نماد سایت خبرکده

‌🔸نرخ دلار در بازار آزاد ایران …

‌🔸نرخ دلار در بازار آزاد ایران … 212516001672264802 665x1024

 

 

‌🔸نرخ دلار در بازار آزاد ایران عصر چهارشنبه ۷ دی با رشدی ۱۸۰۰ تومانی نسبت به روز قبل، به ۴۴ هزار تومان رسید.
طی هفته‌های گذشته ارزش ریال ایران نسبت به ارزهای خارجی با شتاب بیشتری سقوط کرده است.
@VahidHeadli

🔸حامیان حقوق حیوانات در ایران با انتشار عکس‌هایی از تلف شدن سگ‌هایی خبر می‌دهند که از سوی مسئولان یک پناهگاه در اطراف جاده ساوه و رود شور در استان مرکزی رها شده بودند.
در این تصاویر سگ‌هایی دیده می‌شوند که جنازه‌ آنها در اثر برخورد با خودروهای عبوری متلاشی شده یا از شدت سرما یخ زده و جان سپرده‌اند.
یکی از حامیان حقوق حیوانات در ایران که نخواست نامش برده شود به رادیوفردا گفت که این سگ‌ها متعلق به پناهگاه مانا هستند که زیر نظر شهرداری شهریار اداره می‌شود و حدود یک هفته پیش حدود سیصد قلاده از سوی افراد نزدیک به این پناهگاه به این شکل رهاسازی شده‌اند.
@VahidHeadli

🔸روزنامه اعتماد با استناد به یک نامه سازمان بازرسی فاش کرد که در جریان واگذاری بلوک ۱۲ درصدی هلدینگ خلیج فارس، مشخص نیست ۳۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان قسط اول پرداختی خریدار در کجا خرج شده است.
این روزنامه نوشت که در این نامه، سازمان بازرسی از احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی خواسته «شخصا» و ظرف پنج روز در این باره توضیح دهد.
این نامه سازمان بازرسی به دستور رئیس قوه قضاییه از حالت «طبقه‌بندی» خارج شده است.
@VahidHeadli
روابط عمومی وزارت اقتصاد با شکایت از روزنامه اعتماد مدعی شد بر اساس اعلام خزانه‌داری کل کشور گزارش این روزنامه درباره گم شدن ۳۶ هزار میلیارد تومان قسط اول معامله بلوک ۱۲ درصدی شرکت پتروشیمی خلیج فارس «دروغ» است.
@VahidOOnLi

🔸دولت بریتانیا از ایران خواست که به بازداشت «ناعادلانه» دوتابعیتی‌ها پایان دهد و تاکید کرد جمهوری اسلامی نباید از این رویه برای به دست آوردن «اهرم دیپلماتیک» استفاده کند.
سخنگوی ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا، در واکنش به اطلاعیه اخیر سپاه پاسداران مبنی بر بازداشت چند شهروند دوتابعیتی در رابطه با اعتراضات اخیر ایران گفت که لندن به دنبال اطلاعات بیشتری درباره بازداشت این افراد است.
@VahidHeadli

🔸سخنگوی انجمن خانواده‌های جان‌باختگان پرواز اوکراینی گفت چهار کشور اوکراین، بریتانیا، سوئد و کانادا روز چهارشنبه ۷ دی‌ ماه در یک یادداشت دیپلماتیک رسمی از حکومت ایران خواستند تا هرچه زودتر برای حل اختلاف‌های موجود در این پرونده در دیوان کیفری بین‌المللی لاهه همکاری کند.
حامد اسماعیلیون گفت، بر اساس این یادداشت دیپلماتیک اتهام «شلیک عمدی و غیرقانونی» به پرواز پی‌اس ۷۵۲ هواپیمایی اوکراین مطرح است و ایران در آینده شش ماه فرصت خواهد داشت که برای حل اختلاف در دیوان بین‌المللی لاهه اقدام کند.
@VahidHeadli

🔸خانواده کیان پیرفلک در بیانیه‌ای اعلام کردند که «روایت‌های جعلی و غیرواقعی از قتل» این کودک کشته شده در ایذه را نمی‌پذیرند و به هر یک از اهالی این شهرستان که «قرار است با جعل واقعیت به عنوان قاتل» این کودک کشته شده در اعتراضات معرفی بشود، «پیشاپیش رضایت» می‌دهند.
بر اساس بیانیه‌ای که شامگاه سه‌شنبه در صفحه سجاد پیرفلک، عموی کیان کودک ۹ ساله کشته شده، خانواده پیرفلک، گفته‌اند: «نسبت به هر کس از اهالی ایذه که قرار است با جعل واقعیت به عنوان قاتل کیان معرفی شود، پیشاپیش رضایت دادیم.»
@VahidHeadli

🔸آمارهای جدید گمرکی چین نشان می‌دهد واردات این کشور از ایران طی ماه گذشته میلادی (نوامبر) به ۳۲۶ میلیون دلار رسیده که کمترین میزان واردات ماهانه از ایران طی دو دهه گذشته بوده است.
@VahidHeadli

🔸فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گوید «در اغتشاشات اخیر دشمن با همه ظرفیت به میدان آمد و اگر ما از قبل تجربه نداشتیم، در برابر تهدیدات همزمان و پیوسته کم می‌آوردیم».
به گزارش مهر، حسین سلامی در افتتاحیه دوره جدید دانشکده فرماندهی و ستاد سپاه (دافوس) گفت: «امکان دارد که پس از ماجراهای اخیر موضوع دیگری ایجاد شود.»
@VahidHeadli

🔸شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام کرد که از ممنوعیت اعمال شده از سوی طالبان برای حضور زنان در دانشگاه یا کار آنان برای گروه‌های امدادی در افغانستان «عمیقا نگران» است.
این شورا با انتشار بیانیه‌ای خواستار «مشارکت کامل، برابر و بامحتوای زنان و دختران در افغانستان» شد.
@VahidAfLi
دولت آلمان از حکومت طالبان در افغانستان خواست قانون جدید ممنوعیت اشتغال زنان در نهادهای غیرحکومتی را فورا لغو کند.
@VahidAfLi

📡 @VahidOnli

خروج از نسخه موبایل