نماد سایت خبرکده

‌🔸گزارش‌ها از ایران حاکی است ک …

‌🔸گزارش‌ها از ایران حاکی است ک … 910222001670944201 1024x576

 

 

‌🔸گزارش‌ها از ایران حاکی است که بهای ارزهای خارجی در بازار آزاد ایران در روز سه‌شنبه، ۲۲ آذر، به رشد خود ادامه داده و بر اساس تازه‌ترین خبر هر یورو ۴۰ هزار و ۳۴۵ تومان و هر دلار ۳۸ هزار و ۲۴۰ تومان معامله می‌شود.
@VahidHeadline

🔸سازمان عفو بین‌الملل روز دوشنبه در بیانیه‌ای با اشاره به انتقال سامان یاسین از زندان اوین به زندان رجایی‌شهر، درباره احتمال «اعدام» این خواننده رپ و معترض بازداشت شده، هشدار داد و خواهان «توقف» و «لغو» این حکم شد.
در این بیانیه با اشاره به اینکه سامان یاسین از زندان اوین تهران به زندان رجایی‌شهر کرج منتقل شده است، آمده که چنین نقل و انتقالی، این نگرانی را برانگیخته است که حکم اعدام او تایید شده و مقام‌های قضایی و امنیتی در حال برنامه‌ریزی برای اعدام او هستند.
@VahidHeadline

🔸جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، روز دوشنبه ۲۱ آذر اعلام کرد که با اعضای خانواده دو تن از معترضان بازداشت‌شده در ایران دیدار کرده و دیدار با سومین خانواده نیز به زودی انجام می‌گیرد.
این مقام دولت ایالات متحده توضیح بیشتری درباره این ملاقات‌ها نداد و کاخ سفید نیز اعلام نکرده که آقای سالیوان با خانواده‌های کدام یک از بازداشت‌شدگان دیدار کرده است.
@VahidHeadline

🔸مقام‌های قضایی جمهوری اسلامی از صدور احکام حبس طولانی‌مدت برای ۴۰۰ فرد بازداشت‌شده در جریان اعتراضات اخیر در استان تهران خبر دادند و همزمان سازمان اطلاعات فراجا ادعا کرد عاملان بیش از صد مورد سنگ‌پرانی و تیراندازی به سمت کامیون‌ها بازداشت شده‌اند.
@VahidHeadline

🔸ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، اعلام کرد که صدور احکام سنگین و اکنون اولین اعدام در ملاء عام علیه معترضان برای «ارعاب مردم ایران» و «سرکوب مخالفان» است و نشان می‌دهد «واقعا رهبران ایران چه قدر از مردم خود می‌ترسند».
@VahidHeadline

🔸ایران به وزیران خارجه آمریکا و هشت کشوری که خواستار توجه جهانی به سرکوب خشونت‌آمیز زنان ایران شده بودند پاسخ داد و اعلام کرد وضعیت زنان در کشورهای غربی بسیار «اسفناک‌تر و فاجعه بارتر» از سایر نقاط جهان است.
@VahidHeadline

🔸پذیرایی دولت ایران در عالی‌ترین سطح از مقام چینی، پس از بیانیه‌های جانبدارانه
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، روز سه‌شنبه، ۲۲ آذر، در دیدار با هو چون‌هوآ، معاون نخست ‌وزیر چین، که به تهران سفر کرده، گفت که «برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهوری چین موجب گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شد».
به گزارش وب‌سایت رئیس جمهوری ایران، معاون نخست ‎‌وزیر چین در پاسخ گفته است که کشورش «تمامیت ارضی و منافع ایران را به رسمیت می‌شناسد و به آن احترام می‌گذارد».
@VahidHeadline

🔸کارزار آنلاینی که خطاب به ایلان ماسک خواستار حذف حساب توییتر علی خامنه‌ای شده است به بیش از ١٠٠ هزار امضا رسید
@VahidOOnLine

🔸مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، بار دیگر نسبت به تبعات اعدام و سرکوب معترضین در ایران هشدار داد و از مقامات جمهوری اسلامی خواست که صدای معترضان را بشنوند.
@VahidHeadline

🔸خانه موسیقی روز دوشنبه ۲۱ آذر اعلام کرد که شهرام ناظری، خواننده شناخته‌شده موسیقی اصیل ایرانی، به به دلیل «کسالت قلبی» در بیمارستان بستری شده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline
📷 آمل

خروج از نسخه موبایل