• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
0

‌🔸آمریکا و کانادا روز جمعه با …

  • کد خبر : 120371
  • 19 آذر 1401 - 1:10
‌🔸آمریکا و کانادا روز جمعه با  …

    ‌🔸آمریکا و کانادا روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای مشترک «خشونت بی‌رحمانه جمهوری اسلامی علیه معترضان مسالمت‌جو» را محکوم کردند. @VahidHeadline 🔸به دنبال درگیری در سنندج میان شماری از بازاریان و نیروهای امنیتی برای پلمب و فک پلمب مغازه‌ها پس از پایان اعتصاب سراسری سه‌روزه، امام جمعه این شهر خواستار خودداری از پلمب مغازه‌ها […]

 

‌🔸آمریکا و کانادا روز جمعه با  … 142322001670622002

 

‌🔸آمریکا و کانادا روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای مشترک «خشونت بی‌رحمانه جمهوری اسلامی علیه معترضان مسالمت‌جو» را محکوم کردند.
@VahidHeadline

🔸به دنبال درگیری در سنندج میان شماری از بازاریان و نیروهای امنیتی برای پلمب و فک پلمب مغازه‌ها پس از پایان اعتصاب سراسری سه‌روزه، امام جمعه این شهر خواستار خودداری از پلمب مغازه‌ها شد.
در حالی‌که امام جمعه سنندج خواستار خودداری حکومت جمهوری اسلامی از پلمب مغازه‌های کسبه در سنندج شده، امام جمعه بجنورد در سخنانی مخالفت‌آمیز، از این اقدام مسئولان حکومتی دفاع کرده است.
@VahidHeadline

🔸روابط عمومی سپاه «امام رضا» استان خراسان رضوی مدعی شد اعضای یک تیمی را بازداشت کرده که قصد حمله به استانداری و ترور علم‌الهدی امام جمعه مشهد را داشتند. سپاه افراد بازداشت شده را عضو گروه جیش‌العدل معرفی کرده است.
@VahidOOnLine

🔸ایالات متحده آمریکا هم‌زمان با روز جهانی مبارزه با فساد و نیز در آستانه روز جهانی حقوق بشر، ۱۹ آذر، چهل فرد از جمله سه مقام حکومت جمهوری اسلامی را تحریم کرد.
بر اساس بیانیه‌ای که در وب‌سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا منتشر شد، علی‌اکبر جوادیان فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه، ابراهیم کوچکزایی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار و الله‌کرم عزیزی رئیس زندان رجایی‌شهر تحریم شدند.
در این بیانیه تصریح شده است که «نیروهای تحت امر جوادیان متهم به کشتار معترضان، از جمله کودکان در کرمانشاه هستند».
@VahidHeadline

🔸وزارت خارجه بریتانیا با انتشار بیانیه‌ای از تحریم ۱۰ مقام قضایی و مرتبط با زندان‌های جمهوری اسلامی به خاطر نقض حقوق بشر در تعقیب و صدور احکام «هولناک» علیه بازداشت‌شدگان در اعتراضات سراسری ایران خبر داد.
@VahidHeadline

🔸کانادا روز جمعه ۱۸ آذر اعلام کرد که ۶۷ فرد و ۹ نهاد در کشورهای مختلف، از جمله اعضای قوه قضاییه جمهوری اسلامی و سازمان زندان‌های ایران را به اتهام «نقض فاحش و سیستماتیک حقوق بشر» تحریم کرده است.
این تحریم‌های تازه شامل ۲۲ عضو ارشد قوه قضاییه، سازمان زندان‌ها، نیروهای پلیس ایران و همچنین دستیاران ارشد علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی و رسانه‌های حکومتی ایران می‌شود.
@VahidHeadline

🔸رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با رد اتهام فعالیت‌های مخفی هسته‌ای جمهوری اسلامی ادعا کرد ذرات آلوده به اورانیوم که بازرسان سازمان ملل در کشور پیدا کرده‌اند مربوط به «ضایعاتی است که از عراق و کشورهای مختلف وارد ایران شده است».
@VahidHeadline

🔸سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان از بازداشت پنج نفر خبر داد و ادعا کرد آنها «با هدف ایجاد نارضایتی در بین شهروندان و در پوشش ماموران انتظامی، اصناف را غیر قانونی پلمب و تصاویر پلمپ» را برای رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور می‌فرستاند
@VahidOOnLine

🔸رسانه‌های حکومتی در ایران از مرگ یک بسیجی به نام «حسن مختارزاده» طلبه و عضو گردان بسیجیان «امام علی» سعادت آباد تهران خبر دادند. این رسانه‌ها اعلام کردند که این بسیجی پس از عملیات مقابله با اعتراضات، از ۲۲ روز پیش در بیمارستان در حالت کما بوده و روز جمعه درگذشته است
@VahidOOnLine

🔸جروزالم‌پست: جمهوری اسلامی دست‌کم پنج ایرانی یهودی را در جریان اعتراضات بازداشت کرده است
@VahidHeadline

🔸تیم ملی فوتبال کرواسی با پیروزی مقابل برزیل به نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رسید. حذف برزیل در شبی که نیمار به رکورد پله رسید.
@VahidHeadline

🔸ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در مصاحبه‌ای که روز جمعه ۱۸ آذر منتشر شد، ابراز نگرانی کرد که جنگ در اوکراین ممکن است از کنترل خارج شده و به جنگی بین روسیه و ناتو تبدیل شود.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

🔸اسکان دادن ماموران در ‘مدرسه امام علی اراک’. مامورانی که گفته میشه از شهرهای دیگر برای سرکوب مردم در مراسم چهلم مهرشاد شهیدی آمده بودند: im_jabi

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=120371

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.