• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌🔸بسیاری از شهرهای جهان از جمل …

  • کد خبر : 124840
  • 17 دی 1401 - 20:51
‌🔸بسیاری از شهرهای جهان از جمل …

    ‌🔸بسیاری از شهرهای جهان از جمله ملبورن استرالیا، اسلو پایتخت نروژ، گوتنبرگ سوئد، شهرهای تورنتو، مونترال و ونکوور کانادا، راکویل در ایالت مریلند و لس‌انجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا در آخرین ساعت‌های سال ۲۰۲۲ میلادی و در آستانه آغاز سال ۲۰۲۳، شاهد تجمع ایرانیان در حمایت از اعتراضات سراسری و مخالفت با جمهوری […]

 

‌🔸بسیاری از شهرهای جهان از جمل … 379316001673112004

 

‌🔸بسیاری از شهرهای جهان از جمله ملبورن استرالیا، اسلو پایتخت نروژ، گوتنبرگ سوئد، شهرهای تورنتو، مونترال و ونکوور کانادا، راکویل در ایالت مریلند و لس‌انجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا در آخرین ساعت‌های سال ۲۰۲۲ میلادی و در آستانه آغاز سال ۲۰۲۳، شاهد تجمع ایرانیان در حمایت از اعتراضات سراسری و مخالفت با جمهوری اسلامی بود.
@VahidHeadli

🔸روزنامه اعتماد گزارش داد که بر اساس اطلاعات و نقشه‌های استارتاپ فضایی تیزنگر، غلظت دی‌اكسید گوگرد در هوای تهران در سال ۱۴۰۱ به‌نسبت سال ۹۸ بیش از ۳۲ درصد افزایش یافته است.
این روزنامه در گزارشی با عنوان « چرا داريم خفه می‌شويم؟» به اظهارات اخیر مدیرعامل شركت كنترل كیفیت هوای تهران اشاره کرد که گفته بود دی‌اكسید گوگرد هوای تهران را آلوده كرده است.
@VahidHeadli

🔸رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ارتباطی تهران ضمن تأیید ورود ۸۰۰ دستگاه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به ایران، از «رشد زیاد امکان استفاده از این دستگاه» در آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی محبی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ارتباطی، روز یکشنبه ۱۱ دی به‌نقل از «یک مقام مسئول» که نامش را نیاورد، اعلام کرد که ۸۰۰ دستگاه از ترمینال‌های اینترنت ماهواره‌ای استارلینک تاکنون وارد کشور شده است.
این در حالی است که ایلان ماسک، مالک شرکت اسپیس‌ایکس، پنجم ماه دی‌ اعلام کرده بود حدود ۱۰۰ دستگاه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در ایران فعال شده است.
@VahidHeadli

🔸خبرگزاری تسنیم از بازداشت «تعدادی از بازیکنان فعلی و سابق یکی از تیم‌های فوتبال مطرح تهرانی» خبر داد.
این خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدعی شده فوتبالیست‌های بازداشتی شنبه‌شب «در یک پارتی مختلط در شهر دماوند» شرکت کرده‌اند و برخی از آنان «در حالت غیرعادی ناشی از مصرف مشروبات الکلی» بودند.
@VahidHeadli

🔸ویدیوهای منتشر شده از رزمایش نظامی نیروهای چهارگانه ارتش ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز، حاکی از شبیه‌سازی حمله پهپادی به سواحل و بنادر در روز شنبه ۱۰ دی‌ماه است.
خبرگزاری تسنیم، وابسته به سپاه پاسداران نیز با انتشار گزارشی نوشته است پهپادهای انهدامی و رزمی آرش، باور و ابابیل-۵ با پرتاب از عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «سهند» و پرواز از پایگاه پهپادی ارتش در منطقه غرب از فواصل دوردست، اهداف ساحلی را منهدم کردند.
ایران طی سال‌های گذشته متهم به هدف قرار دادن کشتی‌ها در خلیج فارس و دریای عمان و همچنین تاسیسات نفتی عربستان شده است.
صدا و سیمای ایران نیز تصاویر پرتاب پهپادها از عرشه ناوشکن و برخورد با اهداف ساحلی را نمایش داد؛ اهدافی که شبیه بنادر ساحلی است.
@VahidHeadli

🔸محمد حاتمی، رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور نسبت به شیوع موج اختلال‌های روانی در ایران هشدار داد و گفت: در طی یکسال گذشته و با توجه به‌ شرایط شیوع کرونا و قرنطینه و همچنین مشکلات معیشتی و بار روانی که بر مردم حاکم بوده و هست این هشدار از پیش به مسؤلان داده شده بود.
@VahidHeadli

🔸مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایران تأیید کرد که بخش بزرگی از کشور شامل ۲۷۰ شهر در پی کاهش منابع آبی و مخازن سدها از «تنش آبی» رنج می‌برد و در عین حال از افزایش بهای مصرف آب برای مشترکان در سال پیش رو خبر داد.
@VahidHeadli

🔸اسرائیل روز شنبه رأی مجمع عمومی سازمان ملل متحد در خصوص مجاز دانستن دیوان بین‌المللی لاهه برای ابراز نظر حقوقی مورد سرزمین‌های فلسطینی را محکوم کرد.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در پیامی ویدئویی در این خصوص گفت:«مردم یهود نه در سرزمین خود و نه در پایتخت ابدی ما اورشلیم٬ اشغالگر نیستند و هیچ قطعنامه سازمان ملل نمی‌تواند این حقیقت تاریخی را تحریف کند.»
بنیامین نتانیاهو اضافه کرد ٬ اسرائیل خود را به این «تصمیم نفرت انگیز» ملزم نمی‌‌داند.
@VahidHeadli

🔸گروه غیردولتی ناظر حقوق بشر سوریه مستقر در لندن که به شبکه‌ای از منابع در سوریه دسترسی دارد، اعلام کرد که در این سال دست‌کم سه هزار و ۸۲۵ نفر در خشونت‌های سوریه جان خود را از دست دادند.
این آمار کمترین تلفات از زمان آغاز جنگ در سوریه در سال ۲۰۱۱ است.
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=124840

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.