نماد سایت خبرکده

‌🔸رئیس دادگستری استان مازندران …

‌🔸رئیس دادگستری استان مازندران … 291962001671434405 1024x768

 

 

‌🔸رئیس دادگستری استان مازندران از وقوع درگیری در زندان قائم‌شهر خبر داده است.
به گزارش رسانه‌های ایران محمدصادق اکبری گفت فضای یکی از بندهای زندان به دلیل درگیری «برای ساعتی متشنج شد که در نهایت با ورود فوری نیروهای حفاظت زندان خاتمه یافت».
سایت باشگاه خبرنگاران جوان گزارش داده که این درگیری «پس از ابلاغ حکم قصاص یکی از محکومان به قتل» رخ داده است.
@VahidHadlin

🔸براساس آنچه کانال تلگرامی شوراهای صنفی دانشجویان کشور منتشر کرده است، «ساعت ۳ بامداد ۲۷ آذر، تعدادی از لباس شخصی‌ها ضمن توهین و تهدید، با سنگ به خوابگاه‌های امینیان و ریحانه دانشگاه نوشیروانی بابل حمله کرده‌اند که باعث شده شیشه‌های پنجره‌های اتاق‌ها و راهروها بشکند.»
در این گزارش آمده است که «نیروی انتظامی هیچ تلاشی برای محافظت از دانشجویان انجام نداده است.»
@VahidHadlin

🔸خبرگزاری ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، خبر از مجروح شدن چهار آخوند در این شهر داده است که براثر حمله افراد ناشناس با شیئ نوک‌تیز دچار آسیب و خراشیدگی سطحی شدند.
@VahidHadlin

🔸وزارت خارجه بلژیک روز یکشنبه ۲۷ آذر از شهروندانش از جمله دوتابعیتی‌های ایرانی-بلژیکی خواست از ایران خارج شوند.
دولت بلژیک دلیل این هشدار را «خطر بازداشت‌های خودسرانه» از سوی حکومت جمهوری اسلامی اعلام کرده است.
@VahidHadlin

🔸نزدیکان سانتیاگو سانچز، هوادار فوتبال اسپانیایی که در راه رفتن به جام جهانی دستگیر شده بود، روز یکشنبه در تجمع مقابل سفارت تهران در مادرید خواستار آزادی او شدند.
بر روی بنر بزرگی که چند تن از بستگان او در دست داشتند، نوشته شده بود: خانواده تو خواستار آزادی فوری هستند.
سلیا کوگدور، مادر سانچز، به خبرنگاران گفت: “آرزوی من برای کریسمس، بازگشت پسرم است. من نمی‌خواهم [برنده] لاتاری یا هر چیز دیگری شوم، من پسرم را می‌خواهم.
@VahidOOnLin

🔸روزنامه «نیویورک‌تایمز» در شماره روز ۲۶ آذر خود با انتشار گزارشی، از استفاده سازماندهی شده ماموران امنیتی جمهوری اسلامی ایران از حربه «تجاوز» برای تحمیل عفاف و ساکت کردن معترضان زن خبر داد.
نیکلاس کریستف، ستون‌نویس مشهور این روزنامه که تاکنون دو بار برنده جایزه معتبر پولیتزر شده است، می‌نویسد یکی از ریاکاری‌های جمهوری اسلامی این است که بر اساس گزارش‌های موثق، دختران معترض به حجاب اجباری را به اتهام «بی‌عفتی» بازداشت و سپس به آن‌ها تجاوز جنسی می‌کند.
@VahidHadlin

🔸بازی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با تصمیم شورای تامین استان تهران بدون تماشاگر برگزار می‌شود.
در حالی که پیشتر رسانه‌های داخل ایران از احتمال تغییر زمان دربی سرخابی‌ها خبر داده بودند، روز یکشنبه، ۲۷ آذر، سازمان لیگ فوتبال ایران از تصمیم شورای تامین استان تهران برای برگزاری بدون تماشاگر دربی استقلال و پرسپولیس خبر داد.
@VahidHadlin

🔸سمیه میرشمسی، عضو هیئت پنج نفره رسیدگی به خشونت علیه سینماگران زن، در توییتی خبر داده است که ترانه علیدوستی در تماس كوتاه تلفنی با پدرش اطلاع داده كه در بند ٢٠٩ زندان اوین است.
@VahidHadlin

🔸سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی می‌گوید در حال حاضر ۲۳ درصد انرژی تولید شده در کشور هدر می‌‌رود.
مالک شریعتی روز یکشنبه ۲۷ آذر افزود: شدت مصرف انرژی در کشور ما دو برابر اتحادیه اروپا است.
@VahidHadlin

🔸تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی مقابل فرانسه قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد. این بازی در پایان وقت‌های عادی و اضافی سه بر سه تمام شد و آرژانتین در ضربات پنالتی چهار بر دو حریفش را شکست داد.
این بازی همچنین جدال دو ستاره بزرگ دو تیم بود. لیونل مسی در این مسابقه دو گل زد و با قهرمانی در جام جهانی کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کرد.
کیلیان امباپه نیز در فینال «هت‌تریک» کرد و با زدن هشت گل برنده کفش طلای مسابقات شد.
@VahidHadlin
لیونل مسی که به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی معرفی شد، مجموعه‌ای از رکوردها را فروریخت. او اینک تنها بازیکن تاریخ جام جهانی است که در تمام مراحل جام گل زده. گروهی، یک هشتم، یک چهارم، نیمه نهایی، فینال و ضربات پنالتی.
او که در این جام و در رقابت داخلی، حدنصاب‌ گلزنی مارادونا و باتیستوتا را پاک کرده بود، در مجموع گل و پاس گل تاریخ جام جهانی هم بالاتر از میروسلاو کلوزه آلمانی قرار گرفت.
مسی رکورد تعداد بازی در جام جهانی که در اختیار لوتار ماتیوس آلمانی بود را شکست. رکورد تعداد دقایق بازی هم که به پائولو مالدینی تعلق داشت را به خود اختصاص داد.
نابغه فوتبال آرژانتین به دانیل پاسارلا و دیه‌گو مارادونا کاپیتان‌های سابق کشورش پیوست. با این تفاوت که آن‌ها در فینال گل نزدند و در کوپا آمریکا هم قهرمان نشدند.
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

خروج از نسخه موبایل