• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

عصر روز نهم دسامبر، محمد علی ط …

  • کد خبر : 120683
  • 20 آذر 1401 - 4:40
عصر روز نهم دسامبر، محمد علی ط …

    عصر روز نهم دسامبر، محمد علی طالبی فیلمساز و نماینده کانون سینماگران مستقل ایران در حالی که طنابی به نشان اعتراض به بردار کشیدن #محسن_شکاری اولین اعدامی اعتراضات ایران، بر گردن داشت به قرائت بیانیه کانون پرداخت. وی همچنین توضیحاتی نیز در خصوص اتفاقات اخیر کشور ایران در رابطه با معترضان و به […]

 

 

عصر روز نهم دسامبر، محمد علی طالبی فیلمساز و نماینده کانون سینماگران مستقل ایران در حالی که طنابی به نشان اعتراض به بردار کشیدن #محسن_شکاری اولین اعدامی اعتراضات ایران، بر گردن داشت به قرائت بیانیه کانون پرداخت.

وی همچنین توضیحاتی نیز در خصوص اتفاقات اخیر
کشور ایران در رابطه با معترضان و به خصوص زنان ارائه داد. طالبی افزود در خیابان‌های ایران با معترضان به شکلی وحشیانه و با سلاح‌های جنگی و گاز اشک‌آور برخورد می‌شود.

او همچنین به تعرض، شکنجه و تجاوز به زنان و مردان جوان در زندان‌های جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد. پس از صحبت‌های طالبی مستند «هزاران زن» ساخته مژگان اینانلو که خود نیز در زندان‌های جمهوری اسلامی در بند است، در پانزدهمین جشنواره حقوق‌بشر وین به نمایش درآمد.

پس از نمایش فیلم، طالبی عنوان کرد که یکی از دیگر کسانی که حکم اعدام در دادگاه‌های جمهوری اسلامی برایش در نظر گرفته‌ شده؛ #حسین_محمدی هنرمند و بازیگر تئاتر است و کمک جامعه جهانی برای نجات جان او را لازم و فوری دانست.

iifma22

#ماهان_صدرات

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=120683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.