• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌🔸افزایش قیمت دلار در بازار ای …

  • کد خبر : 124805
  • 17 دی 1401 - 20:51
‌🔸افزایش قیمت دلار در بازار ای …

    ‌🔸افزایش قیمت دلار در بازار ایران سبب افزایش شدید در قیمت موبایل نیز شده است، تا آنجا که قیمت آیفون ۱۳ به صد میلیون تومان رسیده است. به نوشته وب‌سایت انتخاب، فروشندگان موبایل در بازار موبایل علاء‌الدین پس از آن دست از کار کشیدند که «قیمت دلار در بازار‌های مالی کشور ساعت به […]

 

‌🔸افزایش قیمت دلار در بازار ای … 932294001673111976

 

‌🔸افزایش قیمت دلار در بازار ایران سبب افزایش شدید در قیمت موبایل نیز شده است، تا آنجا که قیمت آیفون ۱۳ به صد میلیون تومان رسیده است.
به نوشته وب‌سایت انتخاب، فروشندگان موبایل در بازار موبایل علاء‌الدین پس از آن دست از کار کشیدند که «قیمت دلار در بازار‌های مالی کشور ساعت به ساعت تغییر می‌کرد».
@VahidHeadline

🔸پدرام پاک آئین، سخنگوی وزارت بهداشت گفت که روز چهارشنبه سه مورد ابتلا به زیرسویه‌های جدید اومیکرون که در بسیاری کشورهای جهان شایع است، در ایران مشاهده شد.
@VahidOOnLine

🔸یک روز پس از انتشار خبری مبنی بر این که چهار فروند ایرباس «ناپدیدشده… سر از ایران درآوردند»، حسن خوشخو، معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری، از ورود این چهار فروند ایرباس ۳۴۰ به ناوگان خطوط هوایی ایران خبر داده، اما بر اساس گزارش رسانه‌های هوانوردی این هواپیماها پس از چندین دست چرخیدن و از راهی بسیار غیرمعمول وارد ایران شده‌اند.
وب‌سایت آلمانی آئروتلگراف گزارش داد که این چهار فروند هواپیما پس از سه سال از پایان کارشان در ترکیه به ایران رسیده‌اند.
@VahidHeadline

🔸سخنگوی وزارت خارجه آلمان باردیگر تاکید کرد که کشورش دلیلی برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای متوقف شده موسوم به برجام نمی‌بیند و برلین همچنان بر اعتراضات در ایران متمرکز است.
کریستوفر برگر در کنفرانس خبری خود در برلین به خبرنگاران گفت:«از دیدگاه ما، در حال حاضر هیچ نشانه یا دلیلی جهت از سرگیری مذاکرات هسته‌ای ایران وجود ندارد.»
@VahidHeadline

🔸روزنامه نیویورک تایمز از یک برنامه درحال گسترش دولت آمریکا برای مختل کردن توانایی ایران در تولید و تحویل پهپادها به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین خبر داد.
نیویورک تایمز به نقل از مقام‌های آمریکایی، اروپایی و منطقه خاورمیانه نوشت، آمریکا در همین چارجوب درصدد است توانایی برای هدف قرار دادن پهپادهای انتحاری را افزایش دهد.
@VahidHeadline

🔸سازمان هوانوردی بین‌المللی غیرنظامی، ایکائو، اعلام کرد که قادر نیست موضوع فرود اجباری هواپیمای حامل خانواده علی دایی از سوی جمهوری اسلامی را بررسی کند.
این سازمان در توییتی اعلام کرد که ایکائو در مورد این پرواز هواپیمایی ماهان درخواست‌هایی را دریافت کرده اما رسیدگی به هر گونه نقض معاهده هوانوردی غیرنظامی بین‌المللی (شیکاگو) تنها می‌تواند با تقاضای کشورهایی که تحت تاثیر این نقض واقع شده‌اند، انجام شود.
ایکائو اضافه کرد که در مورد فرود اجباری هواپیمای حامل خانواده علی دایی، هنوز هیچ کشوری تقاضایی به این سازمان ارائه نکرده است.
@VahidOOnLine

🔸بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود، روز پنج‌‍‌شنبه، هشتم دی، با معرفی اعضای دولت جدید خود به مجلس اسرائیل و ادای سوگند، در بازگشت به مقام نخست ‌وزیری، تاکید کرد که مقابله با برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران یکی از اولویت‌های برنامه این دولت است.
@VahidHeadline

🔸بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل [در دولت قبلی] چهارشنبه هفتم دی ماه و یک روز پیش از روی کار آمدن دولت جدید در این کشور، از حمله احتمالی اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران در دو تا سه سال آینده خبر داد.
وزیر دفاع اسرائیل در سخنرانی خود در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان نیروی هوایی این کشور خطاب به آنها گفت:« در دو تا سه سال دیگر، شما ممکن است در آسمان به سمت شرق پرواز کنید و در حمله به سایت‌های هسته‌ای در ایران شرکت کنید.»
@VahidHeadline

🔸رسول بداقی، فعال صنفی معلمان، در نامه‌ای از زندان اوین با تأکید بر «ده‌ها سال» ویران کردن «منافع مادی و معنوی» از جمله آب و خاک و اعتماد و باور مردم ایران از وضعیت سخت ۱۲۰ روز بازداشت خود و همکارانش در بندهای ۲۰۹ و ۲۴۰ زندان اوین پرده برداشت.
@VahidHeadline

🔸میخاییلو پودولیاک، دستیار رئیس جمهوری اوکراین، اعلام کرد که روسیه بامداد روز هشتم دی بیش از ۱۲۰ موشک از زمین و دریا به سوی چند شهر اوکراین شلیک کرده است.
@VahidHeadline

🔸کارشناسان بهداشت هشدار می‌دهند طغیان شیوع کرونا در چین در روزهای اخیر می‌تواند زمینه ظهور سویه‌های جدیدی از این ویروس را در جهان ایجاد کند. در چنین شرایطی برخی کشورهای جهان محدودیت‌هایی را برای ورود مسافران از مبدا چین وضع کرده‌اند.
@VahidOOnLine
در حالی که مردم چین برای پرواز به خارج، بعد از سه سال بسته بودن مرزهای هوایی کشورشان اشتیاق زیادی نشان می‌دهند، آمریکا ورود مسافر از چین را از روز ۱۵ دی‌ماه جاری به ارائه آزمایش منفی کرونا مشروط کرد.
@VahidHeadline
پیش ازاین ایتالیا، ژاپن، تایوان و هند چنین آزمایش‌هایی را برای مسافران ورودی از چین اجباری را اعلام کرده‌اند، اما استرالیا و بریتانیا گفته‌اند که مقررات جدیدی برای این گروه از مسافران به اجرا نگذاشته‌اند.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=124805

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.