• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

هر حرکت اقتصادی ما، خون و توان …

  • کد خبر : 51404
  • 13 آبان 1401 - 23:00
هر حرکت اقتصادی ما، خون و توان …

    هر حرکت اقتصادی ما، خون و توان به بازوان سرکوبگرانی می‌رساند که مهسا و نیکا و سارینا را در تهران، حدیث را در کرج، عرفان را در لاهیجان، حمید را همدان، ابوالفضل را مشهد، شاهو و زانیار را کردستان، مهرشاد را اراک، امید را در زاهدان و غزاله، حنا و شیرینِ اصفهان را […]

 

هر حرکت اقتصادی ما، خون و توان … 876498001667590202

 

هر حرکت اقتصادی ما، خون و توان به بازوان سرکوبگرانی می‌رساند که مهسا و نیکا و سارینا را در تهران، حدیث را در کرج، عرفان را در لاهیجان، حمید را همدان، ابوالفضل را مشهد، شاهو و زانیار را کردستان، مهرشاد را اراک، امید را در زاهدان و غزاله، حنا و شیرینِ اصفهان را در شمال به قتل رساند.

این در توانِ دستانِ متصل به ذهن ماست که با آن دست از خرید بکشیم. اگر بازار را دستبرد آشکار دلار ۳۵ هزارتومانی تکان نمی‌دهد، دستان ما مردم در دست خودمان است.

تا کی تابوت فلزی پراید به قیمت پنت‌هاوس بنز بخریم؟ ما می‌توانیم ملک و ماشین معامله نکنیم! همین فشارهای دور از دستان تک تک ما، گلوی جنایتکاران را خواهد فشرد.

شرافتمندانه‌ترین و کم‌خطرترین کار برای این روزهای سرنوشت‌ساز تاریخ میهن، همین محدود کردن فعالیت‌های غیرضروری و اعتصاب کاری است. ایران #معدن_طلا ست. سودِ ضررهای مقطعی این روزها را، ثروت‌های ایران آزاد به همه ما خواهد داد:

ایران با تقریباً ۱٪ از جمعیت جهان بیش از ۷٪ از کل ذخایر معدنی جهان را در اختیار دارد (لینک). ایران دارای ۱۸٪ از ذخایر نفتی (لینک) و ۲۱.۵٪ از ذخایر گازی جهان است (لینک).

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=51404

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.