• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
0

وزارت اطلاعات ایران می‌گوید «ب …

  • کد خبر : 124859
  • 17 دی 1401 - 20:51
وزارت اطلاعات ایران می‌گوید «ب …

    وزارت اطلاعات ایران می‌گوید «بزرگترین شبکه‌ تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی منافقین» را «شناسایی» و «عناصر اصلی» آن را بازداشت کرده است. «منافقین» ادبیاتی است که جمهوری اسلامی برای سازمان مجاهدین خلق به کار می‌برد. در این اطلاعیه آمده که «شش نفر از عناصر اصلی شبکه در یک سلسله عملیات همزمان در […]

 

وزارت اطلاعات ایران می‌گوید «ب … 883775001673112005

 

وزارت اطلاعات ایران می‌گوید «بزرگترین شبکه‌ تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی منافقین» را «شناسایی» و «عناصر اصلی» آن را بازداشت کرده است.
«منافقین» ادبیاتی است که جمهوری اسلامی برای سازمان مجاهدین خلق به کار می‌برد.

در این اطلاعیه آمده که «شش نفر از عناصر اصلی شبکه در یک سلسله عملیات همزمان در چند استان کشور، بازداشت، ۱۰ نفر احضار و تعدادی دیگر از مرتبطین شبکه تحت تعقیب می‌باشند.»
«از جمله عناصر دستگیر شده، پدر یکی از اعضای عملیاتی تیم‌های تروریستی است که نزدیک به ۳ سال پیش بازداشت شد و به‌دلیل انتسابش به یک دانشگاه صنعتی مهم کشور، موجب تهاجم وسیع رسانه‌های معاند علیه دستگاه‌های امنیتی و قضایی کشور شد.»

وزارت اطلاعات ایران تهیه «پول، اسلحه، مواد منفجره و ابزارهای فنی و مخابراتی» و «استخدام اراذل و اوباش برای صحنه‌های اغتشاشات اخیر» را به این «شبکه» نسبت داده است.
@VahidHeadline

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی به‌طور غیرمستقیم بازداشت میریوسف یونسی، پدر علی یونسی، دانشجوی نخبه زندانی، را تأیید کرد و مدعی شد که او جزو یک «شبکه‌ تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی» سازمان مجاهدین خلق در ایران بوده است.
پیشتر رضا یونسی، برادر علی، گفته بود پدر و مادرش برای دیدار با پدربزرگ و مادربزرگش به شاهرود رفته بودند که آقای یونسی با حضور شش مأمور لباس شخصی بازداشت شد. RezaYounesi
@VahidHeadline


📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=124859

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.