• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌🔸گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی …

  • کد خبر : 122375
  • 04 دی 1401 - 18:00
‌🔸گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی …

    ‌🔸گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی حاکی است که دست‌کم شش منطقه در تهران، و شهرهای مرکزی ۶ استان دیگر شامل کرج، سنندج، اصفهان، مشهد، بندرعباس، و اهواز، همچنین شهر بابل در استان مازندران و شمار دیگری از شهرهای ایران با گذشت یکصد روز از آغاز اعتراضات سراسری شامگاه شنبه سوم دی ماه باردیگر شاهد […]

 

‌🔸گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی … 224798001671978622

 

‌🔸گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی حاکی است که دست‌کم شش منطقه در تهران، و شهرهای مرکزی ۶ استان دیگر شامل کرج، سنندج، اصفهان، مشهد، بندرعباس، و اهواز، همچنین شهر بابل در استان مازندران و شمار دیگری از شهرهای ایران با گذشت یکصد روز از آغاز اعتراضات سراسری شامگاه شنبه سوم دی ماه باردیگر شاهد اعتراضات خیابانی علیه جمهوری اسلامی بودند.
@VahidHeadline

🔸در حالی که ارزش هر دلار آمریکا در بازار آزاد ارز تهران به بیش از ۴۱ هزار تومان رسیده، انتقادها از دولت ابراهیم رئیسی برای بی‌ثباتی در بازار ارز افزایش یافته و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست‌های پولی بانک مرکزی، دلایل ارائه شده از سوی مقام‌های دولتی را رد کردند.
@VahidHeadline

🔸امیر رئیسیان،‌ وکیل تعیینی محمد قبادلو،‌ از معترضان بازداشت شده که حکم محاربه او را دیروز دیوان عالی کشور تایید کرد می‌گوید که امروز تاپایان وقت اداری در دیوان عالی کشور بوده و به او «اجازه ندادند که به بخش روابط عمومی» که خبرهای دیروز را درباره پرونده موکلش منتشر کرده بود مراجعه کند.
آقای رئیسیان پیشتر در مصاحبه با روزنامه شرق گفته بود: «خبر پذیرش فرجام خواهی استدلال قانونی داشت، از این رو احتمال بروز اشتباه را بسیار بعید می‌دانم اما نمی‌دانم چرا بعد از چند ساعت نظر دیوان تغییر کرده است.»
@VahidHeadline

🔸رسانه‌های داخل ایران با انتشار اظهارات اخیر امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه درباره ضرورت کاهش نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه، تأسف خود را نسبت به این اظهارات ابراز داشته‌اند و برخی نسبت به «رودست خوردن» جمهوری اسلامی از فرانسه هشدار داده‌اند.
@VahidHeadline

🔸با توجه به جهش بهای دلار، خرید لباس دست دوم خارجی هم که در ایران به «تاناکورا» معروف است، برای بسیاری از مردم مشکل شده است و به همین دلیل برخی از شهروندان به خرید و فروش لباس‌های دست دوم کهنه روی آورده‌اند و بساط خرده‌فروشی‌های این‌گونه لباس‌ها را این روزها می‌توان در پیاده‌روها، صندوق‌عقب خودروهایی که کنار خیابان ایستاده‌اند و خطوط مترو مشاهده کرد.
@VahidHeadline

🔸سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طی اطلاعیه‌ای از دستگیری ۴ نفر از «لیدرهای اصلی» اعتراضات در میدان انقلاب خبر داده است.
@VahidHeadline

🔸به گفته رئیس سازمان بهزیستی، سالانه بین ۴۰ تا ۶۰ هزار نفر به آمار معلولان ایران اضافه می‌شود.
علی‌محمد قادری دلیل معلولیت این جمعیت بزرگ را «تصادف» اعلام کرد و گفت که از ۳۰۰ هزار تصادفی که هر سال تصادف رخ می‌دهد، ۱۷ هزار نفر فوت می‌کنند و بین ۴۰ تا ۶۰ هزار معلول که حدود ۲۵۰۰ نفر از آن‌ها ضایعه نخاعی هستند به جمعیت معلولان کشور افزوده می‌شود.
@VahidHeadline

🔸در آستانه آغاز به کار دولت جدید بنیامین نتانیاهو و بازگشت او به قدرت، رسانه‌های اسرائیل روزهای شنبه و یک‌شنبه، سوم و چهارم دی، گزارش دادند که مذاکرات میان اسرائیل، آمریکا و عربستان برای دستیابی به توافق عادی‌سازی مناسبات میان اسرائیل با دولت سعودی به جریان افتاده است.
@VahidHeadline

🔸رئیس‌جمهوری روسیه، گفت که او آماده مذاکره «با هر کس» و «هر چه زودتر» برای رسیدن به «راه حل قابل قبول» برای پایان جنگ است. او گفت: «این ما نیستیم که مذاکره را رد کنیم».
ولادیمیر پوتین با این حال جنگ کشورش در اوکراین را که روز سوم دی وارد یازدهمین ماه خود شد، کاری در مسیر «درست» نامید و گفت اولویت مسکو «اتحاد مردم روسیه» است و برای تحقق آن «باید از موفق شدن اوکراین و ناتو در این مناقشه» جلوگیری کند.
رئیس‌جمهوری روسیه مدعی شد که کشورش در چارچوب مخالفت با «تجزیه روسیه تاریخی» از «روس‌ها در دونباس و کریمه» محافظت کرد.
@VahidHeadline

🔸برف و بوران شدید در آمریکا و کانادا که «بمب طوفان» و یکی از سخت‌ترین کولاک‌های دهه‌های اخیر توصیف شده، یکی از سردترین روزهای کریسمس در تاریخ را رقم زده است.
این جبهه هوای سرد که متأثر از تغییرات اقلیمی و تغییر جهت تونل باد پیرامون قطب شمال است با خود برف و بوران، مه، تگرگ یخ، بادهای قوی، باران‌های شدید و سیل به همراه آورده و در روزهای گذشته از مرزهای کانادا تا مرز مکزیک را درنوردیده و زندگی صدها میلیون تن را در این دو کشور به‌شدت مختل کرده است.
میلیون‌ها خانه و محل کسب و کار در هر دو کشور شنبه شب در شب کریسمس، سوم دی، بدون برق بودند و لغو هزاران پرواز و تاخیرهای طولانی در هزاران پرواز دیگر در آمریکا و کانادا شمار کثیری از مردم را که می‌خواستند در کنار خانواده و دوستان خود باشند، در فرودگاه‌ها سرگردان کرد. [سرده لعنتی 🥶]
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=122375

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.