• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌🔸در حالی که حکم اعدام محمدمهد …

  • کد خبر : 124914
  • 17 دی 1401 - 20:52
‌🔸در حالی که حکم اعدام محمدمهد …

    ‌🔸در حالی که حکم اعدام محمدمهدی کرمی از متهمان پرونده کشته شدن یک بسیجی در دیوان عالی جمهوری اسلامی تایید شده، وکیل تعیینی کرمی از خودداری قاضی دادگاه از تنظیم حکم وکالتش خبر داد. محمدحسین آقاسی به سایت «اعتماد آنلاین» گفت این در حالی است که سخنگوی دستگاه قضایی اعلام کرده متهمان در […]

 

‌🔸در حالی که حکم اعدام محمدمهد … 222246001673112012

 

‌🔸در حالی که حکم اعدام محمدمهدی کرمی از متهمان پرونده کشته شدن یک بسیجی در دیوان عالی جمهوری اسلامی تایید شده، وکیل تعیینی کرمی از خودداری قاضی دادگاه از تنظیم حکم وکالتش خبر داد.
محمدحسین آقاسی به سایت «اعتماد آنلاین» گفت این در حالی است که سخنگوی دستگاه قضایی اعلام کرده متهمان در دادگاه‌ها حق دارند وکیل انتخابی داشته باشند و فقط در مرحله تحقیقات مقدماتی است که تبصره ماده ۴۸ قابل استفاده است.
@VahidHeadli

🔸آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه ایتالیا، روز سه‌شنبه بار دیگر اقدام جمهوری‌ اسلامی در سرکوب مرگبار اعتراضات در ایران را «غیرقابل‌قبول» خواند.
تاجانی که در یک برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت در پاسخ به پرسشی درباره احضار اخیر سفیر جمهوری اسلامی در رم به وزارت امور خارجه ایتالیا گفت: «ما از ایران خواسته‌ایم اعدام‌ها را متوقف کند و با معترضان گفت‌وگو کند؛ زیرا آن چه که اتفاق افتاده، برای ما غیرقابل قبول است.»
وزیر امور خارجه ایتالیا در این برنامه گفت: «مجازات اعدام خط قرمزی است که ما نمی‌توانیم آن را تحمل کنیم [اگر چه] می‌توانیم به عنوان مثال در مورد [برنامه] انرژی هسته‌ای گفتگو کنیم.»
@VahidHeadli

🔸خبرگزاری برنا، وابسته به وزارت ورزش، از احتمال برکناری حسین اشتری از فرماندهی نیروی انتظامی و جانشینی احمدرضا رادان، فرمانده پیشین انتظامی تهران به جای او خبر داد.
@VahidOOnLi

🔸حسن نصرالله رهبر گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان روز سه‌شنبه ۱۳ دی در تازه‌ترین سخنرانی خود برای هوادارانش گفت: «هنوز برخی فکر می‌کنند که کشورهای محور مقاومت فقط تابع ایران هستند در صورتی که اصلا این طور نیست».
سخنرانی تازه حسن نصرالله که به مناسبت سومین سال کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران، انجام شد، پس از غیبتی چند روزه صورت گرفت.
او قرار بود روز جمعه برای هوادارانش سخنرانی کند، اما پس از آن که به‌دلیل «بیماری‌» سخنرانی‌اش لغو شد، گزارش‌هایی غیررسمی درباره «سکته کردن» او منتشر شد.
@VahidHeadli

🔸در حالی که آمار رسمی از افزایش شدید شمار مبتلایان جدید به کرونا در هر دو کشور چین و ایران حکایت دارد، سفارت جمهوری اسلامی در پکن با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ویبو»، گردشگران چینی را به دیدن جزیره هرمز «بدون نیاز به ویزا» دعوت کرده است.
@VahidHeadli

🔸بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، وعده داد که تلاش برای جلوگیری از احیای برجام را تشدید کند.
نخست وزیر جدید اسرائيل در روز سه شنبه در یک جلسه کابینه گفت «آشکارا و قدرتمند» با احیای برجام در عرصه بین المللی مخالفت خواهد کرد.
@VahidHeadli

🔸روز دوشنبه ۱۲ دی ماه، سهیل عربی، زندانی سیاسی سابق توسط نیروهای امنیتی در منزل خود در تهران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.
@VahidHeadli

🔸خبرگزاری رویترز خبرداده که سارا خادم‌الشریعه، استادبزرگ شطرنج ایران پس از برداشتن روسری در مسابقات قزاقستان، تهدید شده و به همین دلیل به ایران برنگشته است. تهدیدها باعث شده ۴ مامور پلیس در هتل، محافظ او در قزاقستان باشند.
@VahidOOnLi

🔸براساس ارزیابی مقدماتی وزارت نفت عراق که اخیرا منتشر شده است درآمدهای نفتی این کشور پس از کاهش قابل توجه در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، در سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۱۱۵ میلیارد دلار بوده که بالاترین رقم طی چهار سال گذشته است.
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=124914

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.