• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌?در پی انتشار گزارش‌های متعدد …

  • کد خبر : 52670
  • 18 آبان 1401 - 1:00
‌?در پی انتشار گزارش‌های متعدد …

    ‌?در پی انتشار گزارش‌های متعدد از برخوردهای خشونت‌آمیز با کودکان و اجبار به مشارکت در برخی برنامه‌های حکومتی، بیش از ۶۲۰ پزشک متخصص حوزه کودکان با امضای بیانیه‌ای خواستار «توقف فوری» این قبیل برخوردها و رفتارها شدند. @VahidHeadline ?معلمان و فرهنگیان سقز با انتشار بیانیه‌ای به همکاری‌های مدیران آموزش و پرورش این شهر […]

 

‌?در پی انتشار گزارش‌های متعدد … 556702001667943002

 

‌?در پی انتشار گزارش‌های متعدد از برخوردهای خشونت‌آمیز با کودکان و اجبار به مشارکت در برخی برنامه‌های حکومتی، بیش از ۶۲۰ پزشک متخصص حوزه کودکان با امضای بیانیه‌ای خواستار «توقف فوری» این قبیل برخوردها و رفتارها شدند.
@VahidHeadline

?معلمان و فرهنگیان سقز با انتشار بیانیه‌ای به همکاری‌های مدیران آموزش و پرورش این شهر با «عوامل سرکوب و نهادهای امنیتی و نظامی» جمهوری اسلامی، در برخورد با معلمان، ورود یگان ویژه به مدارس برای ضرب و شتم دانش‌آموزان و تبدیل دست‌کم سه مدرسه به پایگاه نیروهای نظامی، اعتراض کردند.
@VahidHeadline

?با وجود گزارش‌ها از «افزایش چشمگیر» دوربین‌های نظارتی در دانشگاه صنعتی شریف، دانشجویان این دانشگاه همچنان به تحصن اعتراضی خود ادامه می‌دهند.
@VahidHeadline

?احزاب ائتلاف حاکم بر دولت آلمان در نظر دارند که روز چهارشنبه ۱۸ آبان به بسته‌ای از اقدامات برای پشتیبانی از جنبش اعتراضی مردم ایران، و با هدف تشدید فشار بر حکومت جمهوری اسلامی ایران، رای بدهند.
خبرگزاری آلمانی که پیش‌نویس این طرح پشتیبانی را رویت کرده است، گزارش داده که در این چارچوب پیشنهاد است مرکز اسلامی هامبورگ تعطیل شود. این مرکز یکی از مهم‌ترین مراکز وابسته به جمهوری اسلامی ایران در آلمان است.
@VahidHeadline

?امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه در گفت‌وگو با شبکه العربیه گفت که اکنون دامنه تهدیدهای جمهوری اسلامی فراتر از منطقه خاورمیانه رفته است.
به گزارش وبسایت العربیه، آقای مکرون به این شبکه خبری گفت: «باید روش مقابله خود با تهدیدهای ایران در جهان را تغییر دهیم.»
@VahidHeadline

?بیش از ۱۲۰۰ نفر از مدیران کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات در ایران با امضای نامه‌ای مشترک خطاب به ابراهیم رئیسی خواستار توقف محدودیت‌های اینترنتی و همچنین آزادی فعالان حوزه آی‌تی بازداشت‌شده در هفته‌های اخیر شدند.
@VahidHeadline

?سخنگوی دولت ابراهیم رئیسی در نشستی با دانشجویان دانشگاه صداوسیما مدعی «مماشات» حکومت جمهوری اسلامی با معترضان شد و گفت که جمهوری اسلامی آن‌ها را به مانند «فرزندان خطاکار» خود می‌داند.
علی بهادری جهرمی گفت: «برای دولت مثل آب خوردن بود که از همان روز‌های اول اجازه دهد تا نیروی انتظامی از گلوله‌های جنگی استفاده کند و هر کسی را به خیابان آمد بزنند و این طوری مردم بترسند و از خانه خارج نشوند. اما این دولت هرگز چنین کاری نمی‌کند، چون معترضین را بچه و خانواده خود می‌داند».
@VahidHeadline

?وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران شبکه تلویزیونی «ایران اینترنشنال» را یک سازمان تروریستی اعلام کرد و گفت که «عوامل و مرتبطین با آن تحت تعقیب خواهند بود».
@VahidHeadline
اسماعیل خطیب،‌ وزیر اطلاعات گفت: «من بعد، هر نوع ارتباط با این سازمان تروریستی به‌عنوان ورود به حوزه تروریستی و تهدید امنیت ملی تلقی خواهد شد.»
@VahidOOnLine

?مقتدی صدر، رهبر روحانی پرنفوذ در عراق، روز دوشنبه ۱۷ آبان با انتشار بیانیه‌ای در توئیتر خود و در واکنش به اعتراضات سراسری در ایران نوشت که مخالفت با حجاب ممکن است به دیگر کشورهای منطقه هم گسترش یابد و از «انداختن عمامه به برداشتن حجاب از سر زنان عفیف برسد».
@VahidHeadline

?وزارت خارجه ایران روز دوشنبه اعلام کرد که سفیر نروژ در تهران را در اعتراض به اظهارات رئیس پارلمان این کشور احضار کرده است.
مسعود قره‌خانی، رئیس پارلمان نروژ، به تازگی در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال به سرکوب اعتراضات در ایران واکنش نشان داد و خطاب به علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، گفت که «یک رهبر نباید مردم خود را سرکوب بکند و آنها را بکشد؛ چهل و چهار سال روی کار بودید و دیگر بس است.»
@VahidHeadline

?انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا در حالی بامداد سه‌شنبه ۱۷ آبان به وقت محلی در ایالت‌های شرقی این کشور آغاز شد که جمهوریخواهان در ماه‌های اخیر تلاش زیادی انجام داده‌اند برنده این انتخابات شده و بر کنگره مسلط شوند.
دونالد ترامپ شامگاه دوشنبه، ساعاتی پیش از گشایش حوزه‌های رای‌گیری، گفت که قرار است روز ۲۴ آبان در اقامتگاه شخصی‌اش در مارالاگو در ایالت فلوریدا اعلامیه مهمی را صادر کند.
@VahidHeadline

?در حالی که دولت فرانسه هنوز نیکلاس مادورو را به عنوان رئیس‌جمهور ونزوئلا به رسمیت نمی‌شناسد، گزارش‌ها حاکی از دیدار کوتاه امانوئل مکرون با مادورو در حاشیه برگزاری نشست بین‌المللی سازمان ملل متحد درباره تغییرات اقلیمی است.
همچنین رئیس‌جمهور فرانسه به مادورو گفته است که در آینده با او تماس خواهد گرفت.
@VahidHeadline

?در یک برد تاریخی در جایزه بخت‌آزمایی آمریکا، فردی که بلیط آن را در ایالت کالیفرنیا خریداری کرده بود روز سه‌شنبه ۱۷ آبان برنده رقمی به ارزش دو میلیارد و ۴۰ میلیون دلار شد.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=52670

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.