• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

رئیس کل دادگستری استان اصفهان، …

  • کد خبر : 120775
  • 21 آذر 1401 - 1:10
رئیس کل دادگستری استان اصفهان، …

    رئیس کل دادگستری استان اصفهان، با تکذیب صدور حکم اعدام برای #امیر_نصرآزادانی، بازیکن فوتبال ایرانی و از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری در اصفهان، اتهام مطروحه علیه وی را “بغی” عنوان کرد.https://t.me/hranews/76710 از اونجایی که جمهوری اسلامی سناریوهاش برای مفسد فی‌الارض و محارب اعلام کردن معترضین با شکست مواجه شده، قراره به سراغ حکم […]

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان، … 062506001670794802

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان، با تکذیب صدور حکم اعدام برای #امیر_نصرآزادانی، بازیکن فوتبال ایرانی و از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری در اصفهان، اتهام مطروحه علیه وی را “بغی” عنوان کرد.
https://t.me/hranews/76710

از اونجایی که جمهوری اسلامی سناریوهاش برای مفسد فی‌الارض و محارب اعلام کردن معترضین با شکست مواجه شده، قراره به سراغ حکم جدیدی بنام بغی بره. حکم «محاربه» خیلی گول نزد، آخوندها حکم «بغی» رو از اون یکی جیبشون درآوردن.

حکومت حکم بغی رو برای معترضین کردستان و بلوچستان گذاشته چون سالها با تبلیغات دروغین این ذهنیت رو ایجاد کرده بود که مردم در اون مناطق مسلح هستن. فراموش هم نکنید تو کردستان تنها سلاح دفاعی مردم سنگ بود، اونم در شرایطی که حکومت دست به یک جنایت بزرگ زد و با سلاح‌هایی عین دوشکا مردم رو قتل عام کرد. ضمناً اگر مردم کردستان و بلوچستان مسلح بودن، حکومت با تلفات خیلی سنگین‌تری مواجه میشد.

در منطق خیابان: برای هر اعدام، یک روزی یک آخوندی مزدوری چیزی بالای دار خواهد رفت. دو دوتا چهارتا. محاربه و بغی و بوق نیست. اگر اعدام کنید از رده‌های بالای قوه قضاییه که نمودار اداری آن وجود دارد، از اون بالا، آدم بالای دار میره. جوانان ایران را اعدام نکنید و چندتا جون از خودتون حفظ کنید.

#ماهان_صدرات رو برای آتش زدن یه موتور سی‌جی ۱۲۵ که میگن حتی دولتی هم نبوده شخصی بوده، قصد جونش رو کردن. که مثلا درس عبرت بشه. تنها درسی که هر اعدامی به مردم میده اینه که تو تصمیم‌شون برای برچیدن بساط حکومت شما، مصمم‌تر شوند. هر طنابی گره می‌کنید، یه مشتی گره میشه. بعدا نگید نبودیم نشنیدیم ندیدیم پروکسی نداشتم بیام اینترنت. موضوع شماره ۱ جامعه ست.

اگر توی قوه قضاییه کار می‌کنید و اجازه میدید بچه‌های ایران رو اعدام کنند، دارین جونتون رو به خطر میندازین. این نظام رفتنیه مراقب باشید شما رو زیر نگیره برید بالای دار.

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=120775

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.