• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌?در حالی که قیمت هر دلار آمری …

  • کد خبر : 52054
  • 16 آبان 1401 - 1:30
‌?در حالی که قیمت هر دلار آمری …

    ‌?در حالی که قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد ارز تهران همچنان بالای ۳۶ هزار تومان است، گزارش‌هایی از توقف خرید و فروش دلار و همچنین نایاب شدن این ارز خارجی در تهران منتشر شده است. بر اساس گزارش وبسایت بن‌بست که در زمینه قیمت ارز و طلا فعال است، بهای هر […]

 

‌?در حالی که قیمت هر دلار آمری … 989802001667772002

 

‌?در حالی که قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد ارز تهران همچنان بالای ۳۶ هزار تومان است، گزارش‌هایی از توقف خرید و فروش دلار و همچنین نایاب شدن این ارز خارجی در تهران منتشر شده است.
بر اساس گزارش وبسایت بن‌بست که در زمینه قیمت ارز و طلا فعال است، بهای هر دلار آمریکا در صبح روز یکشنبه ۱۵ آبان برای فروش ۳۶ هزار و ۱۱۰ تومان بوده است.
@VahidHeadline

? ۲۲۷ نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای، با «محارب» خواندن معترضان در ایران، از قوه قضائیه خواستند حکم «قصاص» (اعدام) را در مورد آنان اجرا کند.
در این بیانیه که روز یکشنبه ۱۵ آبان در جلسه علنی مجلس خوانده شد، معترضان ایران به «داعش» تشبیه شده‌اند که به ادعای این نمایندگان، «با سلاح‌های سرد و گرم به جان و مال مردم تعرض» می‌کنند.
@VahidHeadline

?در واکنش به اظهارات وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که مدعی ارسال «شمار معدودی پهپاد» از سوی ایران به روسیه «پیش از آغاز جنگ اوکراین» شد، رئیس‌جمهور اوکراین گفت که ایران «دروغ می‌گوید» و مدافعین اوکراینی هر روز دست‌کم ۱۰ پهپاد ایرانی را سرنگون می‌کنند.
به گزارش رویترز، ولودمیر زلنسکی با ضبط یک ویدئو در واکنش به اظهارات حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه دولت جمهوری اسلامی ایران، گفت «هر چه تهران بیشتر دروغ بگوید، جامعه جهانی همکاری تروریستی بین رژیم‌های ایران و روسیه را بیشتر درک خواهد کرد».
@VahidHeadline

?در پی پرتاب راکت «ماهواره‌بر» از سوی سپاه، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا این اقدام را «بی‌ثبات‌کننده» و یک مقام دولتی دیگر آن را در تناقض با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل عنوان کرد.
@VahidHeadline

?عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت که یکی از بازجوهای بازداشت‌شدگان اعتراضات جاری در ایران اذعان کرده است او حرف دهه هشتادی‌ها را نمی‌فهمد و سخت‌ترین بازجویی‌ها را از بازداشت‌شدگان این نسل تجربه کرده است.
@VahidHeadline

?در حالی که در هفته‌ها و ماه‌های اخیر گزارش‌های بسیاری از کمبود دارو از جمله داروهای اولیه و سرم در بازار ایران منتشر شده، قائم‌مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد که وزارت بهداشت خارج از روند قانونی، دستور نابود کردن «حجم وسیعی» از سرم و داروهای وارداتی را صادر کرده است.
@VahidHeadline

?نزدیکان سامان یاسین، خواننده رپ، که در دادگاه انقلاب به دلیل شرکت در اعتراضات به «محاربه» متهم شده است، گفتند که از دو هفته پیش اطلاعی از وضعیت و محل نگهداری او ندارند.
سامان یاسین، خواننده رپ اهل کرمانشاه و ساکن تهران که ۱۰ مهر به دست نیروهای امنیتی در منزلش بازداشت شد و پس از چند روز به زندان اوین تهران منتقل شد اما خانواده و نزدیکان از از دو هفته پیش و در پی انتقال او از زندان فشافویه به زندان اوین، هیچ خبری از وضعیت این خواننده ندارند.
@VahidHeadline

?شوراهای صنفی دانشجویان کشور از تداوم سرکوب دانشجویان معترض از جمله از طریق مشروط کردن گروهیِ دانشجویان و همچنین افزایش محدودیت‌ها در دانشگاه‌ها به ویژه گسترش تفتیش‌ها خبر داده است.
بر اساس گزارش کانال تلگرامی این شورا، تمام دانشجویان ارشد گرایش تئاتر ورودی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ دانشگاه هنر تهران «مشروط» شده‌اند.
@VahidHeadline

?امیر رئیسیان، وکیل بهاره هدایت می‌گوید که در حالیکه او اخیرا بازداشت شده و در زندان بود حکم ۴ سال و ۸ ماه حبس او به دلیل شرکت در تجمع اعتراض به سرنگون کردن هواپیمای اوکراینی در سال ۹۸ صادر شده و او به بند زنان زندان اوین منتقل شده است.
@VahidHeadline

?رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی علی خامنه‌ای، شنبه‌شب در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به ادامه اعتراضات در ایران گفت که «نظام از دست نرفته، اما ضربه خورده‌ایم.»
وی افزود که «امروز با یک پدیده اجتماعی چندبعدی و چندلایه مواجه هستیم … غفلت‌های داشته‌ایم؛ از جمله در دوران کرونا و استفاده بیش از اندازه جوانان و نوجوانان از فضای مجازی.»
@VahidHeadline

?خبرگزاری فارس از کشته شدن چهار عضو نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان بمپور، در گفت‌وگو با فارس گفت که عامل قتل ۳ نفر از کارکنان پایور و یک سرباز وظیفه در این ایستگاه انتظامی، یکی از سربازان ارتش بوده است.
@VahidHeadline

?مذاکره درباره پرداخت غرامت از سوی کشورهای ثروتمند به کشورهای فقیر برای نخستین بار در کنفرانس سالانه تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد مورد توافق قرار گرفت.
@VahidHeadline

?جایزه بلیط بخت‌آزمایی آمریکا معروف به «پاوربال» شنبه‌شب پس از این‌که هیچ شماره‌ای برنده اعلام نشد، به رقم بی‌سابقه ۱.۹ میلیارد دلار رسید. این رقم بالاترین میزان در تاریخ بخت‌آزمایی آمریکا است.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=52054

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.