• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌?پایگاه حقوق بشری هرانا گزارش …

  • کد خبر : 53039
  • 19 آبان 1401 - 1:00
‌?پایگاه حقوق بشری هرانا گزارش …

    ‌?پایگاه حقوق بشری هرانا گزارش داد که بر اساس منابع این پایگاه، تاکنون در اعتراضات ایران «۳۲۸» نفر به دست نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی کشته شده‌اند. بر اساس این آمارها، از میان ۳۲۸ نفری که تاکنون در اعتراضات کشته شده‌اند، «۵۰ نفر» زیر ۱۸ سال سن داشتند. @VahidHeadline ?بیش از ۳۳۰ پزشک با […]

 

‌?پایگاه حقوق بشری هرانا گزارش … 054275001668029403

 

‌?پایگاه حقوق بشری هرانا گزارش داد که بر اساس منابع این پایگاه، تاکنون در اعتراضات ایران «۳۲۸» نفر به دست نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی کشته شده‌اند.
بر اساس این آمارها، از میان ۳۲۸ نفری که تاکنون در اعتراضات کشته شده‌اند، «۵۰ نفر» زیر ۱۸ سال سن داشتند.
@VahidHeadline

?بیش از ۳۳۰ پزشک با انتشار یک نامه‌ سرگشاده‌، خواستار آزادی پزشکان و کادر درمان و دانشجویان پزشکی بازداشت‌شده در هفته‌های اخیر شدند.
در این نامه با اشاره به بازداشت و احضار شماری از پزشکان و کادر درمان و دانشجویان پزشکی و همچنین دو پزشک مشهدی، اصغر شاکری و ریحانه مختاریان،به مقام‌های جمهوری اسلامی هشدار داده شده که «صبر» جامعه، پزشکان و کادر درمان، «نامحدود» نیست.
@VahidHeadline

?بر اساس گزارش ها برخی از داروهایی که پیش از این به راحتی از داروخانه قابل خریداری بوده اکنون یافت نمی شود یا کمبود شدید دارد.
روزنامه هم میهن به نقل برخی از داروخانه داران نوشته اسپری های تنفسی و ریوی، انواع آنتی بیوتیک ها، شربت استامنوفن و بروفن و برخی از داروهای قلبی، کمبود شدید دارد.
رسانه های ایران می گویند زنگ خطر کمبود دارو، مدت هاست که به صدا درآمده اما مقام های دولتی برای کنترل بحران دست به اقدامی نزده اند…
@VahidHeadline

?فرمانده نیروی زمینی ارتش روز چهارشنبه ۱۸ آبان، معترضان را به «مگسان» تشبیه کرد و گفت: «اگر امروز آن‌طور که جامعه انقلابی مطالبه می‌کند با این مگسان برخورد نمی‌شود، اراده فرمانده کل قواست».
بر اساس گزارش خبرگزاری ایرنا، کیومرث حیدری اظهار داشت: اگر روزی علی خامنه‌ای فرمان برخورد صادر کند معترضان «قطعا جایی در این کشور نخواهند داشت».
@VahidHeadline

?جو بایدن، رییس‌جمهوری آمریکا، وضعیت اضطراری ملی این کشور را در ارتباط با جمهوری اسلامی، به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.
@VahidOOnLine

?ملانی جولی، وزیر خارجه کانادا با انتشار توئیتی نوشت که کانادا تصمیم حکومت ایران را برای اعمال مجازات اعدام در پرونده معترضانی که «به طور خودسرانه» بازداشت شده‌اند، محکوم می‌کند.
او افزود: «ما از رژیم ایران می‌خواهیم که عقب‌نشینی کند. این احکام به طور آشکار برای ارعاب ایرانیانی است که برای حقوق خود می‌جنگند.»
@VahidHeadline

?در حالی که رسانه‌های جمهوری اسلامی حمله به تانکرهای سوخت ارسالی از ایران به لبنان را به آمریکا و اسرائیل نسبت دادند، واشینگتن انجام دادن چنین حمله‌ای را رد کرد.
خبرگزاری فارس به نقل از برخی منابع عراقی، این حمله را به اسرائیل نسبت داده است.
بر اساس گزارش رسانه‌ها، قرار بود ۲۲ تانکر سوخت از عراق وارد سوریه شوند اما پس از عبور هشت تانکر از گذرگاه مرزی القائم، این کاروان هدف قرار گرفت.
@VahidOOnLine

?رئیس سازمان برنامه و بودجه از تحقق تنها ۶۶ درصد بودجه هفت ماهه امسال خبر داده و گفته است تا پایان سال نیز تحقق بودجه تا همین سطح خواهد بود و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان کسری داریم.
مسعود میرکاظمی که سه‌شنبه ۱۷ آبان در جلسه مجلس شرکت کرده بود تا به سؤال نمایندگان درباره محقق‌ نشدن تبصره‌های بودجه مرتبط با تسهیلات رشد تولید و اشتغال‌زایی پاسخ دهد، با اعلام این کسری خطاب به نمایندگان گفت این مبلغ را «نمی‌توانیم از آسمان بیاوریم.»
@VahidHeadline

?شبکه تلویزیونی بریتانیایی «اسکای‌نیوز» شامگاه سه‌شنبه ۱۷ آبان به نقل از «یک منبع امنیتی» که نام او را فاش نکرد، گزارش داد که روسیه در برابر دریافت ده‌ها پهپاد انتحاری از ایران، ۱۴۰ میلیون یورو پول نقد و مجموعه‌ای از تسلیحات پیشرفته آمریکایی و بریتانیایی که برای اوکراین ارسال شده و به‌دست روسیه افتاده بود، را به ایران تحویل داد.
@VahidHeadline
سایت نورنیوز، نزدیک به شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی، خبر دریافت مخفیانه پول و تجهیزات نظامی از روسیه در ازای تحویل پهپاد به مسکو را رد کرد و افزود: «انتشار چنین خبری صرفا با هدف درگیر کردن ایران در جنگ اوکراین انجام شده است.»
@VahidHeadline

?جواد شهرستانی داماد و نماینده آیت‌الله سیستانی روز چهارشنبه ۱۸ آبان در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران مدعی شد که اعتراضات سراسری در ایران «به هیچ عنوان مردمی نیست» و معترضان را «جمعی از اراذل و اوباش» خواند «که معلوم نیست از کجا آمده‌اند و از چه دشمنی خط گرفته‌اند».
@VahidHeadline

?هم‌زمان با فرارسیدن چهلم «جمعه خونین زاهدان» که ده‌ها نفر از مردم این شهر در جریان سرکوب اعتراضات کشته شدند، قوه قضاییه از اجرای حکم اعدام دو نفر از اعضای گروه «جیش‌العدل» در زاهدان خبر داد.
@VahidHeadline

?رئیس سازمان اداری استخدامی کشور روز چهارشنبه ۱۸ آبان از ارسال تصمیمی به مجلس برای اضافه‌شدن پنجشنبه به تعطیل رسمی آخر هفته در سراسر کشور خبر داد.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=53039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.