• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا به ن …

  • کد خبر : 118207
  • 08 آذر 1401 - 18:50
شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا به ن …

    شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا به نقل از یک منبع «امنیتی مرتبط با مسابقات جام جهانی قطر»، گزارش داد که اعضای تیم ملی فوتبال ایران در این مسابقات «تهدید» شده‌اند که اگر پیش از بازی با تیم آمریکا «رفتار درست» نداشته باشند، خانواده‌هایشان با «شکنجه و زندان» روبه‌رو خواهند شد. این شبکه خبری آمریکایی […]

 

شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا به ن … 802037001669735203

 

شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا به نقل از یک منبع «امنیتی مرتبط با مسابقات جام جهانی قطر»، گزارش داد که اعضای تیم ملی فوتبال ایران در این مسابقات «تهدید» شده‌اند که اگر پیش از بازی با تیم آمریکا «رفتار درست» نداشته باشند، خانواده‌هایشان با «شکنجه و زندان» روبه‌رو خواهند شد.

این شبکه خبری آمریکایی دوشنبه هفتم آذر به نقل از این منبع آگاه که نامش فاش نشده، نوشت که در پی امتناع بازیکنان تیم ایران از خواندن سرود ملی جمهوری اسلامی در بازی با تیم انگلیس، این بازیکنان به دیدار با اعضای سپاه پاسداران فراخوانده شدند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار به آنان گفته شد که در صورت نخواندن سرود ملی یا انجام هرگونه اعتراض علیه حکومت تهران، خانواده‌هایشان با «خشونت و شکنجه» مواجه خواهند شد.

سی‌ان‌ان نوشت که منبع آگاهی که این اطلاعات را به این شبکه خبری ارائه کرده، از «نزدیک»، فعالیت‌های امنیتی جمهوری اسلامی طی جام جهانی در قطر را زیر نظر دارد.

او گفت که «ده‌ها نیروی سپاه پاسداران برای نظارت بر بازیکنان ایرانی به خدمت گرفته شده‌اند» و این بازیکنان اجازه حضور در خارج از تیم یا ملاقات با خارجی‌ها را ندارند.

این منبع آگاه افزود: «تعداد زیادی از افسران امنیتی ایران در قطر هستند که اطلاعات را جمع‌آوری کرده و بازیکنان را زیر نظر دارند».

گزارش سی‌ان‌ان از تهدید بازیکنان ایرانی در جام جهانی قطر در حالی است که پیشتر اسناد هک شده از خبرگزاری فارس، برنامه‌ریزی و راهکارهای جمهوری اسلامی برای بهره‌برداری سیاسی از جام جهانی فوتبال به‌ویژه تلاش جمهوری اسلامی برای سرکوب هرگونه اعتراض از سوی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را به خوبی نشان می‌داد.
RadioFarda_

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=118207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.