• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

در حالی که اعتراضات سراسری در …

  • کد خبر : 121084
  • 22 آذر 1401 - 19:20
در حالی که اعتراضات سراسری در  …

    در حالی که اعتراضات سراسری در ایران به پایان سومین ماه خود نزدیک می‌شود، رسانه‌ها در کشور از افزایش آگهی فروش خانه در روزهای اخیر، به‌ویژه در مناطق لوکس تهران، با هدف «مهاجرت» خبر می‌دهند. همزمان اخبار حکایت از آن دارد که روند قیمت‌ها در دست‌کم دو منطقه لوکس تهران برخلاف همیشه، نه […]

 

در حالی که اعتراضات سراسری در  … 969674001670946601

 

در حالی که اعتراضات سراسری در ایران به پایان سومین ماه خود نزدیک می‌شود، رسانه‌ها در کشور از افزایش آگهی فروش خانه در روزهای اخیر، به‌ویژه در مناطق لوکس تهران، با هدف «مهاجرت» خبر می‌دهند.

همزمان اخبار حکایت از آن دارد که روند قیمت‌ها در دست‌کم دو منطقه لوکس تهران برخلاف همیشه، نه افزایشی، بلکه نزولی بوده است.

روزنامه اعتماد روز ۲۰ آذر گزارش داده بود: «بر اساس مشاهدات، در میان آگهی‌های فروش فوری خانه در چند هفته اخیر، آگهی‌های فروش «به علت مهاجرت» قابل توجهی منتشر شده است.»

به نوشته این روزنامه چاپ تهران، با جستجوی کلیدواژه «مهاجرت» تنها در یک وب‌سایت خرید و فروش مسکن، ۱۵۰ آگهی فروش در یک ماه اخیر یافت شده است.

اکثر این خانه‌ها در محله‌های جردن، پونک، جنت‌آباد، نیاوران، بلوار فردوس شرق و غرب، باغ فیض، سعادت‌آباد و شهرک غرب قرار دارند، یعنی مناطق یک تا پنج و محدوده شمال، شمال شرق و شمال غرب تهران.

اعتماد اضافه می‌کند که آگهی فروش خانه به علت مهاجرت در اطراف تهران و شهرهایی همچون پرند، اسلامشهر، پردیس و شهریار نیز مشاهده شده است.

افزایش فروش خانه در مناطق لوکس تهران به حدی رسیده است که عرضه از تقاضا پیشی گرفته است.

در همین زمینه سایت فردای اقتصاد گزارش داد: «در آبان‌ماه که متوسط قیمت مسکن در تهران متری سه میلیون جهش داشته، منطقه یک با افت سه میلیونی مواجه شده و دیگر منطقه لوکس‌نشین هم بدون تغییر بوده است.»
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=121084

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.