• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌مجلس فدرال آلمان، روز چهارشنب …

  • کد خبر : 53153
  • 19 آبان 1401 - 17:00
‌مجلس فدرال آلمان، روز چهارشنب …

    ‌مجلس فدرال آلمان، روز چهارشنبه ۱۸ آبان، طرحی ۲۵ ماده‌ای را برای حمایت از مردم ایران با عنوان:‌ «از جنبش اعتراضی در ایران حمایت کنید! فشار بر رژیم تهران را افزایش دهید» با اکثریت آرا تصویب کرد.|مجمع عمومی سازمان ملل و شورای حقوق بشر سازمان ملل هموار می‌کند. در ادامه این طرح از […]

 

‌مجلس فدرال آلمان، روز چهارشنب … 863006001668087005

 

‌مجلس فدرال آلمان، روز چهارشنبه ۱۸ آبان، طرحی ۲۵ ماده‌ای را برای حمایت از مردم ایران با عنوان:‌ «از جنبش اعتراضی در ایران حمایت کنید! فشار بر رژیم تهران را افزایش دهید» با اکثریت آرا تصویب کرد.
|
مجمع عمومی سازمان ملل و شورای حقوق بشر سازمان ملل هموار می‌کند. در ادامه این طرح از دولت آلمان خواسته شده تا از ادامه ماموریت «گزارشگر ویژه» سازمان ملل در مورد ایران حمایت کند.
|
این طرح که توسط نمایندگان احزاب تشکیل دهنده دولت ائتلافی به مجلس آلمان ارائه شده بود در راستای اعمال فشار‌های بیشتر «دیپلماتیک و اقتصادی» بر جمهوری اسلامی و واکنش جهانی به اعتراضات سراسری ایران تهیه شده است. این طرح راه را برای مذاکره درباره قطعنامه حقوق بشر ایران در
ManotoNews

وزیر خارجه ایران به پیام توئیتری وزیر خارجه آلمان که ضمن اعلام حمایت از مردم ایران، از کار روی بسته تحریمی جدید علیه جمهوری اسلامی خبر داده بود، واکنش نشان داد.

خانم بائربوک شامگاه ۱۸ آبان، با انتشار پیامی در توئیتر، از قصد اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه حکومت ایران طی هفته آینده در واکنش به «سرکوب مرگبار» معترضان خبر داده بود.
وزیر خارجه آلمان همچنین خطاب به مردم معترض ایران نوشته بود ‌«شما تنها نیستید».
وزیر خارجه آلمان همچنین با تأکید بر لزوم «پاسخگو کردن عوامل» سرکوب و کشتار معترضان در ایران یادآور شده بود که کشورش در تلاش است تا مطمئن شود نشست ویژه‌ای با موضوع ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد برگزار شود و «ساز‌وکاری برای بررسی و تحقیق (در مورد وقایع جاری) اجرایی شود».

حسین امیرعبداللهیان روز پنجشنبه ۱۹ آبان در توئیتر خطاب به آنالنا بائربوک، وزیر خارجه آلمان، نوشت: «تخریب پیوندهای قدیمی پیامدهای بلندمدت دارد. آلمان می‌تواند تعامل را برای مقابله با چالش‌های مشترک انتخاب کند و یا راه تقابل در پیش بگیرد.»

RadioFarda_

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=53153

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.