• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

#الو دکتر حمید قره حسنلو ۵۳ سا …

  • کد خبر : 54126
  • 23 آبان 1401 - 13:30
#الو دکتر حمید قره حسنلو ۵۳ سا …

    #الو دکتر حمید قره حسنلو ۵۳ ساله، پزشک متخصص رادیولوژی ساکن کرج و همسرشان فرزانه قره حسنلو ۴۶ ساله کارشناس علوم آزمایشگاهی، نیمه شب روز ۱۳ آبان با یورش به منزلشان توسط نیروهای امنیتی و در پی حضور در مراسم چهلم #حدیث_نجفی دستگیر و به مکانی نامعلوم منتقل شدند. گزارشی خبری بعد از […]

 

#الو دکتر حمید قره حسنلو ۵۳ سا … 678239001668420001

 

#الو دکتر حمید قره حسنلو ۵۳ ساله، پزشک متخصص رادیولوژی ساکن کرج و همسرشان فرزانه قره حسنلو ۴۶ ساله کارشناس علوم آزمایشگاهی، نیمه شب روز ۱۳ آبان با یورش به منزلشان توسط نیروهای امنیتی و در پی حضور در مراسم چهلم #حدیث_نجفی دستگیر و به مکانی نامعلوم منتقل شدند.

گزارشی خبری بعد از چند روز از تلویزیون ایران پخش شد که با ایشان و همسرشان به عنوان شاهدین قتل روح‌الله عجمیان مصاحبه می‌شود. در همان تصویر چند ثانیه‌ای هم آثار تورم در صورت ایشان بر اثر ضربات وارده در بازجویی‌ها مشهود است.

چند روز قبل در عین ناباوری گزارشی در خبرگزاری‌های رسمی منتشر شد که تمامی بازداشت‌شدگان مرتبط با پرونده روح‌الله عجمیان کیفرخواست صادر شده و برای همه از جمله دکتر قره‌حسنلو و همسرشان به جرم افساد‌فی‌الرض درخواست برگزاری دادگاه شده.
با فشار شدید نیروهای بازجو بر ایشان و همسرشان تلاش بر اعتراف اجباری بر علیه یکدیگر و پذیرفتن اینکه در جریان درگیری ضرباتی به مقتول وارد کرده‌اند ادامه دارد و در مواردی هم موفق به شکستن سد مقاومتشان شده اند.

نظر به اینکه دکتر قره‌حسنلو از جامعه دراویش هستند، بیم آن می‌رود که با برخورد شدیدتری با ایشان برخورد شده باشد. دکتر قره حسنلو از بیماری شدید قلبی و گوارشی رنج می‌برند و هیچ اطلاعی از وضعیت سلامتی ایشان در دست نیست .

پیگیری‌های برای بررسی سلامت ایشان از طرف خانواده و وکیل و سازمان نظام پزشکی همچنان بی‌فایده بوده است.

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=54126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. به امید خدا ایشون و‌همسر قاتل و بی احساسش، به اعدام محکوم خواهند شد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.