• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

ایران اینترنشنال ورزشی: کارلوس …

  • کد خبر : 55547
  • 25 آبان 1401 - 7:30
ایران اینترنشنال ورزشی: کارلوس …

    ایران اینترنشنال ورزشی: کارلوس کیروش در پاسخ به خبرنگار اسکای مبنی بر فشارهایی که در ایران علیه زنان وجود دارد، گفت: چقدر می‌دهی تا جواب بدهم؟ شما یک شبکه خصوصی هستید. با رئیست صحبت کن و بعد از پایان جام جهانی پیشنهاد خوبی بدهید تا به سوالتان جواب بدهم.iranintlsportروزنامه ایران: @VahidHardLine رادیوفردا: سرمربی […]

 

 

ایران اینترنشنال ورزشی: کارلوس کیروش در پاسخ به خبرنگار اسکای مبنی بر فشارهایی که در ایران علیه زنان وجود دارد، گفت: چقدر می‌دهی تا جواب بدهم؟ شما یک شبکه خصوصی هستید. با رئیست صحبت کن و بعد از پایان جام جهانی پیشنهاد خوبی بدهید تا به سوالتان جواب بدهم.
iranintlsport
روزنامه ایران: @VahidHardLine

رادیوفردا: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید بازیکنان تیم ایران در حمایت از اعتراضات بر سر حقوق زنان که کشورشان را فرا گرفته است آزاد هستند، اما باید این کار را در چارچوب قوانین فیفا انجام دهند.
کارلوس کی‌روش در یک کنفرانس خبری در دوحه قطر گفت: «بازیکنان، همان‌طور که اگر از هر کشور دیگری بودند، آزاد هستند که اعتراض کنند، ولی تا زمانی که با مقررات جام جهانی و روح بازی سازگاری داشته باشد».
او اظهار داشت: «شما می‌توانید در بازی فوتبال نیز نظر خود را ابراز کنید و بازیکنان [تیم ملی فوتبال ایران] تنها یک چیز در ذهن خود دارند و آن مبارزه برای راهیابی به دور دوم است».

اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از آن‌که با ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی، دیدار کردند هدف انتقادهای شدیدی در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفتند. پیشتر نیز شماری از فعالان سیاسی و مدنی خواستار اخراج تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر به‌دلیل سرکوب‌های جاری در کشور شده بودند.
برخی هم خواستار تحریم بازی‌های تیم ملی فوتبال شده‌اند. در همین زمینه، علی دایی و جواد نکونام، ستاره‌های سابق تیم ملی فوتبال ایران، دعوت فیفا و قطر را برای حضور در جام جهانی رد کرده‌اند و گفته‌اند که در «میهن» در کنار مردم می‌مانند.
RadioFarda_

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=55547

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.