• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌?نرخ دلار در روز شنبه ۱۴ آبان …

  • کد خبر : 51735
  • 15 آبان 1401 - 0:00
‌?نرخ دلار در روز شنبه ۱۴ آبان …

    ‌?نرخ دلار در روز شنبه ۱۴ آبان‌ماه با رشدی بالای هزار تومان نسبت به روز گذشته تا ۳۶ هزار و ۲۳۰ تومان اوج گرفت. نرخ دلار نسبت به پول ملی ایران طی یک هفته گذشته حدود ۱۰ درصد رشد داشته است. از سه‌شنبه هفته گذشته شتاب رشد نرخ دلار نسبت به ریال به […]

 

‌?نرخ دلار در روز شنبه ۱۴ آبان … 492291001667680202

 

‌?نرخ دلار در روز شنبه ۱۴ آبان‌ماه با رشدی بالای هزار تومان نسبت به روز گذشته تا ۳۶ هزار و ۲۳۰ تومان اوج گرفت.
نرخ دلار نسبت به پول ملی ایران طی یک هفته گذشته حدود ۱۰ درصد رشد داشته است.
از سه‌شنبه هفته گذشته شتاب رشد نرخ دلار نسبت به ریال به سرعت افزایش یافته و ارزش پول ملی ایران به صورت ساعتی در حال سقوط است.
@VahidHeadli
قیمت سکه طلای تمام با رسیدن به مرز ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رکوردی تاریخی ثبت کرد.
@VahidOOnLi

?عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان، حوادث روز جمعه ۱۳ آبان در خاش را «جنایت خونین» خواند و در بیانیه‌ای از کشته شدن دست‌کم ۱۶ تن در اعتراضات دیروز این شهر خبر داد. هم‌زمان، فشارها بر او و تهدیدش در پی درخواست برگزاری رفراندوم با حضور ناظران بین‌المللی افزایش یافت.
بیانیه امام جمعه اهل سنت زاهدان در حالی منتشر شد که خبرگزاری تسنیم، وابسته به سپاه پاسداران، «مولوی عبدالحمید» را عامل ناامنی در سیستان و بلوچستان خواند و خطاب به او نوشت «ضمن پرهیز از سخنان درشت» از «دوستان دیکتاتور سعودی‌اش» بخواهد رفراندوم برگزار کنند.
@VahidOOnLi

?پس از مدت‌ها انکار مقامات جمهوری اسلامی مبنی بر ارسال پهپاد و سایر تجهیزات نظامی به روسیه در جنگ با اوکراین، وزیر خارجه ایران رسماً به ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه اذعان کرد.
حسین امیرعبداللهیان روز شنبه، ۱۴ آبان در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره ارسال پهپادها و موشک‌های ایرانی به روسیه گفت: «اظهارات در مورد بخش موشکی کاملاً غلط اما بخش پهپاد درست است. ما تعداد معدودی پهپاد ماه‌های قبل و پیش از جنگ اوکراین در اختیار روسیه قرار دادیم.»
آقای امیرعبداللهیان در ادامه گفت که ایران از مقامات اوکراین خواسته است که «اگر مستنداتی در مورد استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین توسط روسیه وجود دارد» در اختیار آن‌ها قرار بدهند و در صورت اثبات این موضوع جمهوری اسلامی نسبت به آن «بی‌تفاوت» نخواهد بود.
@VahidHeadli

?اولگ نیکولنکو، سخنگوی وزارت خارجه اوکراین، در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: «تهران باید بفهمد که عواقب همدستی در جنایات فدراسیون روسیه علیه اوکراین به مراتب بیشتر از مزایای حمایت روسیه خواهد بود.»
@VahidHeadli

?حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران گفته است که دولت آمریکا «از مجاری دیپلماتیک» با تهران تماس گرفته و اعلام کرده که قصدی برای تغییر رژیم ایران ندارد.
@VahidHeadli

?آلمان و هشت عضو دیگر اتحادیه اروپا قصد دارند تحریم‌ها علیه اشخاص و نهادهای سرکوبگر جمهوری اسلامی را گسترش دهند.
هفته‌نامه آلمانی اشپیگل با انتشار این خبر به نقل از منابعی که نام‌شان را فاش نکرده، گزارش داده این بسته تحریمی شامل ٣١ پیشنهاد است، روز چهارشنبه در مقر اتحادیه اروپا در بروکسل معرفی شده است، و اشخاص و نهادهای مسئول سرکوب معترضان را هدف قرار می‌دهد.
@VahidHeadli

?سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بحبوحه اعتراضات گسترده مردمی و افزایش تنشهای جمهوری اسلامی با غرب بر سر احیای برجام، اقدام به پرتاب آزمایشی یک موشک ماهواره‌بر کرد.
خبرگزاری فارس، گزارش داد که ماهواره‌بر «قائم ۱۰۰» با سه مرحله سوخت جامد قادر خواهد بود ماهواره‌های با وزن ۸۰ کیلوگرم را در مدار ۵۰۰ کیلومتری از سطح زمین قرار دهد. این گزارش می‌افزاید موشک بالستیک یاد شده قرار است «در آینده‌ای نزدیک» ماهوره ناهید را در مدار زمین قرار دهد.
خبرگزاری رویترز نیز با پوشش این خبر گزارش داده است که آمریکا و کشورهای غربی نگران هستند که ایران در پوشش برنامه ارسال ماهواره، در حال کار روی موشک‌های بالستیک با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای باشد.
@VahidHeadli

?آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، گفت: «در تلاشیم تا تحریم‌های بیشتری را علیه مقام‌های ایرانی به دلیل سرکوب اعتراضات اعمال کنیم.»
او تاکید کرد: «به ایرانیان کمک خواهیم کرد تا صدای خود را به گوش جهان برسانند.»
@VahidOOnLi

?گروه هکری Anonymous Opiran با انتشار صدها فایل داخلی «کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه»، از هک سرورهای ایمیل این نهاد حکومتی خبر داد.
اسناد منتشر شده از سوی این گروه نشان می‌دهند برخی از خدمات‌دهندگان داخلی با ایجاد «در پشتی» (backdoor)، امکان دسترسی فراقانونی به داده‌های خصوصی کاربران را فراهم کرده‌اند.
این ایمیل‌ها که بر اساس آدرس‌های متنوع در دامنه intert.ir تقسیم‌بندی شده‌اند، اطلاعات مهم بسیاری را از نحوه کارکرد سیستم فیلترینگ جمهوری اسلامی و تعامل این نهاد با کسب‌وکارها و افراد مختلف نشان می‌دهند.
@VahidOOnLi

? @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=51735

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.