• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
0

‌🔸در پی ادامه بحران آلودگی هوا …

  • کد خبر : 124837
  • 17 دی 1401 - 20:51
‌🔸در پی ادامه بحران آلودگی هوا …

    ‌🔸در پی ادامه بحران آلودگی هوا در ایران، کمیته اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی تمامی دانشگاه‌ها و مدارس در تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه در استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه و برگزاری کلاس‌های غیرحضوری و مجازی خبر داد. @VahidHeadline 🔸معاون وزیر بهداشت ایران از ورود موج […]

 

‌🔸در پی ادامه بحران آلودگی هوا … 128084001673112004

 

‌🔸در پی ادامه بحران آلودگی هوا در ایران، کمیته اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی تمامی دانشگاه‌ها و مدارس در تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه در استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه و برگزاری کلاس‌های غیرحضوری و مجازی خبر داد.
@VahidHeadline

🔸معاون وزیر بهداشت ایران از ورود موج جدید کرونا به کشور خبر داد و دبیر انجمن متخصصین عفونی کشور نیز درباره پیک جدید کرونا در ماه بهمن هشدار داد.
سعید کریمی، معاون وزیر بهداشت، با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت که بر اساس پیش‌بینی‌ها بیشترین موارد ابتلا به زیرسویه‌های جدید اُمیکرون در ایران، اوایل بهمن اتفاق خواهد افتاد.
در همین حال دبیر انجمن متخصصین عفونی کشور نیز درباره پیک جدید کرونا در ماه بهمن هشدار داد.
@VahidHeadline

🔸رسانه‌های دولتی ایران گزارش دادند یکی از نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی شامگاه شنبه در سمیرم کشته شده است.
برخی رسانه‌ها نام این مامور امنیتی را محسن رضایی گزارش کرده‌اند. ویدیوهای منتشرشده از این شهر نشان می‌داد پس از اعتراضات روز شنبه، شبانه تیراندازی ماموران حکومت ادامه داشت.
@VahidOOnLine

🔸ژولیان بارگتون، عضو مجلس سنای فرانسه، اعلام کرد که کفالت سیاسی مهدی بهمن، نویسنده و هنرمند، محکوم به اعدام در ایران را بر عهده می‌گیرد.
@VahidHeadline

🔸گزارش جدید بانک مرکزی ایران نشان می‌دهد قیمت مسکن در مناطق ۲۲ گانه تهران با ثبت رکورد تاریخی جدید، به‌طور متوسط به بالای ۴۸ میلیون تومان به ازای هر متر مربع رسیده است.
بر اساس این گزارش که روز شنبه ۱۰ دی‌ماه منتشر شده، قیمت مسکن در آذر ماه نسبت به ماه مشابه پارسال ۴۷.۵ درصد رشد داشته است.
@VahidHeadline

🔸بررسی‌های کمیسیون توسعه پایدار اتاق ایران از کاهش ۳۰ درصدی سهم ایران از منابع آبی رودخانه ارس در شمال غرب کشور حکایت دارد.
خبرگزاری ایسنا بر اساس پژوهش این کمیسیون نوشت: «طی سال‌های اخیر سدهای متعددی روی رودخانه ارس و سرشاخه‌های آن‌ها در کشورهای مختلف با هدف تولید برق، آبیاری اراضی کشاورزی، تأمین آب شرب، کنترل سیلاب و حمل ‌و نقل با ظرفیتی بالغ بر ۲۵ میلیارد مترمکعب احداث‌ شده است.»
تعدد این سدها در نهایت به کاهش در کمیت و کیفیت آب این رودخانه منجر شده است.
@VahidHeadline

🔸دبیرکل پیمان ناتو گفت که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، از برنامه‌های خود برای «کنترل اوکراین» دست نکشیده، و از این رو همه باید برای ادامه این بحران در یک دوره طولانی آماده باشند.
ینس استولتنبرگ به خبرگزاری آلمان اظهار داشت، روسیه که تمایل خود را برای تحمل تلفات دردناک نشان داده، نیروهای بسیار دیگری را برای انتقال به جبهه‌ها بسیج کرده است.
@VahidHeadline

🔸هشت روز مانده به باز شدن دروازه‌های چین پس از سه سال حصر خودخواسته این کشور در دوران کرونا، سازمان جهانی بهداشت از دولت پکن خواست در ارائه اطلاعات حقیقی مربوط به افزایش مبتلایان با شفافیت و به سرعت عمل کند.
به گزارش رویترز و گاردین، پس از جلسه‌ای که کارشناسان سازمان جهانی بهداشت روز جمعه، ۹ دی، با مقامات ارشد کمیسیون ملی بهداشت چین برگزار کردند، تدروس آدهانوم، رئیس این سازمان اعلام کرد که این نهاد نگران تحولات منفی مربوط به گسترش و تشدید بیماری کرونا در چین است.
@VahidHeadline

🔸مجمع عمومی سازمان ملل روز جمعه، ۹ دی، در رای‌گیری به درخواست فلسطینیان، دیوان بین‌المللی لاهه را مجاز کرد «مفاهیم حقوقی اشغال اسرائیل» بر اراضی فلسطینی را بررسی کند.
فلسطینیان تاکید کرده بودند که اشغال کرانه باختری، شرق بیت‌المقدس، اورشلیم، و محاصره نوار غزه، یک اشغال طولانی و عملا الحاق این اراضی است که ۵۵ سال طول کشیده و دیوان بین‌المللی لاهه موظف است تا مفاهیم حقوقی «اشغال مستمر» را بررسی کند.
@VahidHeadline

🔸در آخرین مورد از تبادل زندانیان میان مسکو و کی‌یف در طول جنگ ده ماهه، روسیه و اوکراین روز شنبه در آستانه سال نوی میلادی اعلام کردند که ۲۰۰ سرباز اسیر را آزاد کرده‌اند.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

🔸تعدادی از چهره‌های مخالف جمهوری اسلامی متنی مشترک را در صفحات فضای مجازی خود منتشر کرده و ۲۰۲۳ را «سال تحقق آزادی و عدالت در ایران»‌ خواندند.
@VahidOOnLine

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=124837

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.