نماد سایت خبرکده

‌?هم‌زمان با اعتراضات دانشجویی …

‌?هم‌زمان با اعتراضات دانشجویی … 799167001668117602

 

 

‌?هم‌زمان با اعتراضات دانشجویی در ایران، گزارش‌ها از افزایش فشارها بر دانشجویان معترض با اقدامات امنیتی هم‌چون «ممنوع‌الورود‌ی، محرومیت خوابگاهی و پرونده‌سازی جهت تعلیق» حکایت دارد.
به گزارش شوراهای صنفی دانشجویان کشور، مسئولان دانشگاه تهران طی روز‌های گذشته طی تماس‌ تلفنی به دانشجویان ممنوع‌الورود غیربومی ساکن خوابگاه‌های دانشگاه اخطار داده‌اند که تا روز شنبه، ۲۱ آبان فرصت دارند خوابگاه‌های خود را تخلیه کنند.
@VahidHeadline

?آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید نه‌تنها هیچ پیشرفتی در مذاکرات با تهران بر سر منشاء ذرات اورانیوم یافت‌شده در سه سایت اعلام نشده صورت نگرفته، بلکه شواهد حاکی است ذخایر اورانیوم غنی‌شده ۶۰ درصدی ایران در هفته‌های گذشته افزایش هم یافته است.
@VahidHeadline

?ده‌ها فعال رسانه‌ای و فرهنگی ایرانی: به پروژه‌ دیرآشنای اتهام‌تراشی علیه روزنامه‌نگاران پایان دهید
@VahidHeadline

?دریا صفایی، نماینده ایرانی‌تبار پارلمان بلژیک از تصویب یک قطعنامه در حمایت از زنان ایران و رعایت حقوق بشر در این کشور، در کمیته روابط خارجی پارلمان بلژیک خبر داد.
@VahidHeadline

?وزارت خارجه ایران، بیانیه اخیر «گروه هفت» مبنی بر محکوم کردن برخورد خشونت‌آمیز در قبال اعتراضات سراسری در ایران را «محرک اغتشاش و حملات تروریستی در داخل ایران» نامید.
@VahidHeadline

?پس از اظهارات اخیر جواد شهرستانی، داماد آیت‌الله علی سیستانی، درباره اعتراضات ایران، دفتر آیت‌الله سیستانی اعلام کرد که او «نماینده‌ای جهت ابراز نظر در مسائل سیاسی» ندارد.
@VahidHeadline

?پایگاه حقوق بشری هرانا گزارش داده است که دو شهروند اسپانیا در جریان اعتراضات اخیر در ایران توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند.
@VahidHeadline

?رسانه‌ها و منابع خبری حکومتی در ایران از بازداشت دو نفر در شهرهای تهران و بابل به اتهام آنچه که «انداختن عمامه از سر روحانیون» خوانده شده، بازداشت شدند.
@VahidHeadline

?در ادامه فعالیت‌های موشکی جمهوری اسلامی، در میانه اعتراضات سراسری داخلی و بالاگرفتن تنش‌ها در روابط ایران با غرب، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران از ساخت موشک «بالیستیک هایپر‌سونیک پیشرفته» خبر داد.
@VahidHeadline

?دستیار نظامی علی خامنه‌ای در سخنانی تهدیدآمیز خطاب به کشورهای حوزه خلیج فارس گفت که آن‌ها باید «بین رسانه‌ها و امنیت‌شان یکی را انتخاب کنند.»
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یحیی صفوی بدون اشاره به نام عربستان در ادامه تهدیدهای خود به از«کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس» با عنوان «کشورهای بدبخت» نام برد و هشدار داد که در صورت دخالت در امور ایران باید «تاوان» بپردازند.
@VahidHeadline

?در تازه‌ترین ادعا درباره کشته‌شدن نسرین قادری، دانشجوی مریوانی که در تهران «با ضربات باتوم به سرش به کما رفته بود»، دادستان شهریار روز پنجشنبه ۱۹ آبان دلیل مرگ او را «مسمومیت ناشی از مصرف الکل متانول» اعلام کرد.
@VahidHeadline

?عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید پروپان تولیدی بندر امام توسط چین خریداری می‌شود و بعد از افزایش خلوص آن، به ۲۰ برابر قیمت خریداری شده، به ایران صادر می‌شود.
@VahidHeadline

?مرکز آمار ایران در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد تورم نقطه‌ای تولیدکننده مرغداری‌ها به ۹۰ درصد رسید.
@VahidHeadline

?وزارت خارجه ایران در پی انتقاد‌های تند رئیس‌جمهوری آذربایجان از جمهوری اسلامی به دلیل پشتیبانی از ارمنستان، روز پنج‌شنبه ۱۹ آبان سفیر این کشور را فراخواند.
@VahidHeadline

?روزنامه وال استریت جورنال حمله سه‌شنبه‌شب به کاروانی از تانکرها و کامیون‌ها در مرز عراق و سوریه را کار اسرائیل اعلام کرده و نوشته است که کامیون‌ها به ظن «حمل سلاح» مورد حمله قرار گرفتند.
@VahidHeadline

?مقام‌های طالبان اعلام کردند زنان از این پس حق ورود به پارک‌های تفریحی را نخواهند داشت و همزمان رسانه‌ها از آغاز اجرا این ممنوعیت و همچنین منع استفاده زنان از سالن‌های ورزشی و حمام‌های عمومی خبر دادند.
@VahidHeadline

?شمارش آرا تا عصر چهارشنبه نشان می‌دهد که در انتخابات مجلس نمایندگان ایالات متحده جمهوری‌خواهان به طور قطعی ۲۰۸ کرسی در برابر ۱۸۸ کرسی دمکرات‌ها به دست آورده‌اند. نتیجه ۳۹ کرسی مجلس نمایندگان هنوز تعیین نشده است.
@VahidHeadline

?همزمان با پیشروی ارتش اوکراین در جنوب، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری این کشور، شامگاه پنج‌شنبه ۱۹ آبان از آزادسازی ۴۱ شهرک اشغالی در این منطقه خبر داد.
@VahidHeadline

?مجلس ملی لبنان برای پنجمین بار در انتخاب فردی برای پست ریاست‌جمهوری ناکام ماند.
@VahidHeadline

? @VahidOnline
?? ‘کرمان، ۱۹ آبان’

خروج از نسخه موبایل