• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌🔸در ادامه افزایش بهای ارزهای …

  • کد خبر : 122565
  • 06 دی 1401 - 17:20
‌🔸در ادامه افزایش بهای ارزهای  …

    ‌🔸در ادامه افزایش بهای ارزهای خارجی در ایران، قیمت دلار در روز سه‌شنبه، ششم دی‌ماه، با وجود تعطیل بودن بازار ایران به ۴۲ هزار و ۱۴۰ تومان هم رسید. با این حال به توجه به آن که روز سه‌شنبه در ایران تعطیل رسمی است، مشخص نیست که معامله‌ای هم با این نرخ‌های جدید […]

 

‌🔸در ادامه افزایش بهای ارزهای  … 778401001672149011

 

‌🔸در ادامه افزایش بهای ارزهای خارجی در ایران، قیمت دلار در روز سه‌شنبه، ششم دی‌ماه، با وجود تعطیل بودن بازار ایران به ۴۲ هزار و ۱۴۰ تومان هم رسید.
با این حال به توجه به آن که روز سه‌شنبه در ایران تعطیل رسمی است، مشخص نیست که معامله‌ای هم با این نرخ‌های جدید انجام شده است یا خیر.
@VahidHeadline

🔸مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، هرانا، روز دوشنبه پنجم دی در گزارش سالانه خود از نقض حقوق بنیادین مردم ایران اعلام کرد که در سال ۲۰۲۲، قوه قضاییه جمهوری اسلامی ۵۶۵ تن شامل ۱۱ زن و ۵ کودک‌-مجرم را اعدام کرده است.
بر اساس این گزارش ۶۳ صفحه‌ای که روز دوشنبه پنجم دی‌ماه در پایگاه خبری هرانا منتشر شد، اجرای حکم اعدام ۸۸ درصد نسبت به سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است و صدور این حکم با رشد ۸ درصدی همراه بوده است.
@VahidHeadline

🔸ابراهیم رئیسی رئیس دولت جمهوری اسلامی سه‌شنبه در مراسمی بار دیگر با اشاره به اعتراضات ضد حکومتی صد روز اخیر در ایران گفت «به معاندین رحم نخواهیم کرد»
@VahidHeadline

🔸شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج در حکمی سه معلم شهر دیواندره و از اعضای انجمن صنفی معلمان کردستان را به پنج سال حبس تعلیقی و یک معلم دیگر را به پنج سال حبس تعزیری محکوم کرد.
این چهار معلم به نام‌های امید شاه‌محمدی، پرویز احسنی، کاوه محمدزاده و هیوا قریشی، از اعضای انجمن صنفی معلمان کردستان هستند که روز بیست و پنجم خرداد ماه سال جاری، یک روز پیش از تحصن سراسری معلمان در بیست و ششم خرداد، به دست نیروهای اداره اطلاعات شهر دیواندره در استان کردستان بازداشت شده بودند.
@VahidHeadline

🔸علی دایی، ستاره سابق فوتبال ایران، در مصاحبه‌ای تازه در واکنش به بازگرداندن هواپیمای حامل همسر و فرزندش از مسیر دوبی توسط مأموران جمهوری اسلامی گفت: «خدا را شکر می‌کنم که هواپیمای‌شان مورد اصابت موشک‌های دشمن قرار نگرفت.»
آقای گل فوتبال ایران همچنین با نشان دادن بلیت هواپیما و مدارک زن و فرزندش، این شایعه که مقصد سفر آنها آمریکا بوده را تکذیب کرد و گفت: «همسرم اگر قصد سفر به آمریکا را داشت از پرواز داخلی (هواپیمایی ماهان) استفاده نمی‌کرد.»
@VahidHeadline

🔸شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا گزارش داده دولت بایدن یک کارگروه ویژه‌ را تشکیل داده است تا چگونگی ارسال و استفاده از قطعات ساخت ایالات متحده و غرب را در پهپادهای انفجاری ساخت ایران، بررسی کند.
@VahidHeadline

🔸در پی انتشار گزارش‌هایی از سوی برخی از زندانیان مبنی بر آزار و اذیت جنسی برخی از زنان بازداشت شده، قوه قضائیه جمهوری اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «یک گروه قضایی» از «زندان زنان قرچک» بازدید و با تمام زندانیان گفتگو کرده «اما هیچ شکایتی اعلام نشده است.»
@VahidHeadline

🔸رئیس جامعه هتلداران یزد از لغو ۸۰ درصد تورهایی خبر داد که قرار بود برای ژانویه و سال نو میلادی در یزد برگزار شود.
@VahidHeadline

🔸در حالی که واردات خودرو به ایران پنج سال متوقف بود و دولت ایران وعده واردات گسترده خودرو را داده بود در مرحله اول تنها ۲۲ خودروی کره‌ای روز چهارم دی‌ماه وارد ایران شد.
روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «پس از پنج سال وقفه در واردات خودرو، بالاخره کشتی حامل ۲۲ خودروی خارجی در بندرلنگه پهلو گرفت. این محموله شامل شش نمونه از محصولات کیا است که به زودی برای ترانزیت به گمرک شهریار تهران بارگیری خواهد شد. پیش از این عنوان شده بود که ۷۰۰ دستگاه خودرو از برند کیا ثبت سفارش شده است؛ با این حال تنها ۲۲ خودرو وارد گمرک شده است.»
@VahidHeadline

🔸تایوان روز دوشنبه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱ فروند هواپیمای نیروی هوایی چین از جمله جت‌های جنگنده و پهپاد وارد حریم هوایی این کشور شده‌اند که «تهاجمی بی‌سابقه» از سوی پکن محسوب می‌شود.
وزارت دفاع تایوان در بیانیه‌ای گفت ۴۳ فروند از این هواپیماها از مرز منطقه حائل و غیررسمی بین دو کشور در آبراه تایوان عبور کرده‌اند.
یک مقام تایوانی به خبرگزاری‌های بین‌المللی گفته که رزمایش «تحریک آمیز» چین واکنشی به تصویب قانون جدید در کنگره آمریکا با هدف افزایش کمک‌های نظامی به تایوان است.
@VahidHeadline
در پی افزایش تنش با چین، تسای اینگ‌وِن، رئیس جمهوری تایوان اعلام کرد که کشورش دوره خدمت سربازی وظیفه را از چهار ماه به یک سال افزایش می‌دهد.
@VahidHeadline

🔸مایک پنس، معاون سابق رئیس جمهوری ایالات متحده، نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ می‌شود.
@VahidHeadline

🔸صدها نفر روز دوشنبه پنجم دی برای ادای احترام به قربانيان تیراندازی روز جمعه به یک مرکز فرهنگی کردها در پایتخت فرانسه راهپیمایی کردند.
عامل این حمله مسلحانه او یک مرد ۶۹ ساله و سفیدپوست است که به نفرت «بیمارگونه» از خارجی‌ها اعتراف کرده و پس از یک روز بستری در آسایشگاه روانی به زندان منتقل شده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=122565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.