• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌🔸فیفا روز چهارشنبه، یک روز پس …

  • کد خبر : 118612
  • 10 آذر 1401 - 1:30
‌🔸فیفا روز چهارشنبه، یک روز پس …

    ‌🔸فیفا روز چهارشنبه، یک روز پس از حذف ایران از جام جهانی فوتبال، اعلام کرد که بنرهای حمایت از اعتراضات در ایران اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را خواهند داشت. فیفا همچنین گفت که تماشاگران مجازند اقلامی را که روی آنها طرح «رنگین کمان» در حمایت از دگرباشان جنسی و جنسیتی نقش بسته باشد […]

 

‌🔸فیفا روز چهارشنبه، یک روز پس … 656287001669845602

 

‌🔸فیفا روز چهارشنبه، یک روز پس از حذف ایران از جام جهانی فوتبال، اعلام کرد که بنرهای حمایت از اعتراضات در ایران اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را خواهند داشت.
فیفا همچنین گفت که تماشاگران مجازند اقلامی را که روی آنها طرح «رنگین کمان» در حمایت از دگرباشان جنسی و جنسیتی نقش بسته باشد هم به وزرشگاه‌ها ببرند.
@VahidHeadline

🔸قوه قضاییه جمهوری اسلامی روز چهارشنبه یک زندانی بلوچ دیگر را در زندان بندرعباس اعدام کرد. در روزهای گذشته دست‌کم ۱۷ زندانی بلوچ اعدام شده‌اند.
@VahidHeadline

🔸بنا بر گزار‌ش‌های حقوق بشری و ویدیوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در روز چهارشنبه ۹ آذر، تعدادی از دانشجویان در دانشگاه‌های علوم پزشکی کردستان، علوم پزشکی ارومیه، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه پیام نور ساوه، دانشگاه‌های آزاد ساری و واحد شمال تهران بازداشت شده‌اند.
@VahidHeadline

🔸قوه قضاییه از محکومیت چهار نفر به اعدام به اتهام همکاری اطلاعاتی با اسرائیل خبر داد. در رسانه‌های حکومتی این افراد به نقش داشتن در ربایش منصور رسولی، عضو یگان ۸۴۰ نیروی قدس و گرفتن اعتراف از او متهم شده‌اند.
هویت این چهار نفر حسین اردوخانزاده، شاهین ایمانی محمودآباد، میلاد اشرفی آتباتان و منوچهر شهبندی بجندی اعلام شده که به گفته قوه قضاییه «در اخذ اعتراف ساختگی» دست داشتند.
@VahidOOnLine

🔸به گزارش خبرگزاری‌های داخلی، کتایون ریاحی، بازیگر سرشناس سینما با قرار وثیقه و به شکل موقت آزاد شد.
@VahidHeadline

🔸محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق که به تهران سفر کرده، در نشست رسانه‌ای با ابراهیم رئیسی گفت دولتش اجازه نمی‌دهد از خاک این کشور برای آسیب رساندن به هر طرفی استفاده شود.
علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در واکنش به این موضع نخست‌وزیر عراق، روز سه‌شنبه ۸ آذر در دیدار با او گفت: «متأسفانه اکنون این اتفاق در برخی مناطق عراق روی می‌دهد و تنها راه‌حل آن این است که دولت مرکزی عراق اقتدار خود را به آن مناطق نیز گسترش دهد».
@VahidHeadline

🔸در پی تصویب قطعنامه حقوق بشری در رابطه با سرکوب اعتراضات ایران در مجلس سفلای فرانسه، وزارت خارجه ایران سفیر فرانسه در تهران را احضار کرد.
@VahidHeadline

🔸خانواده اولیویه فانده‌کاستیل، امدادگر بلژیکی که از بهمن سال ۱۴۰۰ در ایران زندانی است، از اعتصاب غذای او در اعتراض به «رفتار غیرانسانی» خبر داده‌اند.
@VahidHeadline

🔸امدادالله مهاجر، سخنگوی طالبان در ولایت سمنگان در شمال افغانستان اعلام کرد ۱۵ نفر در انفجاری که در یک مدرسه دینی در این ولایت روی داد، کشته شدند.
@VahidAfLine

🔸پنتاگون اعلام کرد که وزارت خارجه آمریکا مجوز فروش سامانه‌های ضدپهپاد به ارزش کلی یک میلیارد دلار به قطر را صادر کرده است.
@VahidHeadline

🔸کمیسیون مرکزی امور سیاسی و حقوقی حزب کمونیست چین غروب سه‌شنبه هشتم آذر با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد «اقدامات نفوذی و خرابکارانه نیروهای متخاصم با قاطعیت سرکوب می‌شود».
این بیانیه اولین واکنش رسمی حزب کمونیست و حکومت چین به اعتراض خودجوش مردم به مقررات سختگیرانه مقابله با کرونا در شهرهای مختلف از جمله شانگهای، پکن و گوانگژو است که از روز شنبه شروع شد.
@VahidHeadline

🔸کمیسیون اروپا طرح جبران خسارت تهاجم نظامی روسیه به اوکراین از طریق استفاده از دارایی‌های مسدود شده روسیه را ارائه کرد.
اورسلا فون درلاین اعلام کرد خسارات ناشی از تهاجم نظامی روسیه به اوکراین حدود ۶۰۰ میلیارد یورو برآورد می‌شود: دولت روسیه و اولیگارش‌های روسی باید این خسارات را جبران کرده و کشور را بازسازی کنند.
اتحادیه اروپا، آمریکا و متحدین غربی بارها موضوع بهره‌مندی اوکراین از دارایی‌های مسدود شده روسیه را بررسی کرده‌اند. این دارایی‌ها شامل ۳۰۰ میلیارد دلار منابع بانک مرکزی روسیه به همراه ۲۰ میلیارد دلار دارایی اولیگارش‌های تحریم شده روسی است که همگی مسدود شده‌اند.
@VahidHeadline

🔸دادگاهی در توکیو، پایتخت ژاپن، ممنوعیت ازدواج با همجنس را حفظ کرد ولی در عین حال گفته این منع نقض حقوق انسانی است.
چهار زوج که قوانین در این زمینه را «تبعیض‌آمیز» می‌دانستند این شکایت را به دادگاه برده بودند.
ژاپن تنها عضو «گروه هفت» متشکل از ۷ کشور صنعتی جهان است که ازدواج افراد هم‌جنس را قانونی نمی‌داند.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=118612

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.