• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

صبح امروز، پس از چند روز گمانه …

  • کد خبر : 125031
  • 17 دی 1401 - 20:52
صبح امروز، پس از چند روز گمانه …

    صبح امروز، پس از چند روز گمانه‌زنی، علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی، طی حکمی احمدرضا رادان که سال‌ها پیش سمت جانشینی فرمانده نیروی انتظامی را برعهده داشت، به فرماندهی کل نیروی انتظامی منصوب کرد. رسانه‌های ایران در هفته گذشته از پایان دوره حسین اشتری بعنوان فرمانده نیروی انتظامی کشور خبر داده بودند. این […]

 

صبح امروز، پس از چند روز گمانه … 612633001673112032

 

صبح امروز، پس از چند روز گمانه‌زنی، علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی، طی حکمی احمدرضا رادان که سال‌ها پیش سمت جانشینی فرمانده نیروی انتظامی را برعهده داشت، به فرماندهی کل نیروی انتظامی منصوب کرد.
رسانه‌های ایران در هفته گذشته از پایان دوره حسین اشتری بعنوان فرمانده نیروی انتظامی کشور خبر داده بودند. این رسانه‌ها در حالی از اتمام دوره فعالیت او نوشته‌ بودند که در حکم صادر شده برای او مدت زمان مشخصی تعیین نشده بود. گفته می‌شد تداوم اعتراضات سراسری و حاشیه‌های بوجود آمده از دلایل اصلی برکناری او است.
احمدرضا رادان از جمله حامیان سرسخت طرح ارتقا امنیت اجتماعی و اخلاقی است. او در سمت جانشینی فرمانده پلیس، در اجرای این طرح شورای عالی انقلاب فرهنگی نقش مهمی در آن سال‌ها داشت.
طرح ارتقا امنیت اجتماعی و اخلاقی که سال ۱۳۸۶ به اجرا درآمد، از یک سو بر نظارت بر پوشش شهروندان، به ویژه زنان، تاکید داشت و از دیگر سو بر مقابله با بزهکاری و بازداشت افرادی تحت عنوان «اراذل و اوباش».
@VahidHeadline

کسی که در جریان برخورد سرکوبگرانه با جنبش سبز در انتخابات سال ۸۸ و زنان «بدحجاب» و موی سرپسران به یکی از چهره‌های اصلی تبدیل شده بود.
فعالیت آقای رادان در دوره جانشینی او در فرماندهی نیروی انتظامی پر خبر بود و جدا از فعالیت‌ایش در مسایل سیاسی، اعتراضات و مسایل حجاب و موی سر حتی به استفاده از کراوات در محیط های درمانی نیز واکنش نشان داده بود و در سال۹۰ به پزشکان و کادر مراکز درمانی اولتیماتوم داد که استفاده از کراوات ممنوع است.
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=125031

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.