• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

در پی اقدامات تیم ملی فوتبال س …

  • کد خبر : 52180
  • 16 آبان 1401 - 17:30
در پی اقدامات تیم ملی فوتبال س …

    در پی اقدامات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات فینال جام بین‌قاره‌ای در حمایت از اعتراضات مردمی در ایران، کمیته فوتبال ساحلی بازیکنان این تیم را در مورد رسیدگی به آنچه «اخلاق غیرحرفه‌ای» آنها نامید، تهدید کرد. بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که در این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست یافتند […]

 

در پی اقدامات تیم ملی فوتبال س … 203831001667829603

 

در پی اقدامات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات فینال جام بین‌قاره‌ای در حمایت از اعتراضات مردمی در ایران، کمیته فوتبال ساحلی بازیکنان این تیم را در مورد رسیدگی به آنچه «اخلاق غیرحرفه‌ای» آنها نامید، تهدید کرد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که در این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست یافتند در مراسم دریافت کاپ، ابراز خوشحالی نکردند. این بازیکنان در جریان مراسم پیش از آغاز دیدار با تیم‌ امارات نیز در زمان پخش سرود جمهوری اسلامی سکوت کردند. صداوسیمای جمهوری اسلامی مجبور شد از میانه‌های پخش سرود ملی، تصاویر آرشیوی را به نمایش بگذارد.

کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال ایران روز دوشنبه، ۱۶ آبان در بیانیه‌ای اقدامات اعتراضی بازیکنان تیم ملی این رشته ورزشی را مغایر با «مقررات جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی المپیک و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال» در خصوص «رعایت اصول حاکم بر ورزش فوتبال و پرهیز از هرگونه رفتارهای سیاسی در میادین ورزشی» عنوان و اعلام کرد: «با اشخاصی که اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را رعایت ننموده‌اند، وفق مقررات رسیدگی خواهد شد.»

قیچی کردن نمادین مو توسط سعید پیرامون، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از زدن گل به برزیل در مسابقات فینال جام بین‌قاره‌ای که شامگاه یک‌شنبه، ۱۵ آبان در امارات برگزار شد یکی دیگر از اقدامات اعتراضی بازیکنان این تیم بود که با استقبال گسترده تماشاگران و کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

در ادامه بیانیه کمیته فوتبال ساحلی هم‌چنین در ارتباط با شعارهای اعتراضی ایرانیان در داخل ورزشگاه و خارج از آن، از این افراد به عنوان «بی‌خردان و فرصت‌طلبانی» نام برده شده که قصد «برهم زدن تمرکز تیم ملی» را داشتند.

در همین حال روزنامه «ایران» وابسته به دولت ابراهیم رئیسی روز دوشنبه در مطلب کوتاهی مسئولیت سر داده شدن شعارها علیه جمهوری اسلامی در امارات را برعهده دولت این کشور دانست و تهدید کرد که «در صورت عدم برخورد مناسب، این کشور باید تبعات این اقدام ضدایرانی خود را پذیرا باشد.»
@VahidHeadline

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=52180

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.