• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌🔸پارلمان هلند با در مصوبه‌ای …

  • کد خبر : 122156
  • 02 دی 1401 - 0:20
‌🔸پارلمان هلند با در مصوبه‌ای  …

    ‌🔸پارلمان هلند با در مصوبه‌ای خواستار تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی اتحادیه اروپا شد و از دولت هلند خواست از این موضع دفاع کند. سرکوب معترضان و ارسال پهپاد به روسیه، از جمله دلایل ارائه‌ شده از سوی نمایندگان برای تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران است. @VahidOOnLine 🔸کنگره نمایندگان […]

 

‌🔸پارلمان هلند با در مصوبه‌ای  … 441039001671742205

 

‌🔸پارلمان هلند با در مصوبه‌ای خواستار تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی اتحادیه اروپا شد و از دولت هلند خواست از این موضع دفاع کند.
سرکوب معترضان و ارسال پهپاد به روسیه، از جمله دلایل ارائه‌ شده از سوی نمایندگان برای تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران است.
@VahidOOnLine

🔸کنگره نمایندگان اسپانیا روز پنجشنبه اول دی در بیانیه‌ای از حکومت جمهوری اسلامی خواست که بلافاصله اجرای احکام اعدام معترضان در ایران را متوقف کند و به حقوق شهروندان برای تجمع و تظاهرات اعتراضی احترام بگذارد.
در این بیانیه همچنین درخواست شده که محل نگهداری دستگیرشدگان روشن و موقعیت قضایی آن‌ها مشخص شود.
@VahidHeadline

🔸آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر ایتالیا، روز پنجشنبه گفت که وضعیت ایران در بحبوحه سرکوب خونین و وحشیانه اعتراضات غیرقابل قبول است.
تاجانی با اشاره به این که یک دختر ۱۴ ساله در جریان اعتراضات ضدحکومتی در ایران مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و بر اثر جراحات ناشی از تجاوز کشته شد گفت وزارت خارجه ایتالیا به محض ورود سفیر جدید جمهوری اسلامی او را احضار خواهد کرد.
@VahidHeadline

🔸نشریه پولیتیکو به نقل از دیپلمات‌ها در وین، اعلام کرد سفر هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران نتیجه‌ای نداشته و مقامات جمهوری اسلامی در ادامه سیاست خرید زمان، درخواست کرده‌اند تا رافائل گروسی، مدیر کل آژانس به تهران سفر کند.
هنوز هیچ‌کدام از طرف‌ها امکان تحقق این سفر را تایید نکرده‌اند.
پس از پایان سفر هیات آژانس، خبرگزاری رویترز نوشت مشخص نیست در این سفر مسائل موجود در پرونده تحقیقات درباره ذرات اورانیوم یافت‌شده در سایت‌های اعلام نشده ایران، رسیدگی شده است یا نه.
@VahidOOnLine

🔸شبکه ماهواره‌ای «یوتل‌ست» روز پنجشنبه اول دی اعلام کرد که در راستای اجرای تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، پخش تمام شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی وابسته به این نهاد حکومتی را متوقف کرده است.
شبکه ماهواره‌ای «یوتل‌ست» همچنین گفته است قطع شبکه‌های تلویزیونی ایران و روسیه حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون یورو از درآمدهای این شرکت را در سال آینده کاهش خواهد داد.
@VahidHeadline

🔸سازمان حقوق بشر ایران می‌گوید تنها در سه ماهه اخیر سال ۲۰۲۲ بیش از ۲۰۰ کنشگر حقوق بشر بازداشت یا با آزار و اذیت از سوی حکومت جمهوری اسلامی روبه‌رو شده‌اند، در حالی که در سال ۲۰۲۱ نصف این میزان – بیش از ۱۰۰ مدافع حقوق بشر – آزار و اذیت یا زندانی شدند.
@VahidHeadline

🔸علیرضا شهرداری، پرستار «پیروز»، توله‌یوز ایرانی، با اشاره به رشد این توله درباره قرار گرفتن او در کنار «توران» و «آذر» توله‌یوزهای تازه مشاهده‌شده در پارک ملی توران گفت اگر همه‌چیز خوب پیش برود، «به جفت‌گیری پیروز با این دو توله امیدواریم.»
@VahidOOnLine

🔸باشگاه پرسپولیس از فسخ قرارداد یکطرفه لوکادیا مهاجم هلندی خود خبر داد. در متن اطلاعیه نوشته شده است: یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس که بامداد دوشنبه برای مرخصی دو روزه ایران را ترک کرده بود، امروز طی نامه‌ و اقدامی غیر حرفه‌ای قرارداد خود با پرسپولیس را یکطرفه فسخ کرد.
لوکادیا در این نامه ضمن تشکر از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس، به دلایل غیر مالی و غیر فوتبالی و شخصی قراردادش را فسخ کرده است.
چندی پیش وزیر امورخارجه هلند به اتباع خود هشدار داده بود ایران را ترک کنند.
@VahidOOnLine

🔸احمد احرار روزنامه‌نگار باسابقه و عضو پیشین شورای سردبیری روزنامه اطلاعات که پس از انقلاب مجبور به ترک وطن شد، در ۸۸ سالگی در تبعید درگذشت.
📷 @VahidHeadline

🔸دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین گفته است که تحویل سامانه‌ موشکی پاترویت آمریکا به اوکراین مانع از دستیابی روسیه به اهداف خود در آن کشور نخواهد شد.
همزمان، سخنگوی وزارت‌خارجه ایران از اظهارات رئیس جمهوری اوکراین در مورد تحویل پهپادهای ایرانی به روسیه و همکاری «یک تروریست با تروریست دیگر» انتقاد کرده است.
@VahidHeadline

🔸وزیر خارجه آمریکا می‌گوید این کشور ۱۰ نهاد دریایی روسیه را به دلیل حملات به بنادر اوکراین تحریم کرد.
@VahidHeadline

🔸یک سفر فوق امنیتی؛ زلنسکی چگونه به آمریکا رسید؟
آقای زلنسکی روز سه‌شنبه ۲۰ دسامبر بعد از بازدید جبهه شرقی جنگ در اوکراین سفر به واشنگتن را با قطاری به مقصد لهستان شروع کرد و از آنجا سوار یک هواپیمایی نیروی هوایی آمریکا شد که بر اساس گزارش‌ها با یک هواپیمای تجسسی ناتو و یک جنگنده اف-۱۵ اسکورت می‌شد.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=122156

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.