هوافضای سپاه پاسداران برگزاری تمرین‌های مشترک پهپادی با روسیه در پایگاه هوایی کاشان را تأیید و اعلام کرده بود بلاروس و ارمنستان نیز در این تمرین‌ها حضور دارند.
این در حالی بود که مقام‌های آمریکایی در مصاحبه با رسانه‌ها گفته‌ بودند که ایران آموزش نیروهای روسیه برای استفاده از پهپادهای رزمی ایرانی را در این کشور آغاز کرده است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی مدعی شد که «بی‌اثر جلوه دادن تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران» از پیام‌های رزمایش کنونی ارتش است.
@VahidHeadline

🔸در میانه تنش فزاینده با پکن، پنتاگون اعلام کرد که وزارت خارجه آمریکا فروش «احتمالی» سامانه‌های ضد تانک ویژه مین‌گذاری به تایوان را به قیمت تقریبی ۱۸۰ میلیون دلار تایید کرده است.
در همین زمینه، وزارت دفاع تایوان هم خبر داد که فروش سامانه‌های ضد تانک موسوم به «وُلکانو» از سوی آمریکا حدود یک ماه دیگر عملی خواهد شد و این تجهیزات توانایی «جنگ نامتقارن» ارتش تایوان و در نتیجه تحرک آن در برابر حملات احتمالی را افزایش خواهد داد.
@VahidHeadline

🔸واکنش ستاره‌های فوتبال به درگذشت پله: @VahidOOnLine

📡 @VahidO

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=124811

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.