نماد سایت خبرکده

‌🔸در ادامه روند افزایشی قیمت د …

‌🔸در ادامه روند افزایشی قیمت د … 010081001671028806 850x1024

 

 

‌🔸در ادامه روند افزایشی قیمت دلار در بازار آزاد ایران، گزارش‌های منتشر شده در روز چهارشنبه، ۲۳ آذرماه، حاکی است که بهای دلار در بازار باز هم افزایش یافته و اکنون هر دلار با افزایش ۴۲۰ تومانی، ۳۸ هزار و ۶۹۰ تومان معامله می‌شود.
بر اساس اطلاعات وب‌سایت‌هایی غیررسمی که بهای ارزهای خارجی را رصد می‌کنند، نرخ برابری پوند بریتانیا نیز در روز چهارشنبه ۴۷ هزار و ۷۶۰ تومان اعلام شد که نسبت به روز قبل بیش از هزار تومان افزایش یافته است.
یورو هم با قیمت هر یورو ۴۰ هزار و ۱۸۰ تومان معامله می‌شود.
قیمت سکه بهار آزادی که طی ده روز اخیر با افزایش همراه بود نسبت به روز قبل در روز چهارشنبه با رشد ۲۰۰ تومانی همراه بود و هر سکه ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌‌شود.
@VahidHeadline

🔸ساعتی پس از آنکه عباس موسوی، وکیل ماهان صدرات در حساب اینستاگرامی خود اعلام کرد «قرار اجرای حکم اعدام او متوقف شد»، روابط عمومی دیوان عالی کشور نیز این خبر را تایید کرد.
بنابر اعلام روابط عمومی این نهاد، «قرار توقف اجرای حکم اعدام تا حصول نتیجه از دیوان عالی کشور صادر شده است.»
@VahidHeadline

🔸خانواده اولیویه وندکاستیل، امدادگر بلژیکی که در ایران بازداشت شده بود، می‌گویند او به ۲۸ سال زندان محکوم شده است.
@VahidHeadline

🔸به گفته محمود علیزاده طباطبایی، با تصمیم «غیرقانونی» رئیس دادگاه انقلاب، در تمامی مراحل دادرسی پرونده‌های امنیتی، متهمان حق برخورداری از وکیل تعیینی ندارند.
@VahidHeadline

🔸سید ابوالحسن مهدوی، امام‌جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری، در جمع زنانی که خود را «مطالبه‌گر عفاف و حجاب» می‌خوانند، تهدید کرد که اگر مسئولان نظام در مورد حجاب اجباری به وظیفهٔ خود عمل نکنند، «مردم متدین وظیفهٔ آتش‌به‌اختیار دارند».
@VahidHeadline

🔸همزمان با فرا رسیدن زمان رای‌گیری درباره ماندن یا حذف ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل در روز چهارشنبه، ۲۳ آذرماه، دیپلمات‌ها از افزایش احتمال حذف جمهوری اسلامی از بدنه زنان این سازمان خبر می‌دهند.
@VahidHeadline

🔸وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی همزمان با دومین سالروز اعدام روح‌الله زم، مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز، معترضان را تهدید به عملیات برون‌مرزی کرد.
اسماعیل خطیب در گفت‌و‌گو با تلویزیون حکومتی گفت: «کسانی که به مردم و کشور آسیب‌ زده‌اند، هر کجای دنیا که باشند، مجازات می‌شوند.»
وی افزود: «هرکس در آشوب و اغتشاش علیه مردم نقش داشته، مجازات خواهد شد.»
@VahidHeadline

🔸به دلیل شدت یافتن آلودگی هوا در تهران که علت آن از سوی کارشناسان استفاده از مازوت به جای گاز برای تولید برق بیان شده، روز چهارشنبه، ۲۳ آذر، اورژانس در میادین تهران مستقر شد.
با افزایش میزان آلودگی هوا، در اغلب مواقع مأموریت‌های اورژانسی مرتبط با موارد قلبی و ریوی افزایش می‌یابد.
@VahidHeadline
افزایش سوزاندن مازوت در نیروگاه‌های ایران در پی قطع گاز:
@VahidHeadline

🔸پس از هفته‌ها انتشار اخبار غیررسمی، رئیس هیئت اعزامی علی خامنه‌ای به سیستان و بلوچستان روز سه‌شنبه، ۲۲ آذرماه، به طور غیرمستقیم موضوع تعرض یک فرمانده بلندپایه انتظامی به یک دختر نوجوان بلوچ را تائید کرد.
با وجود آن که پیش از این متهم این پرونده یعنی سرهنگ ابراهیم کوچکزایی، فرمانده نیروی انتظامی چابهار، از سمت خود برکنار شده، اصل موضوع تعرض یا تجاوز تائید نشده و تمام مقامات رسمی تاکنون از اطلاع‌رسانی در این باره طفره رفته‌اند.
@VahidHeadline

🔸پس از ماه‌ها هشدار به کشورهای اروپایی درباره رسیدن «زمستان سخت»، وزیر نفت جمهوری اسلامی روز چهارشنبه، اعلام کرد که مشتریان پرمصرف گاز در داخل کشور «نقره‌داغ» خواهند شد.
جواد اوجی وزیر نفت با اشاره به تعرفه جدید گاز برای مشتریان پرمصرف گفت: «عدالت نیست مردمی که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند هزینه خانه‌هایی که سونا و جکوزی دارند را بدهند.»
@VahidHeadline

🔸حسین دهباشی، فعال رسانه‌ای که قبلاً پروژه تاریخ شفاهی و تصویری ایران معاصر را زیر نظر یکی از نهادهای زیر نظر وزارت ارشاد پیش می‌برد، تصویری از نامه سال ۱۳۹۸ دفتر علی خامنه‌ای درباره این پروژه را منتشر کرد.
در این نامه که آقای دهباشی آن را روز چهارشنبه، ۲۳ آذر، منتشر کرد، دستور رهبر جمهوری اسلامی ذکر شده با این عبارت که «وزارت ارشاد و کتابخانه ملی باید به‌خاطر این غلط بزرگ مؤاخذه شوند».
آقای دهباشی با انتشار اسنادی دیگر اضافه کرده که در پی شکایت وزارت اطلاعات و دادگاهی‌ شدن، روز سه‌شنبه ۲۲ آذر حکم دادگاه انقلاب مبنی بر شش ماه حبس «به‌جرم تبلیغ علیه نظام» به او ابلاغ شده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

خروج از نسخه موبایل