• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌🔸در پی ادامه آلودگی شدید هوا، …

  • کد خبر : 124831
  • 17 دی 1401 - 20:51
‌🔸در پی ادامه آلودگی شدید هوا، …

    ‌🔸در پی ادامه آلودگی شدید هوا، استانداری تهران از تعطیلی کودکستان‌ها و برگزاری غیرحضوری مدارس ابتدایی و متوسط در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز پردیس دماوند و فیروزکوه در روز شنبه دهم دی‌ماه خبر داد. براساس مصوبه کمیته شرایط اضطرار، اجرای طرح زوج و فرد نیز از در منازل شهروندان اجرا می‌شود. […]

 

‌🔸در پی ادامه آلودگی شدید هوا، … 854808001673111988

 

‌🔸در پی ادامه آلودگی شدید هوا، استانداری تهران از تعطیلی کودکستان‌ها و برگزاری غیرحضوری مدارس ابتدایی و متوسط در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز پردیس دماوند و فیروزکوه در روز شنبه دهم دی‌ماه خبر داد.
براساس مصوبه کمیته شرایط اضطرار، اجرای طرح زوج و فرد نیز از در منازل شهروندان اجرا می‌شود.
@VahidHadlin

🔸نوربرت روتگن، نماینده پارلمان آلمان در توئیتی خطاب به آنالنا باربوک، وزیر خارجه این کشور گفت: «الان باید تصمیم بگیری که طرفدار انقلاب آزادی هستید یا طرفدار رژیم [جمهوری اسلامی].»
آقای روتگن در ادامه افزود: «قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی اتحادیه اروپا، تصمیمی علیه رژیم ملاها خواهد بود. فکر کنم همین الان هم برای این کار دیر است!»
@VahidHadlin

🔸در ادامه حمایت‌های بین‌المللی از اعتراضات جاری در ایران به‌ویژه در مخالفت با حجاب اجباری، وزیر خارجه ترکیه نیز تاکید کرد که «داشتن یا برداشتن حجاب به یک اندازه حق است».
مولود چاووش اوغلو در پاسخ به سوالی درباره اعتراضات ایران و مسئله حجاب اجباری تصریح کرد: «امنیت و ثبات کشور همسایه ایران برای ما مهم است؛ نه تنها از منظر اقتصادی، بلکه امنیتی و جلوگیری از ورود سیل مهاجران و پناهندگان.»
@VahidHadlin

🔸نیویورک تایمز خبر حمله جدید روسیه با پهپادهای ساخت جمهوری اسلامی به پایتخت اوکراین را بالای صفحه اولش کار کرده است. نیویورک تایمز می‌نویسد حمله گسترده موشک‌های کروز و پهپادهای ساخت ایران، بار دیگر نیروگاه‌های تولید برق را از کار انداختند.
واشنگتن پست مقاومت اوکراین در برابر حملات روسیه را بالای صفحه اول گذاشته است.
وال استریت جورنال هم چند گزارش را به مقاومت اوکراین در برابر روسیه اختصاص داده و نوشته است، روسیه حمله موشکی را با اعزام موج پهپادهای مسلح ادامه داده است. پدافند هوایی اوکراین نیز اعلام کرد که ۱۶ پهپاد ساخت ایران را ساقط کرد.
@VahidHadlin

🔸هشت نماینده پارلمان آلمان و سه نماینده پارلمان ایالتی این کشور کفالت سیاسی ۱۰ معترض را پذیرفتند که در پرونده موسوم به «خانه اصفهان» به «بغی» متهم شده‌اند و امکان صدور حکم اعدام برای آنان وجود دارد.
بر اساس نامه‌ای که از سوی این نمایندگان آلمانی خطاب به مقام‌های جمهوری اسلامی صادر شده، این سیاستمداران کفالت سیاسی ابوالفضل بادی‌اله، سهیل جهانگیری، حسین کاظمی، مجید کاظمی، مهدی مشایخی، جابر میرهاشمی، صالح میرهاشمی، امیر نصرآزادانی، فرامرز صالحی و سعید یعقوبی را پذیرفتند.
این نمایندگان پارلمان آلمان در نامه خود با اشاره به غیرعلنی بودن دادگاه و شکنجه بازداشت‌شدگان، نگرانی عمیق خود را نسبت به جان این زندانیان ابراز کردند.
@VahidOOnLin

🔸طبق گزارش هه‌نگاو، در سال ٢٠٢٢، دست‌کم ۵۲ شهروند کُرد اعدام و بیش هفت هزار نفر دیگر بازداشت شدند که ١۵۵ تن از آنها محاکمه و به اعدام، حبس، و یا شلاق محکوم شده‌اند.
هه‌نگاو افزوده که مجموع ٢٩٠ کولبر و کاسبکار کُرد طی سال ٢٠٢٢ با شلیک مستقیم نیروهای امنیتی کشته و یا زخمی شده‌اند.
@VahidHadlin

🔸کمتر از یک هفته پس از انتشار گزارش میدانی روزنامه شرق درباره رونق بازار پوشاک کهنه و دست دوم، نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرات نساجی و پوشاک ایران نیز تایید کرد که با تشدید بحران اقتصادی و افزایش قیمت پوشاک نو و به تبع آن افت قدرت خرید مردم، تمایل برای خرید لباس دسته دوم «صعودی» شده است.
مجید نامی همچنین هشدار داد که این موضوع می‌تواند برای مصرف‌کنندگان «عواقب بهداشتی» به‌همراه داشته باشد.
او تصریح کرد که مطابق با گزارش‌های مرکز ملی آمار، به دنبال «افت قدرت خرید مردم» تمایل برای خرید پوشاک نو به میزانی چشمگیر رو به کاهش گذاشته است.
@VahidHadlin

🔸در پی برگزاری یک نشست ویدیویی بین روسای جمهوری چین و روسیه و وعده دو طرف مبنی بر «تحکیم مناسبات» خود، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که از همسویی پکن با مسکو «نگران» است.
@VahidHadlin

🔸با وجود ارزیابی پژوهشگران بهداشتی اروپا از تلفات روزانه «حدود ۹ هزار نفر» در چین بر اثر ابتلا به کرونا، و در آستانه بازگشت موج بزرگ گردشگران چینی، اتحادیه اروپا درخواست ایتالیا برای انجام آزمایش کووید از مسافران چینی را رد کرد.
@VahidHadlin

🔸پس از مدت‌ها مذاکره و خبرهای ضد و نقیض، بالاخره کریس رونالدو با قراردادی ۲۰۰ میلیون یورویی و ۳۰ ماهه به النصر عربستان پیوست.
@VahidOOnLin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=124831

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.