• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌🔸 بهای دلار در بازار آزاد ایر …

  • کد خبر : 121969
  • 29 آذر 1401 - 19:10
‌🔸 بهای دلار در بازار آزاد ایر …

    ‌🔸 بهای دلار در بازار آزاد ایران در روز سه‌شنبه، ۲۹ آذر، باز هم افزایش یافته و در این روز هر دلار در ساعات ابتدایی کار ۳۹ هزار و ۷۶۰ تومان هم معامله شده است. @VahidHeadline 🔸سه کشور اروپایی عضو برجام، در پی برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ […]

 

‌🔸 بهای دلار در بازار آزاد ایر … 476110001671550803

 

‌🔸 بهای دلار در بازار آزاد ایران در روز سه‌شنبه، ۲۹ آذر، باز هم افزایش یافته و در این روز هر دلار در ساعات ابتدایی کار ۳۹ هزار و ۷۶۰ تومان هم معامله شده است.
@VahidHeadline

🔸سه کشور اروپایی عضو برجام، در پی برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ و برجام، با صدور بیانیه‌ای مشترک درباره نقض برجام از سوی جمهوری اسلامی و تبعات فعالیت‌های اتمی ایران هشدار دادند.
@VahidHeadline

🔸رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، اعضای کمیته حقیقت‌یابی درباره کشتار و سرکوب معترضان ایرانی را تعیین کرد.
@VahidHeadline

🔸نمایندگان پارلمان اتریش کفالت سیاسی ۱۸۳ زندانی سیاسی در ایران را برعهده گرفته‌اند که تعدادی از آنان در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده‌اند.
@VahidHeadline

🔸رسانه‌های ایران روز سه‌شنبه از وقوع انفجار و آتش‌سوزی در جایگاه سوخت گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در بازار یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، خبر دادند.
@VahidHeadline

🔸جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، پس از دیدار با حسین امیرعبداللهیان در منطقه بحرالمیت اردن در توییتی نوشت که بر «ضرورت توقف فوری حمایت نظامی از روسیه و سرکوب داخلی در ایران» نیز تاکید کرده است.
آقای بورل تایید کرد که روابط اتحادیه اروپا و دولت ایران از جمله حول محورهای سرکوب خشونت‌بار معترضان ایران و تجهیز روسیه به سلاح‌های مرگبار «وخیم شده است».
با این حال، جوزپ بورل گفت که دیدار او با وزیر خارجه ایران «ضروری» بود. او افزود که توافق شده که کانال ارتباطی فیمابین باز نگاه داشته شود.
@VahidHeadline

🔸مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، با دفاع از احکام صادر و اجرا شده اعدام معترضان در ایران گفته است که «سزای کسانی که در زمین ظلم می‌کنند، جز دار نیست».
@VahidHeadline

🔸سه ماه و اندی پس از آغاز اعتراضات دامنه‌دار در ایران، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در دولت ابراهیم رئیسی، از خواسته نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی برای «عادی شدن» فعالیت‌های هنری در ایران خبر داد.
آقای اسماعیلی گفت: «همه آنها [نهادهای امنیتی] از جمله شاک (شورای امنیت کشور) و شعام (شورای عالی امنیت ملی) مرتب از ما پیگیری می‌کنند تا فعالیت‌های هنری به صورت عادی برگزار شود.»
@VahidHeadline

🔸در ادامه پافشاری جمهوری اسلامی بر «تروریستی» بودن تیراندازی به شهروندان معترض در ایذه، دادستانی انقلاب استان خوزستان از بازداشت دو نفر از «عوامل اصلی» این ماجرا خبر داد.
صادق جعفری چگنی همچنین اضافه کرده که دو تن از از این افراد، در «درگیری مسلحانه» با ماموران، کشته شدند.
@VahidHeadline

🔸گزارش تحقیقی شبکه دولتی تلویزیون اسرائیل «نشان داده» که جمهوری اسلامی ایران از یک سال قبل دوربین‌های نظارتی خیابان‌های این کشور را هک کرده و در حالی که مقامات امنیتی اسرائیل از این امر آگاه بودند، کاری نکردند. شبکه «کان» اعلام کرد که گزارش مشروح خود را سه‌شنبه شب، ۲۹ آذر، پخش خواهد کرد.
@VahidHeadline

🔸آمریکا آنتونیو گوتوش، دبیرکل سازمان ملل، را متهم کرد که در برابر تهدیدهای روسیه تسلیم شده و برای تحقیقات درباره پهپادهای به کارگرفته شده در جنگ اوکراین به روسیه بازرس نفرستاده است، پهپادهایی که کی‌یف و کشورهای غربی می‌گویند توسط ایران تامین شده‌اند.
@VahidHeadline

🔸کمیته‌ منتخب مجلس نمایندگان ایالات متحده که درباره حادثه حمله به کنگره این کشور در روز ۶ ژانویه ۲۰۲۱ تحقیق می‌کند روز دوشنبه از دادستانی خواست که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا، را به خاطر نقشی که در این شورش مرگبار داشت به ارتکاب چهار فقره جرم، از جمله شورش، متهم کند.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=121969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.