• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل 27538امروز 9
0

‌?نرخ دلار در بازار آزاد ایران …

  • کد خبر : 50322
  • 11 آبان 1401 - 20:30
‌?نرخ دلار در بازار آزاد ایران …

    ‌?نرخ دلار در بازار آزاد ایران روز چهارشنبه، ۱۱ آبان‌ماه، به ۳۴ هزار و ۶۶۰ تومان اوج گرفت که یک رکورد تاریخی است. نرخ کنونی دلار در روز چهارشنبه نسبت به روز گذشته بیش از ۷۰۰ تومان رشد داشته است. از زمان آغاز اعتراضات خیابانی در ایران در پی مرگ مهسا امینی در […]

 

‌?نرخ دلار در بازار آزاد ایران … 740499001667408402

 

‌?نرخ دلار در بازار آزاد ایران روز چهارشنبه، ۱۱ آبان‌ماه، به ۳۴ هزار و ۶۶۰ تومان اوج گرفت که یک رکورد تاریخی است.
نرخ کنونی دلار در روز چهارشنبه نسبت به روز گذشته بیش از ۷۰۰ تومان رشد داشته است.
از زمان آغاز اعتراضات خیابانی در ایران در پی مرگ مهسا امینی در اواخر شهریورماه نرخ دلار بیش از ۳۰۰۰ تومان یا حدود ۱۰ درصد رشد داشته است.
@VahidHeadline

?شورای جهانی طلا در تازه‌ترین گزارش فصلی خود از افزایش ۷۷ درصدی خرید سکه و شمش طلا توسط ایرانی‌ها در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، تقریبا معادل فصل تابستان، خبر داد.
بر اساس این گزارش ایرانی‌ها در دوره یاد شده ۱۴.۷ تُن سکه و شمش طلا خریداری کرده‌اند.
این گزارش علت اوج‌گیری خرید سکه و شمش توسط ایرانی‌ها را نبود حوزه‌های جذاب دیگر برای سرمایه‌گذاری با هدف حفظ ارزش دارایی‌های ریالی عنوان کرده است.
@VahidHeadline

?سه مقام آمریکایی روز سه‌شنبه ۱۰ آبان به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفتند ریاض اطلاعاتی را در اختیار مقامات آمریکایی گذاشته است که نشان می‌دهد ایران احتمالا برای حمله‌ای قریب‌الوقوع به خاک عربستان آماده می‌شود.
یکی از این مقام‌ها گفته است، اطلاعات دریافتی حاکی از احتمال انجام حمله در آینده نزدیک یا ۴۸ ساعت آینده است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که ایالات متحده «در دفاع از منافع خود و شرکایش در منطقه» تردید نخواهد کرد.
@VahidHeadline
وزیر خارجه روسیه مدعی شد رسانه‌های غربی کارزاری را شروع کرده‌اند که می‌تواند موجب تنش در خلیج فارس شود.
@VahidHeadline

?در پی انتشار فیلم کوتاهی از توماج صالحی، خواننده ایرانی که به تازگی بازداشت شده، موجی از محکومیت‌ها علیه انتشار این فیلم در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است.
باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداوسیمای جمهوری اسلامی روز چهارشنبه فیلمی چند ثانیه‌ای را منتشر کرد که در آن فردی با چشم‌بند می‌گوید توماج صالحی است.
@VahidOOnLine

?در حالی که اعتراضات مردمی در ایران همچنان ادامه دارد، علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، روز چهارشنبه در واکنش به اعتراضات دانش‌آموزان آنها را دستخوش «هیجان و احساسات» و بازیچه عده‌ای دانست که «با نقشه و برنامه وارد شدند».
او در تازه‌ترین سخنرانی خود همچنین بار دیگر به آمریکا حمله کرد و گفت حمایت سیاستمداران آمریکایی از مردم ایران «کمال ریاکاری و بی‌شرمی» است.
@VahidHeadline

?جمهوری آذربایجان از بازداشت یک گروه مسلح و افراطی «وابسته به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی» ایران خبر داد.
بر اساس گزارشی که وزارت اطلاعات جمهوری آذربایجان روز سه‌شنبه، دهم آبان، در سایت خود منتشر کرد، این گروه ۱۹ نفره، تحت عنوان «جنبش اتحاد مسلمانان» در تهران، دمشق و حلب آموزش نظامی دیده است.
@VahidHeadline

?خانوادهٔ رضا حقیقت‌نژاد روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کردند که به‌رغم اعلام قبلی، امکان برگزاری مراسم عمومی برای بزرگداشت یاد او فراهم نیست.
@VahidHeadline

?وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران می‌گوید تهران در روزهای آینده هیاتی را برای آغاز «گفت‌وگوها و تقویت همکاری‌ها» با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به وین اعزام می‌کند.
@VahidHeadline

?اطلاعات ارتش اوکراین اعلام کرد که ایران به زودی مجموعه جدیدی از پهپادهای رزمی خود شامل ۲۰۰ پهپاد شاهد ۱۳۶، مهاجر ۶ و آرش ۲ را به روسیه ارسال می‌کند.
@VahidHeadline

?هیئت وزیران دولت ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه با پیشنهاد رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، مبنی بر انتصاب شمس‌الدین فرزادی‌پور، از اعضای ارشد سپاه پاسداران، به عنوان مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران موافقت کرد.
@VahidHeadline

?در پی شمارش اکثریت آرا در انتخابات پارلمانی اسرائیل که روز ۱۰ آبان برگزار شد، بنیامین نتانیاهو، رهبر ۷۳ ساله حزب لیکود، که حدود ۱۶ ماه رهبر اپوزیسیون بود، به زودی به پست نخست‌وزیری و رهبری ائتلاف حاکم دولت بازمی‌گردد.
@VahidHeadline

?پس از آن که کره شمالی بیش از ده موشک پرتاب کرد که یکی از آنها در نزدیکی آب‌های سرزمینی کره جنوبی سقوط کرد، سئول از عبور این موشک‌ها از خط محدوده شمالی خود خبر داد و با سه موشک هوا به زمین اقدام تلافی‌جویانه انجام داد.
به دنبال شلیک این موشک، هشدار کم‌سابقه‌ای در زمینه حمله هوایی به مردم منطقه داده شد و از ساکنان جزیره اولونونگدو در کره جنوبی خواسته شد به پناهگاه‌های زیرزمینی پناه ببرند.
ارتش سئول اعلام کرد این اولین بار از زمان تقسیم شبه‌جزیره کره پس از جنگ سال ۱۹۵۳ است که یک موشک کره شمالی بسیار نزدیک به آب‌های سرزمینی کره جنوبی فرود می‌آید.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=50322

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.