• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌🔸آلودگی شدید هوا در شهرهای ای …

  • کد خبر : 124856
  • 17 دی 1401 - 20:51
‌🔸آلودگی شدید هوا در شهرهای ای …

    ‌🔸آلودگی شدید هوا در شهرهای ایران همچنان ادامه دارد و متخصصان سلامت و بهداشت و برخی از سیاستمداران جمهوری اسلامی ایران درباره خطر تداوم این وضعیت بر جان شهروندان ایرانی هشدار می دهند. بر اساس گزارش رسانه های ایران، وضعیت آلودگی هوا در کرج، اهواز، شادگان، مسجد سلیمان، دزفول، سوسنگرد، شوشتر، اندیمشک، یزد، […]

 

‌🔸آلودگی شدید هوا در شهرهای ای … 590692001673112005

 

‌🔸آلودگی شدید هوا در شهرهای ایران همچنان ادامه دارد و متخصصان سلامت و بهداشت و برخی از سیاستمداران جمهوری اسلامی ایران درباره خطر تداوم این وضعیت بر جان شهروندان ایرانی هشدار می دهند.
بر اساس گزارش رسانه های ایران، وضعیت آلودگی هوا در کرج، اهواز، شادگان، مسجد سلیمان، دزفول، سوسنگرد، شوشتر، اندیمشک، یزد، شهرهای مختلف آذربایجان شرقی از جمله تبریز بحرانی است.
@VahidHeadline
هم‌زمان برخی شهروندان از کمبود اسپری آسم خبر می‌دهند.
وب‌سایت جهانی شاخص کیفت هوا نیز وضعیت هوای تهران در روز دوشنبه را بنفش نشان داده است؛ یعنی یک مرحله بالاتر از قرمز.
@VahidHeadline

🔸در پس وقوع سیل در جنوب استان سیستان و بلوچستان، عبدالغفور حوت، فرماندار کنارک، اعلام کرد سیلاب و بارندگی‌های چند روز اخیر در این شهرستان خسارت بیش ‌از ۲۰۰ میلیارد تومانی بر جای گذاشته و ۱۷ روستا همچنان در محاصره سیل هستند.
@VahidOOnLine

🔸ارگان خبری فعالان حقوق بشری در ایران اعلام کرد از آغاز اعتراضات جاری در ۲۶ شهریور تا روز ۱۱ دی، ۵۱۲ تن بر اثر خشونت نیروهای حکومت جمهوری اسلامی جان خود را از دست داده‌اند.
به گزارش هرانا این تعداد شامل ۶۹ کودک یا نوجوان زیر ۱۸ سال جان‌باخته در ۱۶۱ شهر است.
@VahidHeadline

🔸مهدی داودزاده، دبير كميسيون وكلای تسخيری «كانون وکلای مركز»، با تاکید بر اینکه دادگاه‌های معترضان را «ضابطین»، به معنای دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، اداره می‌کنند، گفت که قضات از آغاز اعتراضات سراسری به جای استفاده از وکلای تسخیری «کانون وکلا»، برای معترضان از میان وکلای مورد تایید رئیس قوه قضائیه یا وکلای بسیجی «مرکز مشاوران»، «وکیل تسخیری» تعیین کرده‌اند.
این سخنان دبير كميسيون وكلای تسخيری «كانون وكلای مركز» در مصاحبه با روزنامه اعتماد پس از آن منتشر شده است که خانواده‌های بسیاری از معترضان بازداشت شده تاکید کرده‌اند که «وکلای تسخیری» دفاعی از معترضان بازداشتی نکرده و حتی به تلفن خانواده‌هایشان پاسخ نداده‌اند.
@VahidHeadline

🔸اداره ملی استاندارد طالبان اعلام کرد ۲۶ تانکر سوخت «بی‌کیفیت» را که در مغایرت با معیارهای این اداره بود، به ایران برگردانده است.
@VahidOOnLine

🔸رهبر حزب‌الله قرار بود روز جمعه برای هوادارانش سخنرانی کند، اما تلویزیون المنار، وابسته به حزب‌الله، در بیانیه‌ای مدعی شد که این سخنرانی به دلیل ابتلای حسن نصرالله به آنفلوانزا لغو شده است.
پس از آن، گزارش‌هایی غیررسمی درباره «سکته کردن» نصرالله برای دومین بار منتشر شد.
@VahidHeadline

🔸رئیس صندوق بین‌المللی پول هشدار داده است که در سال ۲۰۲۳ میلادی یک سوم از اقتصاد جهانی وارد رکود خواهد شد.
هم‌زمان با کند شدن رشد اقتصادی آمریکا، اتحادیه اروپا و چین، کریستالینا جورجیوا گفت امسال «سخت‌تر» از سال ۲۰۲۲ خواهد بود.
@VahidHeadline

🔸ارتش سوریه اعلام کرد اسرائیل به سمت فرودگاه بین‌المللی دمشق موشک شلیک کرد و آن را از کار انداخت. گفته می‌شود در این حمله دو سرباز کشته و دو نفر نیز زخمی شده‌اند.
@VahidOOnLine

🔸رئیس‌جمهور کره جنوبی، اعلام کرد این کشور و آمریکا در حال گفت‌وگو درباره امکان برگزاری یک رزمایش مشترک با استفاده از تجهیزاتی از جمله ابزارهای هسته‌ای آمریکا هستند.
یون سوک یول همچنین گفت که هدف این رزمایش، مؤثرتر کردن اجرای «بازدارندگی گستردهٔ» آمریکاست.
@VahidHeadline

🔸نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا، اعلام کرد که این کشور برای عادی‌سازی روابط خود با آمریکا که از سال ۲۰۱۹ قطع شده، «کاملاً آماده» است.
@VahidHeadline

🔸سقوط سهمگین درآمدهای گازی روسیه و عقب‌نشینی پوتین از سیستم پرداخت روبلی:
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=124856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.