• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌🔸قیمت هر دلار آمریکا در بازار …

  • کد خبر : 122672
  • 07 دی 1401 - 17:20
‌🔸قیمت هر دلار آمریکا در بازار …

    ‌🔸قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد ارز ایران برای اولین بار از مرز ۴۳ هزار تومان عبور کرد و بار دیگر رکورد تازه‌ای را در زمینه افت پول ملی ایران به ثبت رساند. هم‌زمان وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت)، از افزایش قیمت خودرو به دلیل افزایش قیمت دلار خبر داد. بر […]

 

‌🔸قیمت هر دلار آمریکا در بازار … 928289001672235404

 

‌🔸قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد ارز ایران برای اولین بار از مرز ۴۳ هزار تومان عبور کرد و بار دیگر رکورد تازه‌ای را در زمینه افت پول ملی ایران به ثبت رساند. هم‌زمان وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت)، از افزایش قیمت خودرو به دلیل افزایش قیمت دلار خبر داد.
بر اساس اطلاعات وب‌سایت بن‌بست که در زمینه معاملات ارزی و بازار سکه و طلای ایران فعالیت می‌کند، قیمت هر دلار آمریکا در روز چهارشنبه هفتم دی به ۴۳ هزار و ۱۱۰ تومان رسید.
همچنین در این روز، قیمت هر یورو به ۴۵ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت هر پوند بریتانیا به ۵۱ هزار و ۸۴۵ تومان رسید.
@VahidOOnLine

🔸وزارت خارجه ایتالیا اعلام کرد که آنتونیو تاجانی، وزیر خارجه این کشور، سفیر ایران را در اعتراض به واکنش «غیرقابل قبول» جمهوی اسلامی به اعتراضات در ایران احضار کرده است.
@VahidHeadline

🔸رابرت مالی، نماینده ویژه ایالات متحده در امور ایران، نسبت به خطر اعدام شماری از معترضان در ایران و اخذ اعتراف از آنها تحت شکنجه هشدار داد.
@VahidHeadline

🔸رسانه‌های ایرلند از بازداشت یک دوتابعیتی ایرلندی-فرانسوی در جریان اعتراضات سراسری در ایران خبر داده‌ و اعلام کرده‌اند که اکنون در زندان وکیل‌آباد وضعیت جسمی و روانی او رو به وخامت است.
@VahidHeadline

🔸احمد علم‌الهدی، نماینده علی خامنه‌ای در استان خراسان رضوی، خواستار آن شد که رهبر جمهوری اسلامی مستقیما در مسئله حجاب اجباری «دخالت نکند».
علم‌الهدی که روز سه‌شنبه در یک مراسم حکومتی در مقبره امام هشتم شیعیان سخنرانی می‌کرد، گفت: «اگر رهبری دخالت کند، شگرد شیطانی دشمن دقیقاً جا می‌افتد که مسئله حجاب اجباری و حکومتی است.»
@VahidHeadline

🔸رسانه‌های ایران روز چهارشنبه، هفتم دی‌ماه، از ارائه یک پیام مکتوب ابراهیم رئیسی به پادشاه عمان از سوی وزیر خارجه جمهوری اسلامی خبر داده‌اند.
هنوز از جزئیات این پیام مکتوب خبری در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.
@VahidHeadline

🔸شرق الاوسط در گزارشی از افزایش تکاپوی جمهوری اسلامی برای احیای پروژه خود در حومه دمشق، موسوم به «حومه جنوبی» خبر داده و نوشته است که پیش از جنگ اوکراین، روسیه مانع پیش رفتن چنین پروژه‌ای شده بود.
این روزنامه‌ عربی‌زبان چاپ لندن در این گزارش تاکید دارد که جمهوری اسلامی همواره قصد داشته نفوذ خود را در منطقه جنوب دمشق، «السیده زینب»، گسترش دهد. مقبره دختر امام اول شیعیان در این منطقه قرار دارد و مهم‌ترین زیارتگاه شیعیان در سوریه به شمار می‌رود.
پروژه «حومه جنوبی» جمهوری اسلامی در دمشق شبیه و برگرفته از «حومه جنوبی» گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان در بیروت است، منطقه‌ای که دهه‌هاست به پایگاه اصلی حزب‌الله در پایتخت لبنان تبدیل شده است.
@VahidHeadline, @VahidOOnLine

🔸 رئیس ستاد ارتش اسرائیل اعلام کرد سطح آمادگی این کشور برای انجام عملیات نظامی در ایران «به طرز چشمگیری ارتقا یافته است».
آویو کوخاوی در موسسه مطالعات امنیت ملی در تل‌آویو گفت: «من بیشتر از این خواهم گفت. ارتش اسرائیل برای روزی که دستور اقدام علیه برنامه هسته‌ای [ایران] داده شود، آماده خواهد بود و به ماموریتی که محول شود، عمل خواهد کرد.»
به گفته فرمانده ارتش اسرائیل، این کشور «به طور متوسط هر هفته دست‌کم یک عملیات علیه ایران در سراسر خاورمیانه انجام می‌دهد».
@VahidHeadline

🔸سارا عباسی، همسر منوچهر بختیاری، با انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی گفت که همسرش روز دوشنبه در پی درخواست مجدد تماس تلفنی با خانواده مورد هتاکی زندانبان قرار گرفته و سپس چند مامور او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.
او یادآور شد که همسرش ۶۰۷ روز است که در زندان و ۱۶۹ روز است که در انفرادی به‌سرمی‌برد.
@VahidHeadline

🔸عرفان کرکی، برادر امین کرکی از معترضان بازداشتی در دی ۹۶ که پس از آزادی به طرز مشکوکی کشته شد، با انتشار پیامی ویدیویی از وضعیت وخیم دو برادر دیگر خود در بازداشتگاه وزارت اطلاعات و زندان تهران بزرگ خبر داد و از مردم و جامعه جهانی استمداد خواست.
@VahidHeadline

🔸رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، روز سه‌شنبه استوارنامه سفیر جدید اسرائیل را دریافت کرد، اقدامی که پس از چهار سال تنش در روابط دو کشور از آن تعبیر به عادی‌سازی روابط شده است.
روند بهبود روابط ترکیه و اسرائیل در سال جاری با بازدید مقامات عالی دو کشور از یکدیگر، از جمله سفر اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهور اسرائیل، به آنکارا آغاز شد و طرفین در ماه اوت توافق کردند که سفرای خود را اعزام کنند.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=122672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.