• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌?کمیساریای عالی سازمان ملل مت …

  • کد خبر : 55554
  • 25 آبان 1401 - 8:30
‌?کمیساریای عالی سازمان ملل مت …

    ‌?کمیساریای عالی سازمان ملل متحد صدور احکام سنگین علیه دستگیرشدگان اعتراضات جاری در ایران را محکوم کرد و خواستار آزادی فوری هزاران نفری شد که به دلیل شرکت در این اعتراضات مسالمت‌آمیز بازداشت شده‌اند. جرمی لارنس سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو گفت که این نهاد به «مقام‌هایی که […]

 

‌?کمیساریای عالی سازمان ملل مت … 708601001668574801

 

‌?کمیساریای عالی سازمان ملل متحد صدور احکام سنگین علیه دستگیرشدگان اعتراضات جاری در ایران را محکوم کرد و خواستار آزادی فوری هزاران نفری شد که به دلیل شرکت در این اعتراضات مسالمت‌آمیز بازداشت شده‌اند.
جرمی لارنس سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو گفت که این نهاد به «مقام‌هایی که به این اعتراضات بی‌سابقه با یک واکنش شدید فراینده پاسخ می‌دهند» اعتراض می‌کند.
@VahidHeadli

?حسین صادقی، پدر آرش صادقی نسبت به وضعیت جسمی و پیشروی بیماری این فعال مدنی بازداشت شده هشدار داد و گفت که آرش با وجود ابتلا به سرطان استخوان بازداشت شده است و بدون دسترسی به دارو و درمان، همچنان تحت فشار قرار دارد.
پدر آرش صادقی با اشاره به اینکه فرزندش اولین بار سال ۱۳۸۸ بازداشت شد و پس از آن بارها بازداشت و زندانی شده است، هشدار داد که «اگر آرش دو ماه تحت درمان قرار نگیرد، جان به در نخواهد برد».
@VahidHeadli

?وزارت خارجه آمریکا اتهام آموزش دادن به اعضای سازمان مجاهدین خلق را که اکنون در کشور آلبانی به سر می‌برند، رد و اعلام کرد این سازمان را «نماینده» مردم ایران نمی‌داند.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای یادآور شد که «ادعاهایی مبنی بر اینکه ایالات متحده از سازمان مجاهدین خلق در آلبانی حمایت می‌کند یا آنها را آموزش می‌دهد، کاملاً نادرست است».
@VahidHeadli

?آنالنا بائربوک، وزیر خارجه آلمان، در آستانه برگزاری جلسه شورای حکام آژانس انرژی اتمی سازمان ملل متحد گفته است که «درست به دلیل تمام سبوعیتی که از رژیم تهران و خشونت‌های غیرانسانی آن علیه شهروندانش می‌بینیم»، نباید هیچگاه اجازه بدهیم که ایران به تسلیحات هسته‌ای دست بیابد.
@VahidHeadli

?وزارت خارجه ایران تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا و بریتانیا علیه جمهوری اسلامی را «قویاً» محکوم و آن را «کاملاً مردود» اعلام کرد.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه، در واکنش به تحریم‌هایی که اتحادیه اروپا و بریتانیا روز دوشنبه علیه برخی افراد و نهادهای جمهوری اسلامی اعلام کردند، گفت: «این اروپاست که دایره تعاملات خود را به دست خود تنگ‌تر می‌کند».
@VahidHeadli

?نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد این نیرو یک کشتی ماهیگیری را که مقادیر «زیادی مواد منفجره» قاچاق می‌کرد، رهگیری کرده است.
این کشتی در حال عبور از ایران و در یک مسیر دریای عمان بود که پیشتر از این مسیر به منظور قاچاق سلاح برای گروه شبه‌نظامی حوثی‌های یمن استفاده شده است.
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا روز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای نوشت که نیروهای آمریکایی در این کشتی بیش از ۷۰ تن آمونیوم پرکلرات را پیدا کردند که معمولا برای ساخت سوخت راکت و موشک و همچنین مواد منفجره استفاده می‌شود.
برد کوپر، فرمانده فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا، ناوگان پنجم و نیروهای دریایی ترکیبی آمریکا گفت: «این مقدار زیادی از مواد منفجره بود که برای سوخت بیش از دوازده موشک بالستیک میان برد کافی بود».
او افزود: «انتقال غیرقانونی کمک‌های مرگبار از ایران بی‌توجه باقی نمی‌ماند. این کار، غیرمسئولانه و خطرناک است و منجر به خشونت و بی‌ثباتی در سراسر خاورمیانه می‌شود».
@VahidHeadli

?ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا و محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو گروه بیست در جزیره بالی اندونزی با یکدیگر دیدار و درباره ثبات در بازار انرژی و همچنین «فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران در منطقه» گفت‌وگو کردند.
@VahidHeadli

?بنابرگزارش ها در اثر اصابت موشک هایی به لهستان در جایی در نزدیکی مرز اوکراین دو نفر کشته شده اند.
رسانه های لهستانی و خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش می دهند که این موشک ها از روسیه شلیک شده بود، اما این خبر هنوز رسما تایید نشده است.
با این حال دولت لهستان می گوید که هیچ گونه «شواهد قطعی» درباره این که این موشک ها از کجا شلیک شده است ندارد.
@VahidHeadli
جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، گفت هنوز مشخص نیست که انفجار مرگبار در روستایی در لهستان در اثر موشک‌های شلیک شده از جانب روسیه باشد اما واشینگتن، ورشو و دیگر اعضای گروه ناتو درباره آن تحقیق می‌کنند.
@VahidOOnLi
روسیه دست به یک سری حملات موشکی پی‌در‌پی به کی‌یف پایتخت اوکراین و چند شهر دیگر زده است. این حملات زیرساخت‌های انرژی و ساختمان‌های مسکونی را در سراسر کشور هدف قرار داده است.
@VahidHeadli

?بر اساس برآوردهای سازمان ملل روز سه‌شنبه ۲۴ آبان جمعیت جهان به ۸ میلیارد نفر می‌رسد. مقامات سازمان ملل در طول ماه‌های گذشته همراه با انتشار این پیش‌بینی تاکید کرده‌اند که تعیین یک روز مشخص (۱۵ نوامبر ۲۰۲۲) جنبه نمادین دارد.
بخش قابل توجهی از رشد جمعیت جهان مربوط به کشورهای فقیر و در حال توسعه در قاره آفریقاست.
@VahidHeadli

? @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=55554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.