• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

#عرشیا_تکدستان ۱۸ ساله شهروند …

  • کد خبر : 124934
  • 17 دی 1401 - 20:52
#عرشیا_تکدستان ۱۸ ساله شهروند  …

    #عرشیا_تکدستان ۱۸ ساله شهروند نوشهر، در یک پرونده مشترک با #مهدی_محمدی‌فرد در تاریخ سوم دیماه در دادگاه ساری محکوم به اعدام شده و جانش در خطر است.allahbakhshiiبر اساس حکمی که اخیرا توسط شعبه اول دادگاه انقلاب ساری صادر و به وی ابلاغ شده، آقای تک دستان از بابت اتهامات «افساد فی الارض» و […]

 

#عرشیا_تکدستان ۱۸ ساله شهروند  … 308330001673112016

 

#عرشیا_تکدستان ۱۸ ساله شهروند نوشهر، در یک پرونده مشترک با #مهدی_محمدی‌فرد در تاریخ سوم دیماه در دادگاه ساری محکوم به اعدام شده و جانش در خطر است.
allahbakhshii
بر اساس حکمی که اخیرا توسط شعبه اول دادگاه انقلاب ساری صادر و به وی ابلاغ شده، آقای تک دستان از بابت اتهامات «افساد فی الارض» و «محاربه» به اعدام محکوم شده است.
افزون بر این، عرشیا تک دستان، متولد ۱۳۸۳ و فرزند رامین از بابت اتهاماتی دیگر از قبیل «اغوا و تحریک مردم به جنگ و کشتار با یکدیگر به قصد بر هم زدن امنیت کشور» به ۵ سال حبس تعزیری، از بابت اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» به یک سال حبس تعزیری، به اتهام «توهین به رهبری» به تحمل دو سال حبس، با احتساب ایام بازداشت قبلی محکوم شده است.
بر اساس گزارشات دریافتی، دادگاه صادر کننده حکم، این شهروند ۱۸ ساله را یکی از «لیدر ها و عاملین اصلی» تجمع اعتراضی روز چهارشنبه ۳۰ شهریور در نوشهر دانسته است؛ تجمعی که بنابر ادعای قاضی و حکم صادره، منجر به وارد شدن خسارات ۴۰ میلیارد تومانی بر اموال غیر منقول دولتی از طریق آتش زدن یک کیوسک راهنمایی و رانندگی، ساختمان بانک ها و موسسات اعتباری، شهرداری، فرمانداری و… شده است.
یک شهروند از نوشهر، در گفتگو با هرانا عنوان کرد: «دادگاه صادر کننده حکم، تشویق جمعیت حاضر در تجمع به دست زدن توسط متهم و همچنین پرتاپ یک شیشه دلستر و یک تکه سنگ به سمت خودروی نیروی انتظامی را از مصادیق اتهام “افساد فی الارض” برای وی دانسته است.»
hra-news

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=124934

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.