• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

مرکز رسانه قوه قضائیه با این ا …

  • کد خبر : 122091
  • 30 آذر 1401 - 17:20
مرکز رسانه قوه قضائیه با این ا …

    مرکز رسانه قوه قضائیه با این ادعا که «هنوز حکم قطعی صادر نشده»، نامه‌نگاری یک چهره‌ سیاسی برای لغو حکم اعدام حمید قره‌حسنلو، رادیولوژیست بازداشت‌شده در اعتراضات کرج، را «فاقد موضوعیت» عنوان کرد. تکذیبیه مرکز رسانه قوه قضائیه ساعتی پس از آن منتشر شد که روزنامه اعتماد صبح چهارشنبه از لغو حکم اعدام […]

 

مرکز رسانه قوه قضائیه با این ا … 288403001671630603

 

مرکز رسانه قوه قضائیه با این ادعا که «هنوز حکم قطعی صادر نشده»، نامه‌نگاری یک چهره‌ سیاسی برای لغو حکم اعدام حمید قره‌حسنلو، رادیولوژیست بازداشت‌شده در اعتراضات کرج، را «فاقد موضوعیت» عنوان کرد.
تکذیبیه مرکز رسانه قوه قضائیه ساعتی پس از آن منتشر شد که روزنامه اعتماد صبح چهارشنبه از لغو حکم اعدام حمید قره‌حسنلو، رادیولوژیست بازداشت‌شده در اعتراضات کرج، با درخواست یکی از «شخصیت‌های سیاسی برجسته و قدیمی کشور» خبر داد.
مرکز رسانه قوه قضائیه مدعی شده است که پرونده متهمان روح‌الله عجمیان، بسیجی کشته‌شده در کرج، «در دیوان عالی کشور در حال بررسی است و سیر قضایی و طبیعی خود را طی می‌کند؛ به همین دلیل نامه‌نگاری در این خصوص موضوعیت ندارد.»

این مرکز در حالی در بیانیه خود می‌گوید که هنوز حکم قطعی برای این پزشک «صادر نشده» که پیشتر اعلام شده بود حکم اعدام حمید قره‌حسنلو، در بیمارستان و در شرایطی که وی جراحی داشته، به او رسما ابلاغ شده است.
این مرکز همچنین اخباری را که برای دیگر متهمان این پرونده نیز حکم صادر شده «شایعه» عنوان کرده است.

این در حالی است که مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه، روز ۱۵ آذر به طور رسمی اعلام کرد که برای پنج تن از متهمان این پرونده به اتهام «فساد فی‌الارض» حکم اعدام صادر شده است.

روزنامه اعتماد به نام «شخصیتی» که لغو حکم اعدام را در نامه‌ای از «مقامات عالی» جمهوری اسلامی خواستار شده اشاره نکرده، اما نوشته بود که او در گفت‌وگو با اعتماد «نوشتن نامه و دریافت پاسخ مثبت در این زمینه را تائید کرد.»
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=122091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.