• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌‌?نرخ دلار روز پنج‌شنبه ۱۲ آب …

  • کد خبر : 51050
  • 13 آبان 1401 - 0:00
‌‌?نرخ دلار روز پنج‌شنبه ۱۲ آب …

    ‌‌?نرخ دلار روز پنج‌شنبه ۱۲ آبان با رشدی ۲۷۰ تومانی نسبت به روز گذشته و با ثبت رکورد تاریخی جدید به ۳۵ هزار تومان رسید. @VahidHeadline ?بیش از ۲۳۰۰ استاد از دانشگاه‌های سراسر آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن، رئیس‌ جمهور این کشور، از او خواستند ضمن متوقف کردن مذاکرات احیای برجام، در […]

 

‌‌?نرخ دلار روز پنج‌شنبه ۱۲ آب … 425792001667507406

 

‌‌?نرخ دلار روز پنج‌شنبه ۱۲ آبان با رشدی ۲۷۰ تومانی نسبت به روز گذشته و با ثبت رکورد تاریخی جدید به ۳۵ هزار تومان رسید.
@VahidHeadline

?بیش از ۲۳۰۰ استاد از دانشگاه‌های سراسر آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن، رئیس‌ جمهور این کشور، از او خواستند ضمن متوقف کردن مذاکرات احیای برجام، در حمایت از معترضان در ایران اقدامات بیشتری انجام دهد.
این نامه که شامگاه سه‌شنبه، دهم آبان، برای رئیس‌ جمهور آمریکا فرستاده شده، به امضای از جمله ده برنده جایزه نوبل و همچنین ۴۲۵ نفر از استادان ایرانی‌تبار ساکن آمریکا رسیده است.
@VahidHeadline

?معاون رئیس‌جمهوری آمریکا می‌گوید ایالات متحده برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل تلاش می‌کند.
کامالا هریس روز چهارشنبه ۱۱ آبان در بیانیه‌ای اظهار داشت که دلیل این اقدام، نقض حقوق زنان توسط حکومت و سرکوب وحشیانه معترضان در ایران است.
@VahidHeadline

?در پایان هفتمین هفته از اعتراضات مردم ایران به رویه سرکوبگرانه نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف و در حالی که دادخواهی‌ها به‌ویژه از سوی جوانان در خیابان‌ها و عمدتا دانشگاه‌های کشور ادامه دارد، دیدبان حقوق بشر در گزارشی هشدار داد که هزاران تظاهرکننده و فعالِ بازداشت شده در خطر هستند.
@VahidHeadline

?جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در توئیتی نوشت: «در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان، وزیر خارجه، تاکید کردم که اروپا در مورد محکوم کردن سرکوب اعتراضات جاری در ایران متحد است».
@VahidHeadline

?وزارت امور خارجه آلمان برای دومین بار طی هفته‌های اخیر از شهروندان این کشور خواست به دلیل وجود خطر بازداشت خودسرانه در ایران، این کشور را ترک کنند.
@VahidOOnLine

?وزیران خارجه کشورهای گروه هفت در جلسه دو روزه‌ای که از روز پنج‌شنبه ۱۲ آبان در شهر مونستر آلمان آغاز شد، علاوه بر پیامدهای جنگ در اوکراین و افزایش نفوذ اقتصادی و تهدیدهای چین علیه تایوان، سرکوب خشونت‌بار اعتراضات در ایران را بررسی خواهند کرد.
@VahidHeadline

?بیش از چهارصد پزشک، دندانپزشک و داروساز در تبریز در نامه‌ای «هرگونه استفاده از امکانات و اعتبار جامعه پزشکی، برای سرکوب معترضین را محکوم» کرده‌اند.
@VahidHeadline

?۴۰ وکیل دادگستری ایرانی از همه وکلا و حقوقدانان کشور خواستند در حمایت از «خیزش» شهروندان ایران «به عنوان فرزندان ملت به صحنه بیایند».
@VahidHeadline

?محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ایران، از صدور مجوز برای کاهش ده درصدی سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی با هدف تأمین منابع برای افزایش حقوق‌ها خبر داد.
همزمان با بالا گرفتن اعتراضات سراسری در ایران، دولت و مجلس سعی در افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان داشته‌اند.
در این میان، خبر افزایش ۲۰ درصدی حقوق نیروهای انتظامی و مسلح نیز که این روزها سخت در تلاش برای خواباندن اعتراضات مردمی بوده‌اند خبرساز شده است.
@VahidHeadline

?وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنج‌شنبه ۱۲ آبان از اعمال تحریم‌های تازه علیه یک شبکه بین‌المللی قاچاق نفت ایران شامل شش فرد، ۱۷ نهاد و ۱۱ نفتکش خبر داد.
@VahidHeadline

?نیروهای امنیتی ایران در ادامه سیاست سرکوب گسترده چهره‌های مرجع در کشور، داوود سوری، اقتصاددان برجسته و استاد پیشین دانشگاه صنعتی شریف را بازداشت کردند.
@VahidHeadline

?شماری از دیپلمات‌های سابق ایران روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای از سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در قبال جنگ اوکراین انتقاد کردند و آن را خلاف مصالح کشور دانستند و همچنین نسبت به بی‌سرانجام ماندن مذاکرات هسته‌ای هشدار دادند.
@VahidHeadline

?سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، روز چهارشنبه۱۱ آبان گزارش روزنامه آمریکایی «وال‌استریت‌ جورنال» درباره تهدید فوری از جانب ایران برای حمله به اهدافی در خاک عربستان را «خبرسازی مغرضانه» خواند.
@VahidHeadline

?فرود اضطراری پرواز تاشکند- دبی در شیراز به علت «بیهوش شدن» خلبان؛ یک سرباز زن اسرائیلی هم از سرنشینان هواپیما بود
@VahidHeadline

?روایت داریوش فرهود، «پدر ژنتیک ایران»، از آدم‌ربایی: «لباس‌شخصی‌ها گفتند چرا مطیع نیستم»
@VahidHeadline

?دو روز پس از آن‌که مسکو اعلام کرده بود مشارکت خود در توافق صدور غلات اوکراین به جهان را به دلیل حملات پهپادی به ناوگان دریایی خود در شبه جزیره کریمه تعلیق می‌کند، کرملین روز چهارشنبه، ۱۱ آبان، مدعی شد که به این توافق بازمی‌گردد.
@VahidHeadline

?رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه، گفت اگر پارلمان تغییر پیشنهادی حزب او در مورد حفاظت از حق زنان برای پوشیدن روسری و تفسیر سنتی از بنیان‌های خانواده را تصویب نکند ممکن است این تغییرات را به همه‌پرسی بگذارد.
@VahidHeadline

?لاپید شکست در انتخابات اسرائیل را پذیرفت؛ پیروزی نتانیاهو قطعی شد
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=51050

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.