• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌🔸قیمت دلار آمریکا در بازار آز …

  • کد خبر : 122143
  • 01 دی 1401 - 20:30
‌🔸قیمت دلار آمریکا در بازار آز …

    ‌🔸قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد ایران روز پنج‌شنبه، اول دی‌ماه، از ۴۰ هزار تومان هم گذشت. قیمت دلار در روز پنج‌شنبه با ثبت رکوردی جدید به ۴۰ هزار و ۳۰ تومان رسید. @VahidHeadline 🔸رئیس‌جمهور اوکراین شامگاه چهارشنبه ۳۰ آذرماه در سخنرانی خود در کنگره آمریکا روابط بین روسیه و ایران را کمک […]

 

‌🔸قیمت دلار آمریکا در بازار آز … 167150001671728402

 

‌🔸قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد ایران روز پنج‌شنبه، اول دی‌ماه، از ۴۰ هزار تومان هم گذشت.
قیمت دلار در روز پنج‌شنبه با ثبت رکوردی جدید به ۴۰ هزار و ۳۰ تومان رسید.
@VahidHeadline

🔸رئیس‌جمهور اوکراین شامگاه چهارشنبه ۳۰ آذرماه در سخنرانی خود در کنگره آمریکا روابط بین روسیه و ایران را کمک «یک تروریست» به یک «تروریست دیگر» توصیف کرد.
ولودیمیر زلنسکی در ادامه گفت: «روسیه برای سیاست نسل کشی خود یک متحد پیدا کرد (و آن) ایران است.»
رئیس‌جمهور اوکراین تاکید کرد که پهپادهای ایرانی به «تهدیدی برای زیرساخت‌های حیاتی» این کشور بدل شده‌اند.
ولودیمیر زلنسکی به نمایندگان آمریکا هشدار داد، اگر ما اکنون جلوی آنها را نگیریم، آنها به سایر متحدان حمله خواهند کرد.
@VahidHeadline

🔸چند مقام مطلع آمریکایی به شبکه سی‌ان‌ان گفته‌اند که دولت جوبایدن یک کارگروه را جهت تحقیق و بررسی چگونگی وجود قطعات ساخت آمریکا و دیگر کشورهای غربی در پهپادهای ساخت ایران تشکیل داده است.
طبق این گزارش این کارگروه در خصوص چگونگی دسترسی ایران به قطعات از جمله میکروالکترونیک ساخت آمریکا، در پهپادهایی که در اختیار روسیه قرار داده تحقیق خواهد کرد.
@VahidHeadline

🔸برخی منابع خبری در ایران از آزادی دو نفر از پنج ورزشکار شیرازی متهم به بمبگذاری خبر داده‌اند.
به گزارش «شبکه شرق» اگرچه محمد خیوه و دنا شیبانی به قید وثیقه آزاد شده‌اند اما سه متهم دیگر پرونده کماکان در بازداشت هستند.
@VahidHeadline

🔸«کمیته پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان» در ایران می‌گوید که شمار وکلای بازداشت‌شده از زمان آغاز اعتراضات سراسری در بیش از سه ماه گذشته به ۴۳ نفر رسیده است.
@VahidHeadline

🔸رئیس دادگستری استان فارس روز پنج‌شنبه از اعدام سه مردِ متهم به «تجاوز به عنف» به زنان در بامداد یکم دی در زندان عادل‌آباد شیراز خبر داد.
@VahidHeadline

🔸امام‌ جمعه اهل سنت زاهدان روز چهارشنبه در یک سخنرانی به صراحت حاکمیت جمهوری اسلامی را مسئول تیراندازی به معترضان در «جمعه خونین» زاهدان معرفی کرد و تقلیل مسئله به خطای شخصی ماموران را رد کرد.
@VahidHeadline

🔸رابرت مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، روز چهارشنبه درباره به تحریم‌های تازه این کشور گفته است که دولت جو بایدن به تحریم افراد و نهادهای دخیل در سرکوب اعتراضات مسالمت‌آمیز در ایران برای پاسخگو کردن آنها ادامه می‌دهد.
وزارت خزانه‌داری ایالات متحده روز چهارشنبه اعلام کرد که حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله، سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه کردستان، حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین و مسلم معین، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج، همراه با محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور، را به فهرست تحریم‌های حقوق بشری خود اضافه کرده است.
@VahidHeadline

🔸پلیس فدرال استرالیا از ایرانیان مقیم این کشور خواست اقدامات مقامات و عوامل جمهوری اسلامی با هدف آزار و اذیت یا رصد ایرانی‌های مقیم را به این نهاد گزارش کنند.
@VahidHeadline

🔸احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی، مدعی شد که «دستور» ترور مولوی عبدالواحد ریگی، امام جمعه اهل سنت مسجد «امام حسین» در شهر خاش، از «خارج کشور» صادر شده بود.
شورای تامین سیستان و بلوچستان اعلام کرد که مولوی عبدالواحد ریگی ظهر روز پنج‌شنبه، ۱۷ آذر، به دست «افراد ناشناس» ربوده شد و به «شهادت» رسید.
@VahidHeadline

🔸هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن ابراز نگرانی از وضعیت بحرانی آب در ایران گفت: «در حوزه منابع آبی کشور شرایط خوبی را ندارد. حتی اینکه امروز به صورت سرجمع گزارش می‌شود که حدود ۳۷ درصد سدهای کشور پر است چندان به واقعیت نزدیک نیست.»
او در ادامه خبر داد که «بر اساس بررسی‌هایی که بنده انجام دادم بعضی از سدها خیلی کمتر از ۳۷ درصد پر است».
@VahidHeadline

🔸نشریه مالی فوربس روز چهارشنبه، ۳۰ آذرماه، با اشاره به این که سال ۲۰۲۲ «سال بدی برای میلیاردرها بود» خبر داد که به دلیل نوسانات بازارهای سهام، جنگ در اوکراین و تورم، میلیاردرهای جهان «تقریباً دو تریلیون دلار فقیرتر شدند».
@VahidHeadline

🔸سم بنکمن-فرید، رئیس سابق یک شرکت ورشکسته تبدیل رمزارز از باهاما به آمریکا مسترد شده تا در دادگاهی در نیویورک به اتهام کلاهبرداری محاکمه شود.
مقام‌های قضایی آمریکا می‌گویند رئیس ۳۰ ساله صرافی دیجیتال اف‌تی‌کس به ظن ارتکاب «یکی از بزرگترین کلاهبرداری‌های مالی تاریخ آمریکا» محاکمه می‌شود.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=122143

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.